Skip to content

Glume cu mama ta! (ma-ta e asa grasa)

Iunie 23, 2009

yomomma1.Ma-ta e asa grasa incat acum stam in ea!
2.Ma-ta e asa grasa incat oamenii alearga in jurul ei sa faca miscare!
3.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand se duce la cinema se aseaza langa toti ceilalti!
4.Ma-ta e asa grasa incat a fost declarata habitat natural pentru condori!
5.Ma-ta e asa grasa incat trebuie sa te rostogolesti de 2 ori ca sa te poti da jos de pe ea!
6.Ma-ta e asa grasa incat plutea in ocean si au cucerit-o spaniolii, declarand-o „Lumea Noua”!
7.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand sta pe plaja, lumea sta in jurul ei si striga „Eliberati-l pe Willy” !
8.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand poarta pardessiu galben de ploaie, oamenii striga la ea: „Taxi!”
9.Ma-ta e asa grasa incat trebuie sa-si calce pantalonii pe autostrada!
10.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand s-a impiedicat pe 4th Avenue, a aterizat pe 12th Avenue!
11.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand sta prin jurul casei, chiar sta in jurul casei!
12.Ma-ta e asa grasa incat are prorpiul ei cod postal!
13.Ma-ta e asa grasa incat Dumnezeu nu a putut sa faca lumina pe Pamant decat dupa ce s-a mutat ea!
14.Ma-ta e asa grasa incat de fiecare data cand se duce la plaja, vine valul!
15.Ma-ta e asa grasa incat se trezeste pe bucati!
16.Ma-ta e asa grasa incat cand se duce intr-un parc de distractii, lumea incearca sa se dea in ea!
17.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand merge pe tocuri, da de petrol!
18.Ma-ta e asa grasa incat a fost lovita de o masina parcata!
19.Ma-ta e asa grasa incat influenteaza mareele.
20.Ma-ta e asa grasa incat cand se duce la gradina zoologica, ea este cea care e hranita de animale!
21.Ma-ta e asa grasa incat nu se poate lega singura la sireturi!
22.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand alearga, declanseaza toate alarmele masinilor.
23.Ma-ta e asa grasa incat foloseste busteni pe post de scobitori!
24.Ma-ta e asa grasa incat singurele poze pe care le ai cu ea sunt cele facute pe satelit!
25.Ma-ta e asa grasa incat a calcat pe un curcubeu si a facut Skittles din el!
26.Ma-ta e asa grasa incat atunci cand se odihneste pe plaja, apar cei de la Greenpeace si incearca sa o arunce inapoi in ocean!
27.Ma-ta e asa grasa incat ar fi jucat in E.T, doar ca la proba, in timp ce urca cu bicicleta spre luna, a cauzat o eclipsa!
28.Ma-ta e asa grasa incat cand a lovit-o autobuzul, s-a intors furioasa si a intrebat:”Cine dracu’ a aruncat cu piatra aia in mine?”
29.Ma-ta e asa grasa incat cand am fost la Drive-in, nu a trebuit sa plateasca, pentru ca am imbracat-o in Chevrolet!
30.Ma-ta e asa grasa incat a fost botezata in Marea Neagra!

98 comentarii leave one →
  1. Domnul Bolog permalink
    Iunie 24, 2009 2:48 pm

    N-am avut rabdare sa citesc tot dar mai stiam una:

    Ma-ta e asa grasa incat atunci cand te intorci cu spatele la ea… o ai tot in fatza!

  2. Andi permalink
    Iunie 24, 2009 3:12 pm

    vadime.. avem parte aici de ceva frustrari ?:))

  3. weed permalink
    Iunie 25, 2009 3:44 pm

    m`am amuzat aici :)))

  4. bionicnews permalink
    August 15, 2009 4:07 pm

    asta-i buna :))
    Ma-ta e asa grasa incat plutea in ocean si au cucerit-o spaniolii, declarand-o “Lumea Noua”!

