Skip to content

Barajul uimitor de la Paltinu

August 2, 2010

Acum cateva saptamani am fost si eu la un gratar cu cei apropiati nu foarte departe de casa. Asa ca am ales un loc pe langa Paltinu, astfel incat sa fie si un pic racoare si sa avem si ce face. Racoare nu a fost, dar nu conteaza. A fost oricum relaxant, iar cand am decis sa plecam, am facut o mica abatere de la drum si ne-am dus sa vedem si noi ce se mai intampla pe la barajul minunat de la Paltinu:

Pe partea stanga, dupa cum se vede, este o priveliste draguta, dar nu asta e partea interesanta. Pentru ca atunci cand te duci la un baraj de apa, vrei sa vezi partea cu apa, nu? Pai uite!

Uimitorul baraj este inghesuit de tonele de deseuri, in mare parte, de plastic, pe care oamenii le arunca de la gratarele pe care le fac pe langa lac. Eu zic ca este o problema destul de serioasa, mai ales ca s-a ajuns in situatia in care o hidrobicicleta (sau ce naiba ambarcatiune e aia) a ramas blocata intre deseuri! Si atunci mi-am dat seama de ce fotografierea era interzisa…dar totusi, nu se poate face ceva in legatura cu gunoaiele alea din apa? Adica, un vas mai mare le-ar putea aduna. Strica tot farmecul o asa imagine a unui baraj. Pacat.

2 comentarii leave one →
  1. August 6, 2010 10:51 pm

    Asa e peste tot. Eu am fost in zona mea (ardeal) la Barajul Dragan, Barajul Lesu, la Fantanele. Peste tot e aceasi situatie. Oamenii vin cu corturile pe malurile barajelor, si lasa toate mizeriile acolo, acestea fiind luate de ape. Foarte urat. Chiar ma gandesc ei cum se simt atunci cand merg undeva si gasesc munti de gunoaie?

  2. Februarie 28, 2011 2:00 am

    Un alt motiv pentru care fotografierea e interzisa este ca barajele, podurile, etc. reprezinta obiective militare.

Lasă un răspuns

