Skip to content

Final RoBlogFest 2010

Martie 27, 2010

M-am intors de la petrecerea ce a avut loc la Fratelli si nici nu stiu exact ce sa zic, sau mai bine zis, cu ce sa incep.

Sa spunem ca locatia a fost bine aleasa. Muzica a fost bunicica, pe toate gusturile. Oamenii chiar de treaba, prietenosi. Bautura din plin, ceea ce inseamna ca organizarea a fost buna. Am vazut multe chipuri cunoscute, desi eu am fost, practic, invizibil.

Ce nu mi-a placut a fost faptul ca decernarea premiilor a avut loc in foarte mare graba, iar mie, cel putin, mi s-a parut ca nu toti castigatorii au fost alesi pe bune. Nu ma leg de categoriile in care nominalizatii erau votati, chiar daca si acolo mi s-a parut ceva dubios. Dar deh, se va merge din ce in ce mai bine.  In schimb, in categoriile jurizate, multi dintre castigatori au avut multe chestii in comun cu organizatorii. Adica s-a mers dupa preferinte. Zic eu. De exemplu, pentru cel mai bun blog de creatie/web design, primul loc a fost ocupat de „KitBlog”, al carui administrator este un fost coleg ai celor de la „Metropotam”. Nu zic, ce e pe blogul acela, este misto, dar nu de primul loc, si nu inteleg prea mult pe ce criterii s-a jurizat. Designul nu e unul inspirational, formidabil…nu prea se leaga de web design. Sunt altele cu mult peste. Repet, toata stima pentru castigator, totusi.

Felicitari  DailyCotcodac pentru cele 2 premii meritate. De altii zau daca ma intereseaza. N-am inteles, totusi, de ce au primit cele 2 dame premii de la Redd’s de 500 de euro. Asa, fara motiv? Amuzanti erau Dragos Novac and friend cand poceau numele celor trasi la sorti (tragere care a fost foarte foarte aiurea….nu s-a inteles nimic). Par example: „sujeosimori” ..sau mai bine scris „SujeoSiMori”, pe care ei il citeau cu un accent nipon, nerealizand la ce se face aluzie.

Mi-a placut ca desi era bautura moca, lumea nu s-a inghesuit la bar. La fel de mult mi-a placut ca fata de anul trecut, anul asta fetele au fost mai multe si mai dragute. Mi-a fost greu sa-l observ pe Radu de la PiticiGratis, fara pleata. Regret ca nu i-am batut un pic obrazul, totusi, dar eu am venit pentru distractie. Si in general m-am simtit foarte bine. Imi pare rau ca am plecat destul de devreme, dar na, oamenii ma vor.

In rest, ce pot sa spun? Astept pozele si sper ca la anul sa fie si mai frumos. Inca o data, felicitari organizatorilor pentru straduinta.

No comments yet

Lasă un răspuns