  5. georgel69 permalink
    August 29, 2009 12:39 pm

    mai stiu si eu una:))) „Mata-i asa grasa incat face balenele sa se simta prost”:)))

  6. laura permalink
    Septembrie 20, 2009 11:52 am

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  7. Madalin permalink
    Noiembrie 9, 2009 7:10 pm

    stiu si eu o gluma:D, mata e asa grasa incat daca yi spun ca mi-am cumparat un televizor color ma intreaba ce culoare

  8. DJSIAC permalink
    Decembrie 3, 2009 10:48 pm

    Stiu eu una:

    Mata e atat de saraca… cand am intrat la ea in casa m-am impiedicat de prag si am cazut pe fereastra…

  9. LaRinichi permalink
    Decembrie 22, 2009 1:35 am

    mata e asa de grasa incat poarta in loc de curea linia de la Ecuator…

  10. yonik permalink
    Ianuarie 25, 2010 11:55 am

    frate da asa glume de 0,5 bani nam mai vazut cu blonde sexy sau bos cer sau aur nu stiti numai cu ”ma-ta e asa grasa incat la facut pe fisu (care scrie glume proaste pe acest site) greu de minte sa nu stie 2 glume BUNE! si los ce comenteaza facaturi de la grumele cu mame sunt niste losseri soz da is true !

  11. yonik permalink
    Ianuarie 25, 2010 11:56 am

    lol aia cu mata e asa saraca e buna :))

  12. bogdan permalink
    Ianuarie 26, 2010 9:36 pm

    FRATE idiot mai esti vezi k ‘MATA’ se scrie legat!!!

  13. Tanaku permalink*
    Ianuarie 27, 2010 11:11 am

    Niciodata prietene…vrei sa-ti dezvolt? Ma-ta vine de la mama ta, ma (mama) + ta. Nu stiu pe ce coclauri ai invatat tu sau ce boschetar ti-a fost profesor, dar mai bine lasa-te de viata si nu te baga in seama aiurea.

  14. Ianuarie 27, 2010 11:18 am

    bah cum faci de intra atatia analfabeti pe aici?:))

    despre ma-ta (scris cu cratima, ca-s idiot):
    Ma-te e atat de slaba incat cand intra intr-un club de biliard o da toata lumea cu creta pe cap.
    Ma-ta e atat de grasa incat daca-si pune chilotii pe un catarg ajunge in Brazilia.

  15. Csergo Alexandru permalink
    Februarie 15, 2010 4:31 pm

    mai stiu si eu cateva….ma-ta e asa de grasa, ca de ii deschid frigiderul, ma trage vidul inauntru. ma-ta e asa de grasa, ca atunci cand stranuta, apare El Nino. ma-ta e asa de grasa ca isi pune cureaua cu bumerangul. ma-ta e asa de grasa ca de ar parasi pamantul, ne-am invarti ca in masina de spalat. ma-ta e asa de grasa….d`aia nu apare in bancuri, alaturi de chuck noris. ma-ta e asa de grasa, ca de s-ar pune pe un cantar electronic, ar ramane tot globul in pana de curent

  16. Cristinaaa :X permalink
    Aprilie 12, 2010 9:07 pm

    ce misto-s astea :))
    sa mor eu:)))
    aia cu tocurile ii cea mai tare :))

  17. Mai 19, 2010 7:04 pm

    super tare mai stiu si eu:MATA e asa de grasa incat cand ma uit la ea parka fak cunostinta cu cutrmuru.Tare aia cu „Lumea noua

  18. Mai 19, 2010 7:07 pm

    „mata e asa de grasa incat cand ma urc pe ea am o priveliste HD”

  19. kapone permalink
    Iunie 3, 2010 4:33 pm

    ma-ta ii atat de slaba incat daca inghite o aluna zice ca o ramas gravida!!!
    ma-ta ii atat de grasa incat daca trece prin fata televizorului pierd toata telenovela!!!

  20. Iunie 9, 2010 6:45 pm

    ……………………

  21. Iunie 9, 2010 6:48 pm

    ma-ta ii atat de pruasta de cud pagaina a zis su nu scri sub linia asta a pus O.K

  22. Iunie 9, 2010 6:49 pm

    ma-ta ii atat de pruasta de cud pagaina a zis su nu scri sub linia asta si a pus O.K

  23. deeedzz permalink
    Iunie 15, 2010 2:14 pm

    ma-ta e atat de proasta incat isi leaga o bicicleta de spate si se joaca de-a transformers
    ma-ta e atatd e grasa incat grupa ei de sange e nutella :))
    ma-ta e atat de grasa incat isi vopseste unghiile la vopsitoria de masini
    ma-ta e atat de grasa incat atunci cand am incercat sa merg cu masina in jurul ei am ramas fara benzina :))

  24. deeedzz permalink
    Iunie 15, 2010 2:16 pm

    ma-ta e asa de grasa incat daca isi pune un tricou galben si se arunca de la etajul 10 crede lumea ca a apus soarele :))

  25. irvin blue permalink
    Septembrie 11, 2010 11:38 pm

    aia cu bumerangul e buna
    Mama ta e asa de grasa incat NASA a trimis sateliti de explorare!!

