Skip to content

Ganditi singuri!

Iunie 18, 2010

De cateva zile n-am mai avut timp sa scriu…sau de fapt n-am avut chef. Dar nu conteaza. Am citit, in schimb, ce au scris altii. Si ma deranjeaza ca am vazut foarte multe articole impotriva celor ce au votat cu Basescu la alegeri, impotriva celor ce au respins motiunea. Asta e o frustrare prea mare pentru unii dintre voi. Inteleg foarte bine situatia. Nici mie nu-mi convine sa li se scada pensionarilor si bugetarilor din venit. E urat, intr-adevar. Dar nu poti sa invoci o motiune doar pentru asa ceva. Trebuie sa vii si cu alternative. Tu nu vrei sa preiei cacatul in care se afla Romania, tu vrei doar sa arati cacatul in care se afla Romania, sa faci tot posibilul ca partidul care e la putere sa o dea si mai rau in bara, sa aiba o alta culoare in fata cetatenilor peste 4 ani.

Despre asta este vorba aici. Despre cum sa jegaresti toalele celor la putere. Daca v-ati uitat la TV cand (nu) s-a votat motiunea, ati fi observat cat de idioata este opozitia. Oricine ar fi fost la pupitru si ar fi reprezentat PNL si PSD, avea un discurs comunist sau de film artistic. Eu cand l-am vazut pe Crin Antonescu la microfon, cum se zbatea el acolo, si ce discurs de revolutionar avea, m-am gandit subit la Mihai Viteazul, cel din film, care isi indemna ostasii sa lupte si care racnea cu patos impotriva tiraniei. Cine se crede acest domn Crin Antonescu?  Sau mai bine zis…cum crede ca suntem noi, cetatenii? Crede ca suntem prostiti de discursuri de scena? De Ponta nu mai zic nimic, caci oricum e de o nesimtire crasa.

Ce parere au avut cei din opozitie? Ca daca platesc oameni sa tipe de la balcoane, cei care ne vom uita d-acasa si ii vom vedea si auzi cum scandeaza impotriva Guvernului, ii vom urma? Si repet: consider ca masurile luate de Guvernul Boc sunt extreme, urate, dar atata vreme cat altii nu fac decat sa improste cu rahat, fara sa vina cu solutii, mi se pare penibila situatia.

Singurii care mi-au placut au fost cei de la UDMR, care nu au vorbit mult, dar care au fost realisti si care au impartasit aceleasi idei pe care le am si eu.

De aceea, dragii mei 3 cititori, va sfatuiesc sa luati singuri decizii, sa ganditi pe pielea voastra, si sa nu va ghidati dupa cercetarile facute de Radu Morar sau dupa latraturile lui Mircea Badea. Pentru ca ei sunt oameni platiti. Badea latra in continuare si se plange ca asta e tara in care ne-am facut-o cu mana noastra votandu-l pe Base, iar voi va luati dupa el. Dar realitatea este ca alta solutie de iesire din criza nu este. Ne-am fi putut folosi de resursele statului, dar din pacate, ne-au fost vandute pe timpul cand era la conducere Iliescu. Nu avem petrol, nu avem gaze, nu avem fier si otel, nu avem nici macar apa. Cand a venit un delegat de la UE si a spus ca deciziile luate sunt unele foarte bune, nu l-a bagat nimeni in seama. Pe „Antene” nici nu cred ca au fost difuzate stiri cu acesta. Invatati, asadar, sa aveti propriile conceptii de viata, sa nu v-o ghideze nimeni, ca d-aia aveti creier. Ah, vreti sa ajungeti ca Mircea Badea? Bagati-va la cibernetica la ASE, ca oricine poate termina cibernetica in 12 ani.

12 comentarii leave one →
  1. Radu permalink
    Iunie 18, 2010 3:54 pm

    De acord cu tine vadime , m-am plictisit de latraii astia , diferenta dintre PDL si concubinaju PSD-PNL , este ca guvernul BOC , taie de la bugetari si nu de la privati , daia nu le convine la restu , da cat timp au taiat de la privati , nu a mai comentat nimeni , acu se umbla la „banutu” greu pe care il iau bugetari salariile alea „mici” si gata incepe lumea sa iasa in strada. Pacat de cei cu pensii mici. Nu vreau sa reiasa din comment ca tin cu PDL , am votat cu Basescu , au si ei greselile lor , dar pana la urma cum zici si tu alta solutie nu este. Mai bine urmariti un film sau faceti altceva decat sa va mai uitati la instigatorii de pe televiziunile lu’ peste.

