Skip to content

Schimbari

Aprilie 14, 2010

Se spune ca uneori schimbarea este benefica.  Asa si este! Ce-i prea multa vreme, strica! Cand ma uit in jurul meu, imi dau seama de cate lucruri m-am plictisit. Sa luam televiziunea, ca exemplu. Cu cat apar programe noi, cu atat scade ratingul celor vechi. Un exemplu banal, dar asta se intampla pentru ca ne plictisim de „Tanar si nelinistit”, „Din Dragoste” si show-uri cu Romica Tociu si Cornel Palade. Cand eram mai mic, tin minte ca atunci cand era un show „Divertis”, doar cei care nu aveau televizor nu se uitau. Si radeam cu pofta, chiar daca nu prea intelegeam eu mare lucru. Acum, din lipsa de subiecte, calitatea a scazut drastic. „Cronica Carcotasilor”, emisiunea pe care cu totii o iubeam pana acum vreo 3 ani, s-a transformat subit intr-un fiasco.  Iar acum sunt tot felul de emisiuni foarte idioate pe care nu stiu cine dracu’ le urmareste. „Neata cu Razvan si Dani, Povestiri de Noapte (sau adevarate, niciodata nu fac diferenta) Rai da’ Buni, sunt doar cateva din ele. Tot ce tine de monden e de-a dreptul penibil.Ah, da…si Mircea Badea a expirat. Dar asta cam de un an.

Chiar si filmele artistice sunt slabe, tocmai pentru ca subiectele originale sunt putine si se fac foarte multe in graba. Pentru ca e foame de bani! Serialele sunt cele care isi au rostul si ne bucura la fiecare episod nou. Videoclipurile de pe canalele muzicale ma scot din sarite. Mai exista clipuri in care sa nu apara vreo pitipoanca d-asta sa se frece pe tate cu miere?

Reclamele, o, Doamne, reclamele! Momentele in care in mod normal te relaxezi si astepti sa asculti ceva amuzant cat timp te duci sa-ti faci o punga de popcorn s-au dus. Nimic nou. Si nu ma refer la reclamele pentru detergenti. Pentru ca de acolo rareori poti scoate ceva amuzant. Dar inainte radeam si faceam glume cu ideile din spoturi. Acum aud doar „MAXIM am zis!” Proasta reclama.

Aseara ascultam la Radio ZU o piesa pe care ei doreau s-o promoveze. O piesa de la Sistem, daca nu ma insel, si cred ca se chema „People are people”(asta pentru ca stiu ca era preluata de la Depeche Mode, dar ei omiteau sa spuna asta). Si inteleg, promovarea e promovare, dar din 3 in 3 melodii? 😐 Adica, fute-ma, Gutza, dar nici piesele tale nu le aud mai des cand da manelistul de deasupra petrecere!

Astept cu nerabdare schimbari in bine si ma bucur de fiecare data cand observ cate un lucru nu chiar atat de important, dar schimbat asa cum vreau eu. De exemplu, mie imi place cum s-au rupt cei de la revista Kamikaze de cei de la Catavencu. Sunt tineri, au idei noi, sunt inventivi. Din punctul meu de vedere, ei sunt un succes.

Acum, ca sa imi si fac putina reclama, o sa spun si de Clubul Twice, unde ma gasiti in fiecare seara de joi. Patronii acestui club au luat o decizie inteleapta schimband genul de muzica. Si nu ma feresc sa zic de ce. Erau foaaarte multi cocalari. Enorm. Plus ca toata lumea stia playlistul. Acum s-a hotarat sa fie muzica veche, muzica buna, fara rockereli. Desigur, un timp nu o sa aiba atata succes ca pana acum, dar sper sa se scape de puricii si capusele ce au luat cu asalt acest faimos club.

Va doresc cat mai multe schimbari!

P.S. Nu uitati ca pun muzica si in Club A in fiecare duminica.(asta pentru voi astia care ati promis ca veniti sa ma vedeti si ati ramas cu promisiunea)

9 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Aprilie 14, 2010 7:56 pm

    Badea nu a expirat, tu ai ajuns pupinbasesc. si imi vreau berea aia!

  2. Aprilie 15, 2010 8:37 am

    hopa bah c-o sa vin:D Da acu chiar nu am timp…

  3. nycthantes permalink
    Aprilie 15, 2010 9:31 am

    ba’ eu zic ca badea o fo’mereu expirat:), atata doar ca ramane caraghios. stii ce emisiune nu expira ever, pentru mine, at least? garantat 100%. si apropo tv, romania, te iubesc, de-astea. a, da! si viata satului si teleenciclopedia:D oricum, cea mai penala e aia a curului de cristi brancu. mie imi mai plac reclame de-astea idioate, cu aspargilius and shit. la muzica nu ma bag, am ramas in urma cu vreo 5 ani, si cu vreo 2 la capitolu’ filme, noroc cu serialele astea. but just for the record, schimbarea nu e mereu de bun augur. hai te pup mult!

  4. sushi permalink
    Aprilie 15, 2010 1:24 pm

    Cineva a zis „omul daca nu s-ar schimba ar fi perfect”, iar noi nu suntem perfecti.

  5. vladinwonderland permalink
    Aprilie 15, 2010 8:57 pm

    1. imi place despre tine c-ai dat-o in Kamikaze, sper sa ne citesti in fiecare saptamana
    2. vreau sa vad si eu videoclipul cu pisda care se freaca cu miere pe tzatze
    3. ne-a facut sapro o piesa, careia i-am turnat si videoclip. acolo sa vezi dezmatz >:)
    3bis. daca mai iesind din gura vreunuia cliseul „maxim am spus” ii sparg capul cu o caramida de hartie de la ikea. valabil si pt astia care pun la status! 😐

  6. vladinwonderland permalink
    Aprilie 15, 2010 9:30 pm

    Sergiu Nicolaescu says:
    Dom’le, pe vremea mea, cinematografia avea alt parfum… nu ce scot panaramele astea de Scorseze si Tarantino. Daca l-as fi avut acum pe Paraipan in 3D, il bateam si pe Capatos la vizionari!

  7. Aprilie 17, 2010 10:51 am

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

  8. alinutza permalink
    Iulie 29, 2010 5:16 pm

    mna ca veni vorba de seriale uitate la weeds daca u teai uitat inainte…e tare fain:P

  9. alinutza permalink
    Iulie 29, 2010 5:20 pm

    *nu

Lasă un răspuns

