Skip to content

Cautari pe Google!

Iunie 29, 2009

google1Am sa scriu cateva din cautarile pe google din aceasta saptamana, care au dus spre blogul meu… Multora am sa incerc sa le si raspund!

se fute de se rupe ca aia ce dansa pe ta – probabil
cum sa fii dur cu o femeie – hahahaaaaa…te bate nevasta!
poze cu dolanescu mort – unii chiar au fetishuri bizare
viermele din banana – …
barbati experti in amor – ai cautat unde trebuia
femei care arata puta – poze   –   SICK BASTARD!
cum se da piercing in pizda – mototolesti vrabiuta si-o injectezi
cum vor barbatii sa arate o femeie? – majoritatea vor doar sa aiba gaura…
cum sa te lasi de bautura – macar iti dai interesul…ai ambitie!
totul despre puta – ai gresit blogul…intra pe cel al lu’ Domnul Bolog
am dreptu sa nu fiu filmat? – sunt curios ce vedeta a scris asta
bloguri versuri singuratate – EMOOOOO!
asteptarile femeilor fata de barbati – vor tot!
ne cacam in ea de viata – de ce vorbesti si-n numele altora?
sex intre minori – nu e bine deloc…
..nu inteleg totusi ce legatura au cautarile astea cu blogul meu, dar o sa va obisnuiesc cu asa ceva la fiecare saptamana trecuta 🙂

One Comment leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Iunie 29, 2009 11:24 am

    aaaahahahahahha =))))))) sa ma bata mama ce cautari… dar cum au dat de tine cautand ASTEA p google? :)))))
    maaaa… cum ai da-o, tot nu-i de bine =)))))

Lasă un răspuns

