Skip to content

Kulturhaus

Octombrie 14, 2010

Nu cu mult timp in urma, am lucrat in Twice. Vorba vine „am lucrat”…am pus muzica joia in club cand nu prea era lume. Inca de pe atunci se incerca reinventarea clubului, cu muzica mai veche, buna, in general straina, fara pacanele, cocalari si proaste dezbracate. Atunci a fost un esec total, pentru ca lumea era obisnuita cu altceva si era nevoie de reclama puternica si de o pauza. Asa ca s-a inchis Twice-ul cam 4 luni de zile, timp in care s-a renovat interioriul cu totul. Pereti vopsiti si desenati, sunetul schimbat, scena modificate, etc.

In urma unor neintelegeri intre cei doi actionari, a trebuit sa raman in Club A (unde, desigur, imi place mai mult). Acum am observat schimbarile in vechiul Twice – noul Kulturhaus, si nu pot sa zic daca sunt bune sau rele. Intr-adevar, clubul arata mult mai bine, preturile de la bar sunt foarte bune, dar din poze, tot nu mi se pare ca s-a schimbat lumea asa rau. Si exista riscuri foarte mari.

In ciuda preturilor foarte mici, studentesti, se aud niste soapte cum ca vinerea si sambata se va baga un pret de intrare cam mare pentru publicul tinta. Eu am auzit ca in jur de 40 RON. In fine, asta nu cred ca o sa se intample acum, ci peste o luna-doua, caci inca trebuie ademenita lumea.

Probabil ca cei de la conducerea clubului, au vrut intr-un fel sa ademeneasca clientii din Club A sa-si schimbe locul de distractie. Ma rog, pe langa faptul ca toti clientii club A sunt fideli, am doua mari curiozitati:

1. Ce au de gand sa faca cei din Kulturhaus cu acei lucratori de pe santier pe post de DJ? ( cu majoritatea nu am nimic, dar sunt 2 care sunt vai de capul lor)

2. Ma intreb ce vor face atunci cand, dupa un an de zile, peretii aia proaspat vopsiti si colorati vor fi innegriti de la fumul de tigara? Vor reface?

P.S. Aseara am facut prima mea fasole batuta. O nebunie a iesit! Foarte buna si nici n-am tras parturi! Mulsumesc, mami!

UPDATE!

Am inteles ca sunt cativa Dj din acest club care se simt ofensati de ceea ce am scris. Asa ca am sa exemplific la cine am facut referire in articol. DJ Jiji si tovarasii lui. In nici un caz Dj Horia, care are o istorie in Club A si pe care il respect. Nu mai stiu daca Jiji mai pune muzica in Kulturhaus sau nu, dar despre el vorbeam. In rest, numai bine!

2 comentarii leave one →
  1. Horia permalink
    Noiembrie 22, 2010 11:23 am

    Salut, nu neaparat s-a simtit cineva ofensat. Cand am vorbit cu Bogdan i-am explicat clar despre ce este vorba. Indiferent ce conflict ai avea cu alti DJ-i, nu il faci public. Cand ai ceva de spus unui coleg de breasla ii spui in fata fara sa iti speli rufele in public. Este mult mai bine asa. Tre sa te ridici prin valoare nu prin carcoteala. Daca el nu este un Dj adevarat va pica iar tu daca esti un DJ valoros te vei ridica. Acum, eu nu iti spun ce sa faci iti spun cum este bine sa procedezi de acum incolo. Eu am aflat intamplator de ce ai postat tu. Mi-a atras atentia un alt Dj care a pus problema calm la modul „ia uite bai ce zic altii despre noi?”. Iar totusi acolo s-a format o gasca de DJ cu experienta … Oculeanu, Julius, Slapper. Pe de alta parte in ceea ce il priveste pe Jiji si tovarasii lui…nici nu te aprob dar nici nu te contrazic. Eu nu stiu exact ce muzica pune pentru ca nu ne intercalam. In seara in care pune el eu pun muzica in alt club si deci nu pot sa trag o concluzie. Insa trebuie sa mai tii cont de un aspect. Sa inteleg ca ai fost doar odata. Ia in calcul si posibilitatea ca exact in ziua aia sa fi avut o mana proasta (fie vorba intre noi se intampla oricui). Eu am patit-o acum 2 saptamani acolo cand mi s-a facut foarte rau, abia stateam in picioare si nu prea puteam sa gandesc. Totusi am tinut seara pana la 4 pana cand m-a inlocuit Julius si m-au dus pe brate afara. Este logic ca nu a iesit la fel de bine ca de obicei… nu mi-a zis nimeni treaba asta dar eu o stiu. Mi-a iesit prost. Daca veneai in seara aia probabil faceam si eu parte din categoria „lucrator pe santier”. Acum iti zic spor la treaba si numai bine.

  2. Tanaku permalink*
    Noiembrie 22, 2010 1:51 pm

    In primul rand, salut, Horia! Pe Jiji l-am vazut o singura data in Kulturhaus, dar de mai multe ori si in Twice. Am si avut o gramada de altercatii cu el in zilele in care Kulturhaus se numea Twice si in care se incerca „reinventarea” clubului si aveam o seara pe saptamana. Cand spun de Jiji, spun pe bune, iar cand spui ca nu ar trebui sa fac publice chestiile de genul asta, o fac pe blogul meu personal, fara sa am ca scop manipularea cititorilor. Este doar un blog personal in care, din cand in cand, imi transpun gandurile reale. Este serios doar pentru mine. Mersi pentru intelegere si spor la treaba si tie si colegilor tai!

Lasă un răspuns

