Skip to content

O noua idee…(1.Frustrata)

Martie 2, 2010

A trecut si ziua martisorului si am avut timp sa ma gandesc la mai multe tampenii. De fiecare data cand te duci sa cumperi martisoare (nu zambile) pentru anumite persoane, stai sa alegi martisorul potrivit pentru persoana potrivita, ceea ce m-a facut sa realizez ca exista martisoare cu personalitate. Si cu totii am vazut cate tipuri de martisoare exista. Ceea ce inseamna ca exista si foarte multe tipuri de fete si femei.

Asa ca voi incerca sa scriu despre fete pe care le cunosc foarte bine, fara ca ele sa-si dea seama ca vreun articol le este dedicat. Dar ca sa fie si mai interesant, am sa scriu si despre tipuri de baieti pe care ii cunosc. Am sa scriu cate un articol pentru fiecare caracter cunoscut mie. Nu promit ca o sa fiu constant. Dar o sa incerc.

1.Frustrata

Frustrata intotdeauna are probleme de comunicare, dar da vina pe altii. Nefiind prea rasfatata cand era mica, are impresia ca tot viata pe care a dus-o a fost mult mai grea decat cea a altora. Crede ca totul i se cuvine, cere respect si are chef de cearta. Se inchide in lumea ei incercand sa evite contactul cu celelalte persoane, chiar si cand e vorba de vreo petrecere.

Frustratele nu sunt proaste. Cand vor un lucru, fac tot posibilul sa-l obtina. Sunt viclene, iar cand nu le reuseste schema, fac din tantar, armasar. Din exterior sunt privite ca niste fetite prostute, naive, copilaroase.Nimeni nu vede nimic dubios la ele. Ba chiar sunt cuminti, la locul lor.

De cele mai multe ori sunt ajutate de ceilalti din jur, in schimb ele nu recunosc efortul depus de acestia. In relatia de cuplu, incearca foarte multe chestii care il fac pe partener fericit, dar considera ca acelea nu sunt de ajuns, iar in incercarea de a face ceva si mai bine, ajung la certuri mari. Ceilalti oameni din jurul ei sunt relativ neimportanti si probabil cu mult sub nivelul ei. De fapt, totul e in mintea frustratei care crede ca a trecut prin prea multe ca sa poata altcineva sa aiba mai multa experienta decat ea.E geloasa pe altii care au ceva ce n-are ea, indiferent ca acel ceva nu ii trebuie.

De cele mai multe ori, ochii frustratei o vor da de gol.

7 comentarii leave one →
  1. Warlocila permalink
    Martie 2, 2010 12:53 pm

    Daca o sa continui cu articolele de genul asta , persoanele din jurul tau se vor identifica singure cu personajele si vor incepe sa te ocoleasca …stii si tu prea bine : adevarul doare . Dar in principiu este o idee excelenta , keep it comin’.

  2. Dinte permalink
    Martie 2, 2010 1:28 pm

    Continua ma ! Daca sunt prieteni adevarati sau au de luat bani de la tine nu se supara nici unul. Si Americane ai uitat ca lu’ Vadim nu ii e frica de nimeni ? Peace out!

  3. Ana permalink
    Martie 3, 2010 12:11 am

    Baby, could you stop thinking of me each and every minute of your life? I’m sure that if you did so, you wouldn’t write frustrated articles about frustrated women 🙂 It’s somehow funny that the first woman you thought about on the 1st March it’s a one that you qualify as „frustrated” and that you apparently really hate this ‘species’. If I were you, I’d wrote first about people that I love, not about people that I hate. Wuv ya! 😉
    And btw…you’ve forgotten to say a lot of evil things about „frustrated women”, so thank you for the nice portrayal :*

  4. Tanaku permalink*
    Martie 3, 2010 12:32 am

    ana…nu stiu de ce te-ai gandit tu ca acest portret iti apartine…in nici un caz nu as scrie asa ceva despre tine. pe viitor, poate, iti vei regasi portretul amestecat printre multe altele…sigur os a te cunosti acolo…in cazul de fata, te inseli…
    P.S. chiar nu-mi vine sa cred ca ai crezut ca e vorba despre tine…
    P.P.S. de ce vorbesti in engleza?:)

  5. nycthantes permalink
    Martie 3, 2010 8:32 am

    pe langa faptul ca avem cu totii un cumul de frustrari, and denying it only makes it worse, eu ma regasesc, chiar daca vag, in portretul frustratei.si mai cred ca, exceptandu-l pe badea, nimeni nu este eminamente frustrat/a. deci ma depaseste de ce s-ar identifica ana cu o tipa frustrata. oricum, dragut din partea ei sa creada ca te gandesti la ea, chiar si sub forma de gluma:)
    primul comentator are dreptate. as fi ceva mai retinuta in etichetarea oamenilor, mai ales daca-mi sunt apropiati. daca urmeaza rasfatata copilita, matura infumurata si tocilara ingenioasa, imi iau jucariile si plec:)
    tu care esti asa, un fin observator si un exemplar aproape perfect, cum crezi ca te vad oamenii? si nu raspunde ca arogant si/sau haios….

  6. Tanaku permalink*
    Martie 3, 2010 11:54 am

    @ Nycthantes: depinde ce masca port. probabil sunt doar 2 persoane care ma cunosc bine. dar indiferent de cum m-ar vedea ceilalti, nu m-ar deranja nici o caracterizare facuta de nimeni, ba chiar as fi si eu curios. si eu garantez ca niciodata nu o sa-si dea seama cineva despre cine e vorba, pentru ca nu imi dau niciodata cu parerea despre nimeni in felul asta. imi tin ideile pentru mine. este posibil ca multa lume sa se regaseasca in descriere, dar niciodata complet…ceea ce inseamna ca nu e vorba despre ei. e normal ca fiecare dintre noi sa avem 2-3 caracteristici din cele de mai sus. lumea trebuie sa inteleaga ca nu scriu cu rautate si nici din dragoste, ci imi scriu doar observatiile. pentru mine. nu pentru a ma face placut de altii. mie mi se pare pur si simplu o idee frumusica, sa faci un atlas de caractere umane.

  7. Dinte permalink
    Martie 3, 2010 3:12 pm

    That shit that Ana wrote is just fuckin’ epic!
    Chiar si-a facut o imagine foarte buna despre ea, gresita desigur.
    Dar cine sunt eu sa judec?
    App. astept un post in care sa ma regasesc si eu.
    Dinte DOA.

Lasă un răspuns

