Skip to content

Litoralul romanesc

August 12, 2010

Ieri seara m-am intors de la mare. Am stat in Eforie Nord, intr-o vila foarte draguta si curata. M-am simtit bine, dar au fost cateva chestii care m-au deranjat.

In primul rand, am avut noroc ca am mers la Eforie Nord si nu la Mamaia sau Costinesti. Pentru ca am fost o zi si la Mamaia cu scopul de a ma distra in Satul de Vacanta, am observat cat de multi tarani erau. 95% dintre ei erau tarani. Da’ d-astia cocalari rau. Manelisti veniti de prin toate satele tarii care nu se mai saturau din mancat. Eu stiu ca in Satul de Vacanta de duci sa te distrezi, sa te dai in masinute, carturi, ciocane, caracatite, balerine si mai stiu eu ce.  In schimb, astea erau cam goale. Dar terasele…terasele erau pline de oameni care isi comandau pizza dupa shaworma, d-astia care nu se mai ridicau d-acolo chit ca terminasera tot.

In plus, de ce cacat trebuie sa suport eu muzica lautareasca sau manelele date la maxim de la terasele cele mai mari si mai populate? Cand am vrut si eu sa ma asez la o terasa sa beau un suc, nu puteam sa stau la nici una pentru ca auzeam foarte tare muzica de la celelalte terase. Si dupa ce ca erau numai melodii de cacat, ascultam si cate 3 in acelasi timp.

In al doilea rand, in momentul in care am hotarat sa ies intr-un club, l-am ales pe cel mai dragut din Eforie: Yacht Club. Muzica buna, desi nu prea pe gustul meu, dar, oricum, mai buna decat orice alt club d-acolo. Si foarte ieftin. 5 lei intrarea si o sticla de Absolut cu suc Pfanner – 90 lei. Masa nu se platea. Mi s-a parut excelent pentru un club pe litoral. Si cum am ajuns noi acolo si am platit intrarea, ce sa vezi? Aproape nimic. Sau mai bine zis aproape pe nimeni. Toti care se dusesera in club, s-au dus la discotecile alea de cacat care sunt deasupra restaurantelor sau teraselor de pe faleza. Le stiti voi, alea cu manele la maxim, intrarea 20 lei, si cu cate un DJ foarte prost (dupa Dmx bagi manea dupa care Snoop Dogg, iar o manea, etc ).

Deci dezamagire. In afara de asta, nu am putut sa-i suport pe oamenii care treceau pe plaja si calcau pe prosoapele altora fara sa-si ceara scuze. Ba chiar mai mult, unii calcau pe bratele oamenilor care stateau intinsi la soare.

Insa cel mai si cel mai mult m-au enervat taranii obositi cu bani care isi permiteau sa iasa la plimbare pe faleza…CU MASINILE! Deci dupa ce ca abia mergeai pe faleza de cat de multa lume era, te mai claxoneaza si un retardat facut din laba de cal dintr-un Maserati, care sta cu ochelari de soare la ochi pe timp de noapte, inexpresiv, sa arate lumii cat de B0$$ulica e el ca are masina aia, desi plina de flegme de la oamenii deranjati de el. Eu ma intreb, oare astia nu-si dau seama cat de ratati sunt? Si ca sunt injurati de absolut toata faleza? Ei chiar cred ca ii admira cineva?

In fine, trecem peste asta…o sa mai am multe de povestit, dar acum mi-e prea lene. Poate azi, poate maine…

3 comentarii leave one →
  1. Sua Mica permalink
    August 12, 2010 9:46 am

    eh..asa sunt taranii..nu e vorba ca ei nu-si dau seama cat sunt de ratati.. vor doar sa vada si ceilalti ce au ei.
    p.s. mi-o fi adus si mie fratele meu ceva?:-/ 😀

  2. Septembrie 8, 2010 11:08 pm

    Ai fi putut merge in White Horse (Costinesti). Acolo e… altceva 🙂

  3. Septembrie 14, 2010 12:28 pm

    Salut,
    am facut niste modificari la domeniu asa ca te rog sa schimbi linkul meu din eroic-center.blogspot.com in eroic-center.com
    multumesc

Lasă un răspuns