  26. Nope1921 permalink
    Septembrie 22, 2010 8:54 pm

    Madalin Says:

    noiembrie 9, 2009 at 7:10 pm

    stiu si eu o gluma:D, mata e asa grasa incat daca yi spun ca mi-am cumparat un televizor color ma intreaba ce culoare.

    Asa grasa incat intreaba ce culoare e televizoru? :))))))))) Da tu cat de gras esti? =)))))))))))

  27. cacat cu ochi permalink
    Octombrie 2, 2010 1:14 pm

    yonik…mama ta e asa grasa ca trebuie sa te rostogolesti de 2 ori ca sa te dai jos de pe ea

  28. ma-ta e grasa permalink
    Octombrie 27, 2010 7:50 pm

    Bag pula-n voi bai vagabontilor. Ma-ta e asa de grasa incat imi bag pula in voi ba cacatilor

  29. tudor permalink
    Februarie 7, 2011 10:25 pm

    mama ta e atat de proasta incat a votat cu basescu Ouuaaaa!!!

  30. Februarie 12, 2011 10:07 am

    Ai zis de mama ma ? =)))

  31. antonio permalink
    Februarie 20, 2011 1:21 pm

    mama ta e asa de grasa,ca a fost declarata noua planeta din sistemul solar

  32. antonio permalink
    Februarie 21, 2011 10:53 am

    maa ta e assa de proasta incat se infasoara in folie de auminiui si se joaca dea obotii

  33. antonio permalink
    Februarie 21, 2011 10:54 am

    maa ta e asa
    a de proasta incat se infasoara in folie de auminiui si se joaca dea obotii

  34. Bodo permalink
    Martie 20, 2011 3:19 pm

    Doamne…numai agramați și analfabeți. Învăța-ți să scrieți și după aia deschideți calculatoarele băi proștilor!!!!:))

  35. Bodo permalink
    Martie 20, 2011 3:21 pm

    Mamele ta e așa de proaste pentru că te-au născut pe tine… așa e bine?

  36. Costin permalink
    Martie 23, 2011 12:29 pm

    Gura prostului adevar graieste:)) „Invatati” dvs sa scrieti

  37. nick permalink
    Aprilie 14, 2011 7:33 pm

    mata e asa de proasta incat cand se balangane seascunde sub masa crezand ca e cutremurul din fokushima

  38. Ala de acolo permalink
    Mai 9, 2011 12:34 pm

    Ma-ta e asa de proasta incat matura cu parul din nas

  39. mary permalink
    Iunie 24, 2011 1:34 am

    Prea vulgar pentru niste misogini. Prea ca la tara 😉

  40. Sab permalink
    Iulie 29, 2011 8:13 am

    :))
    Mama ta e asa de grasa, ca-si face mamaliga la betoniera!
    Mama ta e asa de grasa, ca atunci cand se da cu ruj foloseste trafaletul!!

  41. blackgirls permalink
    Iulie 29, 2011 4:52 pm

    mda….cam vulgar da nah…vorbiti si voi mai frumos ca poate unii se simt prost cu mamele lor…(tutty)=)):))ptr caty…….

  42. blackgirls permalink
    Iulie 29, 2011 4:55 pm

    „mata iii asa de grasa incat face si balenele sa se simta prost…”oooo da caty (tuty)

  43. August 3, 2011 7:40 pm

    cine a scris aces mesaj este o fata care eu nu o suport este o nenorocita.

  44. Mihai permalink
    August 4, 2011 11:12 am

    Mai am si eu o gluma,si ma-ta e proasta prostule,adica tu faci abuz la toate mamele din glob fraiere adica si mata e vacgrasa,verginica,proasta,cu vezica mica,reatrda si reatardata(articulat),pulata,pizdita,fututa,flocita cu multe multe multe fire de par de la subratul tau in gura ei,ai inteles cacatule?si mata-i titirezzzzz!!!

