Skip to content

Hey…Mafalda…leave us kids alone!

Octombrie 3, 2009

3335073472_191bb032e9Imi cer scuze ca nu am mai scris asa mult zilele acestea, dar chiar nu am avut chef…fiind toti 4 insi in apartament, nu am avut timp si de scris pe blog. Apartamentul ne-a oferit foarte multe surprize, unele amuzante, altele infricosatoare, dar au fost tari toate.

Neavand ce face, am pierdut multe nopti prin casa, razand, spunand bancuri, desfacand o sticla de lichior, etc. Asa ca dusul de dinainte de somn il faceai pe la 5 dimineata. Ceea ce nu e prea placut…mai ales cand in baie nu ai nici un geam si se stinge lumina…se opreste curentul. Nu mi s-a intamplat mie, ci unei colege de apartament..care vorba aia…e fata.

Nu e  o problema ca s-a intrerupt curentul…dar, totusi, de ce lumineaza frigiderul cu albastru? Am rezolvat si problema asta…ca sa nu mai vedem frigiderul, am inchis usa din camera.

Venind vorba de frigider…e un tradator! Ne-am pus speranta in el ca ne va raci si mentine alimentele si bauturile pana cand vom avea pofta de ele. Ei, bine, NU! A tinut el mortis sa ne darame o sticla de visinata de casa…extraordinar de buna! Am stat si am curatat la roseala si cioburi de pe gresie de nu mai stiam de mine. Ca sa nu mai spun ca probabil m-am si imbatat de la miros!

Toate ca toate, da’ ce sa faci cand vezi ca masina de spalat vine spre tine si te-ataca? Cum sa o lasi sa spele rufe in timp ce tu esti plecat, iar cand te intorci acasa, masina sa te astepte in fata usii, infuriata, cu spume la furtun? a lasat dara de melc din locul de unde a plecat pana la usa… Ne-am cerut scuze ca  am folosit-o in timp ce noi nu eram acasa, ne-a acceptat scuzele, dar ne-a amenintat ca daca mai facem asa, o sa deschida usa si o sa fuga pe strada, tipand in gura mare ca Vadim nu mai e sexy…

Am aflat ca spiritele rele intra pe la scurgerea de la chiuveta si au un miros mai nasol decat un hoit de caine care a murit calcat de masina in timp ce incerca sa-si faca treaba mare si serioasa pe un alt hoit de sconcs. Totodata, am aflat ca putem scapa de spiritele astea rele indopand scurgerea cu hartie igienica! :>

Usile care se inchid si se deschid singure sunt deja o banalitate. Sunetele la fel. E un apartament in care se aude tot. Te duci la baie si vrei sa te descarci…trebuie sa te duci cu laptopul sa  dai volumul la maxim, ca altfel rad si vecinii de tine!

Si ce sa faci atunci cand apartamentul nu-ti da voie sa fii obosit? Pleci la 5 dimineata sa te plimbi, un pic baut…sa-ti faci prieteni pe strada. Asa cum am facut eu si una dintre colege. M-am atasat de 2 catelusi draguti si de o tanti fara dinti…sexy, de altfel. Am ajutat unul din caini…i-am scos un ciuline din bot…iar femeia m-a rasplatit sarutadu-ma pasional si cu o noapte incredibila de amor nebun…

Cand am intrat in casa, singura problema era pe casa scarii. Nu stiam cum sa facem sa scapam de Nea Tilica, pedofilul… Pana la urma am intrat in apartament…Nea Tilica nu mai statea la parter, pe scari, ci la etajul 4…fix deasupra noastra…

Off…acum urmeaza alta saptamana nebuna…

2 comentarii leave one →
  1. Dinte permalink
    Octombrie 3, 2009 12:48 pm

    Pe departe cel mai oribil post. EVER!

  2. Octombrie 3, 2009 1:42 pm

    mafalda?! ;;)
    ce casa draguta aveti 😀 😀 😀 😀 😀

Lasă un răspuns