  2. sabah permalink
    Iunie 18, 2010 9:23 pm

    nu faci decat sa-l aperi pe basescu, si sincer vad ca nu intelegi absolut nimic din ce zice mircea badea.

  3. nycthantes permalink
    Iunie 18, 2010 11:17 pm

    mie mi-ar fi parut rau sa pice guvernul, intrucat ar fi ramas in isorie ca fiind guvernul cel dat jos, patimind mai mult decat altii care ar fi meritat sa incaseze suturi. problema este ca trebuie sa platim cu totii, si mie imi scade indemnizatia si lui bogdan salariul, dar asta e… trebuie sa le scada si pensionarilor, pentru ca le-a crescut cand nu trebuia, din bani pe care nu-i aveam. in toata lumea asta mare s-au facut sacrificii din pricina crizei, romanu’ da iama-n hypermarket, nu stie ce-i aia chibzuinta…
    mda, si ce sa-ti povestesc, m-am udat toata la discursurile psd-iste, fara cap si fara coada, fara exemple concrete de futere de bani, doar invective baloase si josnice. vezi contraexemplul lui berceanu.
    cand altii au furat ca-n codru, badea ce sosete mai sugea? cand sora-sa a stat acasa cu-n copil pe vremea lu’iliescu pe 450 de lei de ce nu s-a razvratit? ete, frate, am prins glas acu’, ca avem sustinere, instigam la rasculare. no, hai sa pice guvernul boc, sa vedem cum o mai scoatem la capat dupa, cu ce solutii magice vin altii!

  4. Tanaku permalink*
    Iunie 19, 2010 12:23 am

    sabah, nu intelegi 2 chestii…
    1. articolul nu are legatura cu idolul tau si al multor altora care nu isi obosesc mintea sa gandeasca singuri, care nu-si dau seama ca e un om mai mult trendy decat corect. deci nu are legatura cu mircea badea
    2. si daca ar ar fi avut legatura cu el, ce cacat crezi ca trebuie sa inteleg de la mircea badea? prietene, badea nu e un filosof sa ii interpretezi cuvintele, nu e nici deontolog, nu e un mare creier. deci nu e nimic de inteles, spune ce spune! e ca si cum m-ai indemna sa inteleg cu adevarat versurile lui salam.

    P.S. eu va inteleg pe cei care sunteti impotriva a ceea ce am scris, ca stiu ca aveti parinti sau alte rude care ies in pierdere in urma acestor decizii dure, dar nu sunteti singurii care aveti asa cunostinte. si eu am. doar ca sunt realist.

  5. renata permalink
    Iunie 19, 2010 11:55 am

    ma gandeam ca mai toti aţi înţeles până la vârsta asta că televiziunile sunt afaceri şi în piaţa liberă cel care vinde nu încearcă să si educe, pentru ca abia mai apoi să amuze. e mai putin costisitor să amuze şi atât. trebuie sa ai incredere in fapte, nu vorbe, ca oricum fiecare-si da cu presupusul asa cum ii convine lui, prezinta lucrurile vazute doar din propria perspectiva.
    in plus, bani am avea de unde scoate, dar nu se vrea.. Chiar nu face nimeni controale la falsi pensionari revolutionari, falsi handicapati, falsi orbi, falsi pensionari de la 50 de ani si cu toate bolile posibile, multi dintre ei unchi, parinti, matusi de politicieni? si poate gasim vreo formula magica prin care a disparut flota si a aparut o casa in Mihaileanu, una in Otopeni, un duplex de la Popoviciu si probabil niscai milioane de care nu stie nimeni. Povestile lui Basescu despre cum s-a procopsit la avere au tot atita credibilitate ca si basnele cu matusa Tamara:D

  6. Radu permalink
    Iunie 20, 2010 3:20 pm

    Singura problema a romanilor din ziua de azi , acu perioada asta cu criza , e ca voi decat pe Basescu stiti sa il atacati gen renata (flota lu basescu) , dar 10000 de mii de angajati ai lui tariceanu , bani mancati si spalati de iliescu nastase si restu „politicienilor” nu se mai zice nimic acu , ca de domne guernul lu’ BOC pardon a lu’ Basescu cum se zice acu , e de vina ca ei ne-au adus in starea asta , etc. Wake up people , situatia asta prea „buna” in care se afla Romania nu se datoreaza doar actualei presidentii , ci si a celor care au precedato.

