Sări la conţinut

Maxime cu Guţă!

octombrie 12, 2009

Nicolae_GuţăAseara am primit de la Sabah un fisier text care dateaza de acum 3 ani. M-am prapadit de ras cand l-am citit. Asta pentru ca fisierul continea maxime cu Guţă pe care noi le inventasem. Desi unele sunt stupide, am sa vi le arat pe toate 🙂

Guţă nu „cred” in Dumnezeu, Dumnezeu „cred” in Guţă!
Daca tu ai 10 mii si Guţă are tot 10 mii …Guţă are mai multi bani ca tine!
Guţă poate sa scoata 2 hituri din aceeasi melodie!
Guţă nu canta, Guţă graieste!
Timpul trece, numai daca vrea Guţă!
Guţă nu are dusmani…dusmanii il are pe Guţă!
Guţă nu se spala pe dinti, dintii il spala pe Guţă!
Guţă e the chosen one!
Lui Guţă nu-i dai bani, lui Guţă ii dai jertfa!
Cu Guţă nu glumesti, Guţă glumeste cu tine!
Guţă poate sa manance ceafa de porc, fara nici o mana!
Guţă poate sa cante 2 zile continuu, fara sa respire!
Guţă poate vedea un film intreg, fara sa deschida ochii!
Guţă nu crede in Romania, Romania crede in el!
Cand zici „nimeni nu e perfect”, Guţă se simte ofensat!
Guţă uraste salamul, in special pe Florin!
Guţă is my hommie!
Guţă il bate pe Ghita, oricand!
Guţă nu are femei, femeile il are pe Guţă!
Daca completezi un rebus cu numele lui Guţă, castigi, mereu!
Guţă e noul roz!
Fanii lui Guţă nu sunt manelisti, sunt adeptii bunului gust!
Guţă nu canta manele …manelele il canta pe el!
Guţă cand merge cu bolidu pe strada, bolidu merge singur la femei!
Guţă nu canta manele, el mixeaza pe minimal!
Guţă canta mai bine decat Parazitii, chiar si rap!
Cutia pandorei e de fapt cutia de bani a lui Guţă!
Guţă nu iubeste, e iubit si atat!
Guţă e idolul lui Marius Moga!
Guţă poate sa judece o carte dupa coperta!
Guţă nu voteaza presedinti, Guţă se voteaza pe el!
Guţă nu e rege, regele e Guţă!
Adi de Vito nu e manelist, Adi e copilu’ lu’ Guţă!
Guţă nu are muschi, dar nici n-are nevoie de ei!
Guţă a inventat Colgate Herbal White!
Guţă joaca solitare cu 10 carti, si tot castiga!
Guţă a refuzat rolul lui Neo din Matrix!
Guţă nu poarta ceas, el decide cat e ora!
Guţă nu alearga, el leviteaza!
Nu trebuie sa-ti placa Guţă, Guţă e in tine!
Guţă poate sa faca o manea, fara sa o asculte!
Fara Guţă, maneaua e haus!
A fi sau a nu fi? asta e intrebarea …raspunsul e mereu Guţă!
Guţă e nemuritor… fara numar, fara numar!
Dumnezeu a facut lumea in 7 zile, Guţă le rezolva pe toate in „4 nopti si 4 zile”!
Cand Guţă joaca monopoly, toata economia globului e afectata!
Guţă ne vegheaza…buzunarele!
Pentru Guţă toate drumurile merge unde vrea el!
Guţă nu forteaza norocul, norocul il forteaza pe Guţă!
Guţă poate sa despice firul in patru, cu privirea!
Guţă nu merge cu viteza luminii, lumina merge cu viteaza lui!
Guţă o lăsat cainii afara!
Daca ar aparea jocul „Guţă”, copiii nu s-ar mai duce la scoala!
Guţă poate face o ceapa sa planga!
Guţă nu e un nume propriu, este o stare de spirit!
Guţă e ultimul cuvant pe care il spune fiecare persana inainte sa moara!
Guţă isi downloadeaza singur albumul de pe net!
Guţă nu e in trend, trendul e in Guţă!
Nu-i asculta pe parinti, asculta-l pe Guţă!

10 comentarii leave one →
  1. SRJ permalink
    octombrie 12, 2009 10:20 am

    Cam aiurea….chiar copiezi tot de la altii?

  2. sabah permalink
    octombrie 12, 2009 10:22 am

    valoare :X

  3. Tanaku permalink*
    octombrie 12, 2009 10:25 am

    Nu am copiat nimic de la nimeni…daca sunt cateva maxime care seamana cu alea cu Chuck Norris, tin sa-ti reamintesc ca e vorba de un fisier de acum 3 ani de zile…cine mai stie cum le-am scris? eu am pus tot ce era in document….geez…

  4. octombrie 12, 2009 12:37 pm

    aiiiii , ai pus poza cu porcul :)))

  5. Tanaku permalink*
    octombrie 12, 2009 12:39 pm

    cum? nu-ti place ratul lui zambitor?:>

  6. SRJ permalink
    octombrie 12, 2009 7:43 pm

    GeeZ? Adica hello citeste`ti blogul cap coada

  7. Tanaku permalink*
    octombrie 12, 2009 10:11 pm

    l-ai citit tu? sunt mandru de mine, atunci:)

  8. SRJ permalink
    octombrie 13, 2009 9:25 pm

    HA! Nu de alta dar xcine are nevoie de o portie de ras :))

  9. martie 28, 2010 1:44 pm

    Sincer sa fiu eu am primit maximele pe mail, dar am facut o mica „ancheta” si am observat ca din majoritatea rezultatelor @ SERP tu ai postat primul 🙂 deci este posibil ca tu sa fi fost „Patronul”
    P.S. : Am pus si sursa 🙂

Trackbacks

  1. Maxime Guta 40-50 | Bancuri Tari

Lasă un comentariu