  45. Codin permalink
    August 4, 2011 11:19 am

    vizitati http://www.creativemonkeyz.com si dati click pe RObotzi . V agarantez ca facem o glazura de ras pe cinste :D.

  46. August 24, 2011 11:12 am

    „Madalin permalink
    noiembrie 9, 2009 7:10 pm

    stiu si eu o gluma:D, mata e asa grasa incat daca yi spun ca mi-am cumparat un televizor color ma intreaba ce culoare”

    Cat de prost poti sa fii:
    1)Gluma era asa:”esti asa de prost, incat iti spun ca mi-am cumparat un televizor color, si tu ma intrebi ce culoare”
    2)nu are logica ce ai zis tu.
    SE VEDE CA MATA II GRASA
    =))

  47. Mys3r B33n permalink
    August 31, 2011 3:47 pm

    M@m@ v0@$7r@ 3 @7@7 d3 pr0@$7@ c@ !m! 8@g Pul@ !n 807u v0$s7rU

  48. Noiembrie 13, 2011 1:25 am

    frumos injuraturile din partea voastra

  49. Marian permalink
    Noiembrie 13, 2011 2:08 pm

    Super glumele….chiar mi-au placut cateva dintre ele dar…, caci peste tot e un „dar”…ma exprim dupa cum urmeaza:
    Cati romani frustrati frate….nu stiu „sa rade” la o gluma, nu stiu sa-si scrie corect nici macar numele lor dar se plang de altii ca-s nu stiu cum….si colac peste pupaza ne trezim ca traim intr-un cacat de tara…Gluma mai tare ca asta nu exista…Romania e o gluma…proasta! Sa traiti cu Traian, roman’lor!

  50. Noiembrie 25, 2011 5:17 am

    mancaiati pula luuu tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  51. Noiembrie 25, 2011 5:19 am

    ca e groasa

  52. andrei permalink
    Decembrie 4, 2011 2:54 pm

    mama ta ii asa de grasa ka daka se arunaca de pe un bloc intr-un tricou galben crede lumea ka apune soarela

  53. andrei permalink
    Decembrie 4, 2011 2:55 pm

    mama ta ii asa de grasa ca daka se imbraka in rosu crede lumea ka ii comionu de la coca-cola

  54. L3[n]0r[;x] permalink
    Decembrie 17, 2011 2:11 pm

    mda..mai intai invatati dq sa scrieti si apoi vorbiti..analfabrtii dq:D

  55. red eye storm permalink
    Ianuarie 21, 2012 8:55 am

    Ba bancurile astea sunt hilare mor de ras da stiu si eu unu : ‘Mata e asa grasa din cauza ca manca numai dude cu mamaliga!’

  56. Mihnea permalink
    Martie 19, 2012 10:56 pm

    Mata e Asa de grasa ca atunci cand se imbraca in rosu lumea zice ca a venit camionul cu coca cola

  57. alin permalink
    Martie 21, 2012 9:45 pm

    Ma-ta e atat de grasa incat numai am cuvinte T.T

  58. RaduCruz permalink
    Aprilie 9, 2012 10:20 pm

    Mata e asa grasa incat atunci cand i-am dat o palma peste buci mi-a facut valuri pana in Japonia

  59. Dumitru Cristian Mihai permalink
    Iunie 1, 2012 9:00 pm

    credeti ca as putea sa download ez bancurile astea pe telefon?daca da va rog sa-mi spuneti cum 😉

  60. FloRYn permalink
    Iunie 8, 2012 9:44 pm

    Ma-ta e atat de grasa incat se caca pe 2 wc-uri=))))

  61. bogdan=prost permalink
    August 14, 2012 1:45 pm

    bogdan,MA-TA este atat de proasta ca a avut curajul sa te faca!MA-TA SE SCRIE LEGAT,TARAN PROST

  62. bogdan=prost permalink
    August 14, 2012 1:46 pm

    SE SCRIE DESPARTIT,BOULE

  63. Marius permalink
    Septembrie 27, 2012 8:12 pm

    Mama ta e atat de grasa,incat atunci vand va muri,Dumnezeu nu o va putea ridica la ceruri.

