Skip to content

Hip-hop folcloric?

Iulie 4, 2010

Obisnuiesc cam o data pe saptamana sa ma uit pe Blogrank la „top virale youtube”. Si saptamana asta am vazut ceva destul de interesant. Si anume pe Bean, vocalul de la Suie Paparude, cantand un fel de folclor actualizat, intr-o trupa numita „Subcarpati. Voi ce ziceti?

Off-topic (mai bine zis, irelevant):

Nu prea am mai avut ce sa scriu zilele astea si imi pare rau, nu pot sa scriu ce-mi vine prin minte ca in ultima vreme ma gandesc numai la prostii. Azi de dimineata, de exemplu, dupa ce am venit din club si am incercat sa ma bag la somn, nu prea am adormit repede, desi eram foarte obosit. Stateam cu geamul deschis si auzeam o cioara cum…canta? In fine, cioara canta, apoi cainii au inceput sa latre, si stiti cum e, nu? Intai latra un caine de nebun timp de un minut, dupa care incep si aia din jurul lui, si apoi ii auzi pana si p-aia care sunt la 3 cartiere departare.

Si nu era neaparat ca nu puteam sa adorm din cauza zgomotului, doar ca ma gandeam la ce dracu’ or zice animalele astea, incercam sa traduc:

Cioara (Lacramioara): Craa, craaaaaa!: „Quero mamasita faça favor, eu quero estar junto a ti, meu amor!

Caine1 (Costel): Hau hau hau! Hau hau hauauau…etc: Ce-ai , fa? Nu vezi cat e ceasu’? Da din aripi d-aici! Ce cacat crezi ca faci? Fir-ati voi ale dracu’ de pasari proaste cu cine v-a facut! Fa? M-auzi? Acuma nu mai zici nimic? Tie ti-ar placea sa cant si eu in urechea ta la 6 dimineata? Na! Uite, iti place? „Nu mor caii cand vor cainii, nici cainii cand vor stapanii…etc” (nu ma intrebati de unde stiu versurile 😐 )

Prietenii de cartieri ai lui Costel: HAUAUUAUUUAUUAHAHAAUAUUUUUU…etc: Costeleeeee, ce ai, tata? Treci dreacu’ la somn ca ne-ai trezit pe toti, tuz’ natia aia a ta de corcitura esuata!

Da, ba, treci odata la somn, lasa pasarile…se vede ca esti tigan!

BAAAAAA!!! Care urli asa? Costeleeeeeee, tu esti ma? Sa vezi ce te musc eu mai tarziu!

Caini necunoscuti din cartierele vecine: (evident) HAUAUUUUAU! HAU HAU HAUAUAUAUAUAU…etc: Ce-i cu galagia aia acolo? Terminati cu prostiile, prostii pamantului!

Da, terminati cu latratul inutil la 6 si 20! Incetati baaaa! N-auziti! Huoooooo! Diseara venim peste voi, ma, peste voi!

Aici e momentul in care se opresc toti din latrat, cu exceptia unuia.

Caine mai mic, zdrenturos (Mircica): HAU….mmm HAU!….mmmmmmmmmmmmmm HAU! : Ce? S-a intamplat ceva? Ce s-a intamplat? A, nu s-a intamplat nimic?!?!? Bine, dorm!

Intotdeauna am avut impresia ca aceste animale sunt idioate…:|

One Comment leave one →
  1. Iulie 12, 2010 9:57 pm

    Adauga blogul tau in directorul http://www.upssonline.blogspot.com
    Multumesc!

Lasă un răspuns

