Sări la conţinut

Unde sugi tu, mielule?!

iunie 4, 2010

Ce-ai facut, Mirceo? Ma plictisesti pe zi ce trece mai mult. Sunt frustrat ca lumea inca te urmareste, desi tu si postul de televizune la care lucrezi faceti de ras tot ce inseamna jurnalism sau mass-media. Ai intrat in breasla cu tupeu, crezand ca vei scoate la iveala un nou trend, trendul Badea. Incepusei amuzant, radeam, admiram tupeul si ignoram atacurile basesciene. Dar sa ajungi chiar sa fii cainele lui Voiculescu, sa pretinzi ca nu te prinzi de glumele facute de cei de la anumite reviste „fara mogul”. sa nu dai drumul niciodata osului pe care ti-l ofera nea’ Dan, adica sa nu cumva sa ataci greselile facute de colegii tai, si sa-ti permiti sa jignesti in emisiune persoane care nu au avut niciodata treaba cu tine, asa cum a facut-o si „vedeta-peste-noapte” de Firea cu Boureanu, este strigator la cer! Cum poti sa fii atat de nesimtit sa te iei de o profesoara, probabil prea batrana si cu o gandire comunista pe care o au multi oameni de varsta ei, si sa o faci in toate felurile? Cum poti sa o faci pe o doamna profesoara „ţaţă proastă, coclită” in emisiune? E inadmisibil la ce s-a ajuns in trustul Antena 3! Si ipocrita aia de Firea cum poate sa-si permita sa dea in judecata pe Boureanu (care e, de inteles, un sacal priceput, dar care in cazul acesta are cea mai mare dreptate), dupa ce l-a atacat in halul acela?

Pentru necunoscatori, urmeaza dialogul:
Cristian Boureanu: „Dl Orban a vorbit 10 minute si a tinut un discurs, iar pe mine nu ma lasati sa vorbesc…” (chestie totaaaal adevarata)
Gabriela Vranceanu Firea: „Dumneavoastra ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune?”(wtf? cum? asa, dintr-o data?)
C.B.: „Am mancat ceva inainte la dumneavostra…”(posibil sa fi incercat sa-l otraveasca)
GVF: „La toaleta?”(moment in care deja ii mutam falca folosind dosul palmei)
C.B.: „Ce mancati dumneavoastra in fiecare seara aici…” (true, true)
G.V..F: Dar nu va e jena…
C.B.: Pai daca ma intrebati asa de urat…

C.B.: Telespectatorii vad ca dumneavostra sunteti partinatoare si ca nu ne lasati timp egal de exprimare.. Dumneavoastra l-ati intrebat vreodata pe dl Tariceanu sa vedeti ce a facut cu 3 miliarde de euro bani pentru investitii?
G.V..F: Aveti febra de vorbiti asa? V-ati luat temperatura inainte? (slaba replica, de clasa a 4-a, dar deloc demna de un prezentator)
C.B.: Nu am. Aveti curajul sa dati timpii de emisie sa vedeti cat ati fost de partinitoare?
G.V..F: Cine v-a spus ca sunteti baiatul cu mucii in freza avea dreptate. Nu sunteti decat baiatul cu mucii in freza? (acum ar fi fost momentul in care m-as fi dezbracat in emisiune si as fi fortat un oral)
C.B.: Deci treceti la atacuri la persoana? Cine va pune sa faceti asta? Amantul d-voastra? (bine si-asa)
G.V..F: Poate sa vorbim de amanta d-voastra? (sa moooori tu? altceva mai bun nu gaseai? „ba pe-a ma-tii” )
C.B.: Eu v-am vorbit frumos si dumneavostra ma atacati de trei ori pe chestiuni personale in loc sa vorbiti de contractele publice?
G.V..F: Dumneavostra ati spus ca amantul meu este dl Tariceanu?
C.B.: Am precizat eu ca este vorba de Tariceanu?….(pwnd!)

De asta nu puteai sa te legi, Badeo, nu? Stai si suge acolo de la sanul burtosului pana ti se scurge si ultima picatura de respect din sange. Stii doar sa te strambi in emisiune si crezi ca daca inainte de generic se afiseaza panoul cu „pamflet”, ai scapare de ura oamenilor. Fi-mi-ar scarba!

8 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    iunie 4, 2010 3:21 pm

    de azi o parte din mine te uraste.

  2. danciu permalink
    iunie 4, 2010 6:06 pm

    Toata lumea stie cat de sclavi sunt antenistii,pacat de badea ca e baiat destept imo

  3. vladinwonderland permalink
    iunie 5, 2010 9:57 am

    mie mi s-a parut de cacat cand a ras de hainele profesoarei. in cacat… are opt milioane salariul 😐
    dar, hei… sa-nteleg ca v-ati luat televizor?! :)))))

  4. iunie 5, 2010 10:13 am

    incepusesi.. nu incepusei

  5. iunie 5, 2010 10:47 am

    ba, io ma chinui sa scriu un articol interesant si tu-mi dai comment ca am facut o greseala gramaticala? 😐

  6. iunie 5, 2010 10:47 am

    @vladinwonderland: nu ma, nu ne-am luat…sunt eu acasa :))

  7. renata permalink
    iunie 5, 2010 4:28 pm

    si mie mi-e scarba! scarba, i say, SCARBA!:D

  8. iunie 19, 2010 12:28 pm

    daca teai gandi putin ai intelege de ce nu a vrut sa se lege de scena asta, e colega d trust, fie ca vrea fie ca nu vrea. Sunt niste chestii care nu le faci intre colegi, asta ar trebui sa stii, si sa te iei d badea pt o faza care o face e penibil. Compara si tu cate chestii interesante si adevarate spune si cate prostii face si ai sa vezi ca lumea are de ce sa se uite la el. O fi el lingau sau cum zici tu, desi eu nu cred asta, a atacat d multe ori si pe cei din breasla PSD-PC insa daca nu te uiti la el nu ai de unde sa stii. Parerea mea e ca daca ai un pic de IQ iti dai seama usor ca Badea e singuru care isi permite sa ii injure daca vrea pe parlamentari in direct. Nu stiu daca e vorba de aceeasi profesoara dar stiu ca era una care vroia ca ministri sa`si doneze salariile, de parca ei din asta traiau. Eu as zice sa va treziti si voi, traim pintre multi prosti, sa mai lasam deoparte ce e admisibil si ce nu e, prostu trebuie sa plateasca, fie el si profesor, parlamentar, jurnalist sau ce vrei tu. E f putin relevant titlu articolului, adica ce vrei sa spui prin intrebarea aia retorica. Fie ca suge sau nu, pe mine nu ma intereseaza cat timp le zice pe fatza la tv, chiar daca nu poate sa se lege si de colegi. Hai mai graim!

Lasă un comentariu