Skip to content

Cu apa nu se face…foc?!

Martie 15, 2010

In lumea asta sunt niste reguli. Exista niste standarde pe care trebuie sa le repectam. Cum ar fi ca in mod normal, exista 3 mese pe zi, iar in cea de-a doua, pranzul, se servesc doua tipuri de mancare. Asta e un standard, dar nu e o obligatie.

Asa e si in viata personala a noastra. Lasam standardele din planul colectivului si trecem la cele care te definesc. Eu am anumite reguli pentru altii. Si incepem cu lucruri banale. Nu vreau pe langa mine oameni care miros urat. Evident nu asta e cel mai important. Pe altii i-ar face sa rada, dar eu vorbesc serios. Nu vreau pe langa mine ipocriti. Si nu neaparat ipocriti cu mine, ci ipocriti in general. Vreau oameni directi. Si cand cineva vrea sa obtina ceva de la mine, nu vreau sa incerce prin smecherii, nu vreau sa ma faca prin ceva anume sa fiu atent la ce doreste. Pe bune, e ca si cum ai incerca sa faci focul in timp ce faci scufundari.

Si stilul de imbracat este un standard care difera de la persoana la persoana. Dar asta o realizezi subconstient. Ca nici nu te bagi in seama cu vreunul care nu se incadreaza stiului tau vestimentar. Aici stii sa respecti cerinta omului, dar din punct de vedere comportamental, habar nu ai. Si cred ca ar fi mai simplu daca am stii si noi sa ne exprimam cerintele astea. Daca sunt in club, urasc sa vorbesc cu persoane care exagereaza din cauza bauturii. Omul se simte bine cand bea, si inteleg asta, pentru ca si eu o mai fac. Dar eu nu imi schimb foarte mult comportamentul. Eu nu ajung sa zic „Coaaaaieeeeeeee, ce tare esti, in pula meaaaaa, vino sa te pup, manca-ti-as barba!” si sa ma clatin in ritm de dans, dupa care sa bag un ras d-ala care sa exprime „Haha, sunt tanc si daca mai stau un pic ori borasc, ori lesin.”

La fel de mult urasc sa incerce cineva sa se joace cu mintea mea. Am niste cunostinte care imi arata mereu cat de bine ne cunoastem noi, tintindu-mi gandirea spre doua-trei amintiri pe care le-am avut, si tratandu-ma de parca suntem prieteni de-o viata. Cu flirtul e la fel. Nu-mi place sa flirtez…sigur, ma uit si eu lung la vreo tipa daca e buna, dar nu incerc sa o impresionez cu nimic si nu stau sa fac cu ochiul, sau mai stiu eu ce. Si nu-mi place nici vice-versa. Daca eu consider ca am vreo sansa la tipa aia, ma duc si-i spun direct, las flirtul la o parte. Asa astept si eu sa mi se intample vreodata, doar ca lumea flirteaza…iar eu nu.

Prin toate astea, vreau, de fapt, sa spun ca nu orice miscare stereotipica te duce la succes. Ca nu poti avea tot ce-ti doresti doar pentru ca stii cum se procedeaza. Pentru ca fiecare are criteriile lui de jurizare. Deci, inainte sa incerci ceva, incearca sa cunosti persoana.

One Comment leave one →
  1. nycthantes permalink
    Martie 15, 2010 3:59 pm

    tare poza!

Lasă un răspuns

