Sări la conţinut

Plictiseala de vara…

iunie 29, 2009

RF248908Zilele astea mi s-au intamplat destul de multe chestii…ar fi trebuit sa scriu multe articole, dar mi-a fost prea lene. Toata lumea stie ca a murit Michael. Eu am aflat la o ora jumate dupa ce a murit. Dar n-am vrut sa scriu ceva despre el pe blog. Pentru ca as fi fost ipocrit. Stiu, Michael era genial, si ramane genial pentru ce a lasat in urma. Dar dupa ce timp de 10 ani a fost batjocorit, umilit, uitat, ne-a amintit prin moartea lui ca a fost cineva. Si acum e teroare mare cu decesul artistului. Dupa ce nimeni, da’ NIMENI, nu l-a mai bagat in seama, acum toata lumea plange. Si macar de ar fi seriosi. Nu ma refer la faptul ca nu a avut fani, dar cei care scriu despre el, in blog sau in presa scrisa, cei cu reportajele, documentarele, si emisiunile despre M.J, o fac doar pentru rating, devoratori de stiri triste.
As fi avut timp sa scriu despre problemele personale pe care le-am avut in ultima vreme, caci nu ar fi fost de neglijat. Dar mi-e lene. Am terminat anul de facultate, am ajuns in Ploiesti. Zic: „In sfarsit vacanta!” Si stau aproape 3 zile si nu inteleg. O zi trece al dreacu’ de greu… As fi iesit la un baschet, dar ploua mereu. Si sunt satul sa ies in spatele blocului cu baietii la o samanta si o bere. As iesi pe undeva. Dar si asa, trebuie ceva bani. Si de unde sa-i scot eu? Lepra din mine spune: ” Vadim, stai dreacu’ in casa, uita-te la filme, joaca-te Dota!”
O iau un pic la pumni si ma gandesc ca are dreptate. N-am nici macar tigari. Imi iau pachetul de tigari cel mult dorit si raman fara bani…Stiu, stiu, imi puteti spune sa renunt la tigari pentru 2 beri la terasa…dar vorba lu’ Ryu: „Daca nu-s banii de tigari atunci ma fut in ei de bani!”…
Si uite asa, ma trezesc eu la 8 si jumatate dimineata si aberez…

2 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    iunie 29, 2009 11:26 am

    parerea mea… palmeaz-o sa mai treaca timpul =))))
    si lasa drq jocurile p calculator, ca d-aia te plictisesti acasa =))))

  2. renata permalink
    iunie 29, 2009 12:24 pm

    cu toate ca nu-s fan,eu am mai ascultat MJ chiar si in ultima vreme, deci-s departe de a fi ipocrita, mereu am fost de partea lui si-s increzatoare in nevinovatia lui. a fost un artist hiperoriginal si dedicat muzicii si fanilor intreaga viata, a creat o marca inregistrata si imi pare teribil de rau ca a murit in singuratate si convins fiind, probail, ca lumea l-a uitat, dandu-l pe alde timbaland, beyonce, sean paul si alti „maquinistas”, cu care mi-e rusine la o cantare live. si imi pare si mai rau ca nu-s bani…ti pup!

Lasă un comentariu