Skip to content

Un prefix reusit

Octombrie 14, 2009

DSC_6112Aseara am asistat la una dintre cele mai frumoase aniversari. Asta pentru ca si sarbatorita este o fata speciala. CEC a implinit 20 de ani. Frumoasa varsta. In sfarsit a venit pe taramul meu. Si spuneam ca mi-a placut azi-noapte.

Am petrecut cateva ore intr-o cafenea draguta de pe Mantuleasa, locul nostru bantuit. A fost ceva mai intim, muzica a fost placuta si ciocolata calda a intrat de minune dupa frigul de afara. „Pokemonul” de gheata, insa, mi-a albastrit limba. Am suferit de noi cu poze cu ochelari (asta fiind tema petrecerii), am dansat pe silentios, am simtit fiori pe sira spinarii de fiecare data cand un spirit de maicuta intra pe usa. Am cunoscut persoane noi, foarte de treaba. Nu am asteptat mult timp pana sa ajungem sa socializam indelungat. Ba chiar am avut discutii contradictorii. Ceea ce mi-a placut. N-a fost monoton. Sarbatorita s-a comportat exact asa cum ma asteptam. A profitat de nebunia dumneaei si ne-a adus tuturor zambete pe chipurile, pana atunci, triste. Inocenta ei mi-a adus aminte de perioada cand inca eram copil, cand ma gandeam la cu totul alte treburi, cand nu eram preocupat de viitor. Maturitatea e un blestem. Camelia nu e blestemata. Si cu siguranta nu o sa fie.

Cand s-a terminat programul, am mers cu totii in Club A. Asta pentru ca s-a dorit o combinatie de liniste cu distractie la maxim. Lumea a dansat, a transpirat (mai ales eu), a cantat. Pana si acolo orisicine putea sa-si dea seama ca draga noastra Camelia era sufletul clubului. Pentru ca energia ei a fost transmisa tuturor, drept pentru care multa lume a ramas in club pana dimineata.

Sincer, mi-a placut foarte mult aseara. Camelia, iti doresc sa ramai la fel de gingasa, frumoasa si iubita. Sa stii ca daca acum ai implinit 20 de ani, nu se schimba nimic. 2-ul nu este real. Prefixul nu exista. Hraneste-ne in continuare cu energia ta si sa nu ne saturi niciodata. La multi ani!

P.S. Ideea e ca oricum barbatul este superior…

DSC_6075

DSC_6163

DSC_6205

DSC_6196

7 comentarii leave one →
  1. Octombrie 14, 2009 3:24 pm

    mi-ai luat-o putin inainte. dar lasa ca se intoarce roata >:)
    recunosc…frumoasa seara, frumoase randuri, frumosi oameni, frumoase poze, evident! 😛
    pup

  2. Octombrie 14, 2009 3:47 pm

    initial, am ramas fara cuvinte citind randurile tale. apoi, am aratat inca unor persoane, ca sa mai risipesc emotia. in final, am inceput sa BOCESC , insa acum zambesc. multumesc tare mult, si ma bucur tare mult ca am reusit sa ne simtim bine, dovada(daca mai era cazul) ca oamenii fac totul! (in cazul acesta, VOI!)
    ve pup si va iubesc pe tootiiiiiiii!!!!
    multumesc tare mult vadim :*

  3. Octombrie 14, 2009 3:47 pm

    am gresit unele cuvinte, am zis ca am emotii!! :))))
    😀

  4. Tanaku permalink*
    Octombrie 14, 2009 4:06 pm

    Si noi te iubim, Camelia…si stii foarte bine asta…multumesc inca o data pentru noaptea trecuta, plina de farmec, farmece, spirite, camelii, parfum, ochi frumosi, ochelari, poze, gingasie si frumusete!

  5. Octombrie 14, 2009 4:08 pm

    corect. stii ca eu am fost total de acord cu ce ai zis in timpul discutiei :)) barbatul este oricum superior. si totusi…ce v-ati face fara noi? 😕

  6. Iunie 7, 2010 11:55 pm

    se poate… vadim…. se poate? acum am citit si ce am pus pe blogul meu, si zice cam asa ” sa nu lasam amintirile acestea in urma si sa avem cat mai multe astfel de momente”… :-<
    se poate ca n-am mai stat de vorba la un ceai de cand am trecut in prefixul celalalt?
    n-are cum sa fie asa. sper sa-mi dai dreptate si sa ocupam doua cesti si-o masa la green tea cat mai repede!

Trackbacks

  1. 20 de ani de camelia « Camelia13capitanu

Lasă un răspuns