  64. Octombrie 30, 2012 9:56 pm

    Ba incultilor invatati sa scrieti in plm inainte sa intrati pe net si sa lasati comentarii de genul asta si sa stiti ca aceste bancuri or fi ele tari dar mai sunt si o gramada de bancuri
    mai tari si app ,,Ma-ta îi asa de grasa in cat NASA a crezut cai o planeta noua,, ,,Mata îi asa de grasa incat cand iam dat inconjur cu motoru am crezut ca am facut inconjuru planetei,,

  65. Decembrie 20, 2012 11:56 pm

    Ma-ta e asa de grasa incat cand doarme noaptea ii intra patul in fund

  66. Decembrie 20, 2012 11:58 pm

    Ma-ta e asa de slaba incat cand merge cu taicatu’ la cumparaturi si intra intr-un magazin, vanzaturul ii spune lu taicatu’ „Domnu’ lasatzi umbrela la usa”

  67. Decembrie 21, 2012 12:00 am

    Ma-ta e asa de grasa incat foloseste o huse de masini pe post de sosete

  68. Andrei permalink
    Ianuarie 10, 2013 1:33 pm

    Esti atat de slab incat te trage curentul pe sub usa

  69. Vlad permalink
    Martie 2, 2013 8:12 pm

    Va spun eu una tare: Ma-ta e asa de grasa ca are nevoie de un ghid sa-si gaseasca gaura curului.=))

  70. LuKone permalink
    Martie 7, 2013 9:15 am

    Mata e atat de grasa incat cand coboara in pivnita coboara pe scara rihter :))
    Matat e atat de grasa incat cainii o latra „Ham-Ham Burger” !

  71. Vladut permalink
    Aprilie 15, 2013 11:35 am

    mata ii asa batrana ca are biblia cu autograf 😀

  72. Aprilie 16, 2013 10:34 am

    Stiu si eu cateva:
    Maicata e asa de grasa incat am auzit ca joaca biliard cu planetele
    Maicata e asa de grasa incat a cazut in marele canion si a ramas intepenita acolo
    Maicata e asa de grasa incat are talia cat ecuatourul
    Maicata e atat de grasa incat daca se imbraca in rosu zice lumea ca e camionu de la coca-cola
    Maicata e atat de grasa incat dupa doua partide de sex cu ea se rostogoleste de doua ori si tot sub ea sunt

    Maicata e atat de batrana incat traia pe vreamea cand curcubeul era alb negru
    Maicata e atat de batrana incat are biblia cu autograf

  73. Gabriel permalink
    Aprilie 25, 2013 9:25 pm

    @Bodo „Învăța-ți” ? mai treci tu pe la scoala, se scrie Învățați 🙂

  74. Aprilie 29, 2013 2:14 pm

    micata e atata de GRASA in cat cand se pune pe scaun ajunge in mijlocul Terrei! Micata e atat de grasa in cat daca se inbraca in negru face o eclipa solara!Micata e atat de grasa in cat daca o dai la porci , nu o mai recunosti!
    Micata e atat de grasa in cat ii place de Chuck Norris !
    Micata e atat de grasa in cat daca se duce in Africa se infiltreaza printre elefantoaice!
    Mata e atat de grasa in cat seamana cu cutremuru!
    mata e atat de grasa ca face inconjuru lumii!
    mata are linia de la talie cat cea a Ecuatorului
    Sorta e o bigpig!
    mamei tale ii spune lumea nu fi scroafa pigule pig pig!
    Sper Ca Va Placut!

  75. Mai 4, 2013 12:39 pm

    mata e atat de grasa in cat

  76. Mai 4, 2013 12:39 pm

    suge iboxu

  77. Anonim permalink
    Mai 25, 2013 1:51 pm

    mai stiu eu una.. Ma-ta e asa de grasa incat foloseste salteaua de la pat pe post de tampon.

  78. Iunie 23, 2013 2:36 am

    Ma-ta-i asa de grasa ca atunci cand vrea sa mestece cuma isi cumpara un cauciuc de tractor (roata spate) =)) Acum am debitat-o ! :))

  79. Iulie 7, 2013 5:15 pm

    Ma-ta e asa de grasa incat atunci cand trece prin fata televizorului pierzi 3 episoade.

  80. Makanake permalink
    Iulie 30, 2013 1:07 pm

    Stiu si eu una:))) =))))))) Ma-ta E Atat De Grasa Incat Are Poza A4 In Buletin Asta E Nr1=)))

  81. Daddy permalink
    August 9, 2013 12:10 am

    On: Mama ta nu e grasă, dar spune-i să se dea la o parte puţin ca să pot cuprinde şi camionul în poză!

