Skip to content

Apel catre colegii de la facultate

Martie 31, 2010

Ma intristeaza ca desi s-a facut frumos afara, la facultate vin maxim 15 persoane. Nici eu nu ma duc prea des, dar ieri, de exemplu, a fost chiar misto. Pe bune.

Mi-a placut ca am avut ce asculta, am avut ce discuta. Imi place la nebunie cand aud sau ma implic in discutii contradictorii. Imi plac profesorii care chiar isi dau straduinta, chit ca in clasa sunt foarte putini insi. I like motorsicli, gim, fitness, raging carz, to the be the best… Sunt chestii din care chiar as putea invata cate ceva.  Chiar am discutat azi cu un profesor despre schimbarile pe care cei din universitate vor sa le faca. Si sunt dure pentru cei care vor sa faca o facultate doar de mantuiala, dar al dracu` de benefice pentru ceilalti. Probabil ca multi dintre voi nu stiti ca prezenta la curs in proportie de 50% este obligatorie, sau ca avem teme pe care TREBUIE sa le facem. Si nu sunt chiar asa grele. Sunt mai degraba interesante. Si ganditi-va cine spune asta. EU. Care chiar nu m-am implicat pana acum in chestii de genul asta.

Spun doar ca nu m-am plictisit deloc la facultate, si in nici un caz nu cred ca m-as plictisi vreodata daca am fi mai multi. Eu stiu ca multi dintre voi lucrati, dar pot sa bag mana in foc ca nu mereu. Nu ma astept la mari schimbari. Ci doar la un efort rezonabil, pentru ca mi se pare denigrant ca sunt la o facultate unde, din 600 de insi inscrisi, 20 se prezinta la curs.

Pe bune, dragii mei colegi…nu v-ati plictisit acasa?

My name is Nicolescu Vadim…I reprezint facultii of Jurnalism, Comunikeytion and Publick Relatis… I love you…
4 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Martie 31, 2010 6:34 pm

    Nikita says:
    apuca-te, dom’le, de scoala vietii. acolo nu-ti da nimeni teme pentru acasa.

  2. vladinwonderland permalink
    Martie 31, 2010 6:35 pm

    Terente says:
    @Nikita: bag p***ula-n ea de scoala!

  3. warlocila permalink
    Martie 31, 2010 8:12 pm

    Daca nu ma insel ai vazut si tu pe Ricky prezentandu-se la TV :)))

  4. nycthantes permalink
    Aprilie 1, 2010 9:17 am

    dupa ce toti actualii studenti se vor angrena in munca serioasa si-si vor da seama ce inseamna viata plina, pe alocuri, de rutina si pupincurism a unui worker, va fi prea tarziu… prea tarziu vor realiza ca au „fost” la facultate doar cu numele, ca nu stiu ce-i aia viata de student, ca nu au ce povesti despre aceasta etapa din viata lor prin care au trecut ca magarul prin ceata. si care nu se mai intoarce, si de pe urma careia n-ai ramas cu nimic… nici macar cu gustul amar al unor restante binemeritate, cu mecla suie a unui profesor sau cu betia dulce a unei nopti printre colegi, cand va prefaceati ca invatati….

Lasă un răspuns