  7. sabah permalink
    Iunie 20, 2010 7:33 pm

    nu e nici o crima sa fi de accord cu parerile unuia, nu-mi ajunge sa faci pe destepu’ cu mine, vreau argumente bune, ceea ce tu vad ca nu poti sa-mi oferi.
    apropo, vad ca gandesti singur, nu inseamna ca esti vreun geniu.

  8. acel comentac nesuferit permalink
    Iunie 20, 2010 8:03 pm

    m-am ras la aia cu versurile lui salam =))
    frate, de ce-ti obosesti dejtele pe tastatura butonind nimicuri din politichie? baga o poveste, ca te-am vazut cu ditamai falca data trecuta. aia cum s-a-ntamplat? sau scrie ce n-ai mai tras pe cosor, sa ne mai radem la o berula. hai, palmeaza-ti mocutza de vreo doua ori si trezeste-te la douazeci de ani!

  9. Iunie 20, 2010 11:31 pm

    1. in ultimele luni m-am uitat la badea doar de vreo 5-6 ori, pentru ca nu am avut unde sa-l vad 🙂
    2. cand s-a votat motiunea (pentru ca s-a votat, dar e o mare prostie legea cu majoritatea absoluta de care presupun ca habar n-ai), m-am uitat pe tvr; de dimineata pana la 5; am ascultat toate discursurile si parerile mi le-am facut singur, nu mi le-am insusit de la antene sau realitati 🙂
    3. DA! ai fost prostit de discursuri de scena cand ai votat basescu 🙂
    4. nu ma mir ca ti-a placut de cei de la udmr. si ei traiesc dupa cum bate vantu 🙂
    5. nu vorbi despre cat de usor e sa termini o facultate cand tu nici macar n-ai inceput una 🙂

  10. renata permalink
    Iunie 21, 2010 7:22 am

    renata e aceeasi cu nycthantes, nu sunt partizana cuiva anume, am votat cu basescu pt 2 mandate, dar nu inseamna ca nu-i vad „stangaciile”, eu sunt mai degraba antifelixvoiculescu, antimoguli in general, ma seaca sa vad cum acapareaza piata cu nevolnicie si nesimtire…

  11. Tanaku permalink*
    Iunie 21, 2010 9:22 am

    @ costica: iti voi da raspunsuri pentru toti itemii:
    1. bravo tie, eu de 2 ori si mi-a fost suficient
    2. nu-ti mai da cu presupusu’ aiurea, si eu m-am uitat de dimineata pana la 5 si stiu legea majoritatii absolute…nu fii nesi 😛
    3. e exact genul de replica „crin antonescu”. fara argument, fara noima, aruncata asa ca si cum ai juca in filmele lui nicolaescu. nu am gasit motivul acestui item…chiar e inutil.
    4. nu mi-a placut niciodata udmr, ba chiar ii urasc, dar au fost singurii care si-au argumentat valid alegerea.
    5.mananci cacat. te contrazici. chiar tu ai recunoscut ca au trecut 2 ani de facultate, timp in care nu ai invatat nimic…ia zi costine, la ce facultate esti? eu nu ma laud cu facultatea mea, care da, aproape nu exista…asta vroia sa fie un atac? slab, costine, slab…ca la psd 🙂

  12. Iunie 21, 2010 2:48 pm

    atunci, daca stii ce inseamna majoritate absoluta, nu spune ca nu s-a votat!
    Daca am spus ca nu am invatat nimic in 2 ani la cibernetica, nu inseamna ca a fost usor, ci inutil :-??

Lasă un răspuns

