Skip to content

Prima operatie – partea I

Noiembrie 29, 2010

Se face ca maine am o operatie…prima operatie. Si nu stiu de ce nu mi-e frica. Probabil pentru ca sunt un mega-dur, Goro printre pamanteni, Xena printre femei, Doroftei printre multi Mircea Badea, Stewie printre alti copii din desene animate, coaja de nuca printre coji de cartofi…sau pentru ca e un cacat de operatie de scoatere a unei masele, care, cica e bulita rau.

Nu stiu cum s-a ajuns la asta, caci se presupune ca am dinti buni, mosteniti din familie de zei. PLM. Ce ma supara e ca maine ma trezesc la 5 jumate, probabil nu o sa mananc nimic, si o sa plec ca un mort ambulant spre o clinica de pe Plevnei, si ca este posibil sa nu tina anestezia locala, ceea ce duce la anestezie totala. Daca se ajunge la asa ceva,voi fi nevoit sa dorm aproape toata ziua, care culmea, e ziua mea de nume. Poate totusi o sa petrec frumos noaptea :))

Mda…o sa va comunic rezultatele maine. Poate o sa ma filmeze si pe mine careva cand debitez prostii de la anestezie…”whoooo’s in dah houuuuuuse!” Pana atunci, sa va manance coiotii.

XO XO , Tanaku.

5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 21, 2010 11:34 pm

    Am cautat „pachet kent” pe google si ai aparut tu.
    Da’ fututi pizda mati, cine mortii mati esti tu smechere? Goro sunt eu. Stau in spate la Militari, ma stiu toti baietii de la SIR. Ce mai zici acu smechere? Ai tupeu. Iti crap fatza ba! Zi-mi unde stai, ca vin si te rup. Iti aduci si tu baietii sio dam parte in parte. Te rup fraiere, auzi? te rup. Mama ce nervi am imi vine sa crap. Te rup!!!!!!

  2. Costin permalink
    Ianuarie 13, 2011 11:14 pm

    E foarte interesant ca pe ratatu de mai sus il cheama „Ionel” :)) Ar putea ajunge premier…

  3. Februarie 1, 2011 12:11 am

    Ce faci smechere? Ma cac in gasca ta, baie-tazule. Va rup pe amandoi. Pfuai, m-ai facut ratat,. Te crap, ratatule. Ratat esti tu. Cine esti ba? Zi repede! Cine esti? CHeama-ti gasca pe interval si iti arata taticu ce stie. Vino smechere la SIR, iti arat eu. Sau zi unde esti, ca vin peste tine. Aduna-ti prietenii si zi-mi unde esti. Ba, vin peste tine, ai inteles? Premier sa ajunga mata. Te zdrobesc.. Pfai

  4. Ana permalink
    Februarie 25, 2011 12:17 am

    :))) Ce comentarii pline de patos si de smecherie! Si din pacate, atat de lipsite de orice inspiratie intelectuala si de orice bun simt. Draga Ionel, esti o rusine pentru Romania. Din cauza ta, Romania merge prost. Din cauza ta, nimeni nu vrea sa auda de romani in Europa. Din cauza ta si a celorlati smecheri ca tine, care se cred plini de importanta pentru ca sunt sustinuti de o gasca si pentru ca asculta manele la maxim in masina cu geamul deschis, Romania nu are cum sa iasa din marele rahat in care se afla. Ah da, si inainte de a tasta, invata a scrie.
    Nu te obosi sa-mi dai vreo replica, nu ma intereseaza. Nu te obosi sa ma cauti „ca sa ma rupi” :))), nu ai cum sa ma gasesti. Mi-am pierdut timpul cu scrisul acestui comentariu numai pentru ca smecheria din tine m-a impresionat si nu am putut sa raman fara replica. Salutari respectuoase!

  5. mary permalink
    Iunie 24, 2011 1:40 am

    @Ionel, cam multa importanta si cocalarism pentru un nume de Ionel. Sigur a gresit natura! Ahahahaha

Lasă un răspuns