    Off: Nu pot să cred ce-mi văd ochii prin comm-urile de mai sus 😐 ……….citez isteţii de mai sus:
    1. „frate da asa glume de 0,5 bani nam mai vazut cu blonde sexy sau bos cer sau aur nu stiti numai cu ”ma-ta e asa grasa incat la facut pe fisu (care scrie glume proaste pe acest site) greu de minte sa nu stie 2 glume BUNE! si los ce comenteaza facaturi de la grumele cu mame sunt niste losseri soz da is true !” =====>>> voi aţi înţeles ceva?
    2. „FRATE idiot mai esti vezi k ‘MATA’ se scrie legat!!!” =====>> propoziţia asta pare desprinsă dintr-un banc cu blonde!
    3. “mata e asa de grasa incat cand ma urc pe ea am o priveliste HD” =====>> se scrie: „mă-ta”
    4. „ma-ta ii atat de pruasta de cud pagaina a zis su nu scri sub linia asta a pus O.K” =====>> cine-mi traduce şi mie ??? va rog!
    5. „Doamne…numai agramați și analfabeți. Învăța-ți să scrieți și după aia deschideți calculatoarele băi proștilor!!!!:))” =====>> Pe buneeeee???? „învăţa-ţi” ?????? WTF??
    6.”mata ii asa batrana ca are biblia cu autograf :D” =====>> idem punctul 3.

    Săraca limba română 😦

  82. altcineva permalink
    Decembrie 21, 2013 5:58 am

    Mata este atat de grasa ca atunci cand s-a pus pe iphone….a creat ipadul
    Mata este atat de grasa ca atunci cand mi-am imaginat-o….mi-a rupt gatul

  83. altcineva permalink
    Decembrie 21, 2013 6:01 am

    mai am una
    Mata este atat de grasa ca ea nu are nevoie de internet…..ea este deja WORLD WIDE

  84. Anonimus permalink
    Martie 22, 2014 3:58 pm

    Ma-ta e asa de grasa ca atunci cand sare in Marele Canion,ramane blocata :))) sau Ma-ta e asa de grasa ca ramane blocata in casa.

  85. Rauol permalink
    Aprilie 29, 2014 5:14 pm

    micata e asa de grasa incat daca face bungy-jumping ajunge direct in Iad

  86. MihaElla permalink
    Septembrie 9, 2014 1:53 pm

    maicata e asa grasa incat ,cand se urca pe cantar apare un numar de telefon

  87. Slaade permalink
    Ianuarie 12, 2015 3:39 pm

    Ma-ta e asa de proasta incat a incercat sa inece un peste.

  88. Ianuarie 19, 2015 3:05 am

    Mata în cat e asa de grasa daca se așează pe un iphone, iphonu ala va deveni un ipod;)

  89. David permalink
    Ianuarie 20, 2015 3:57 pm

    Mama ta e asa de grasa in cat isi da pe buze cu trafaletele

  90. David permalink
    Ianuarie 20, 2015 4:05 pm

    Mama ta e asa de grasa in cat buricul ei ajunge in casa cu jumatate de ora inaintea ei

  91. Sorin permalink
    Mai 10, 2015 2:47 pm

    Mama ta e atat de grasa incat se incalta cu dacia papuc.

  92. August 9, 2015 1:03 pm

    ma-ta e asa de urata incat au pus-o la top 10 animale ciudate

  93. mama ta permalink
    Aprilie 14, 2016 4:01 pm

    Mama ta e asa de grasa incat atunci cand tre’ sa.si insire chilotii, are nevoie de marele zid chinezesc

  94. mama ta permalink
    Aprilie 14, 2016 4:03 pm

    Mama ta e asa grasa incat buricul ei e considerat o gaura neagra

  95. istry permalink
    Mai 16, 2016 5:18 pm

    Mama ta e asa de grasa , ca trebuie sa mearga vu vaporul pe autostrada !

  96. istry permalink
    Mai 16, 2016 5:19 pm

    Ma-ta e asa de urata , ca daca ar intra intr-o casa de groaza , ar iesii cu contract de munca !

  97. istry permalink
    Mai 16, 2016 5:30 pm

    Ma-ta e asa de grasa , incat daca se uita la o balena , scrie in carnetel : -Mic dejun , bifat !

  98. Mai 31, 2016 10:31 pm

    Maya are cratima?:))))( taran obosit

Lasă un răspuns

