Skip to content

In speranta intoarcerii…

Martie 2, 2010

Acum e vorba de muzica. Muzica m-a schimbat foarte mult. Probabil mi-a schimbat si atitudinea. Inca de mic mi-a placut sa o fac pe vecina de la etajul 1 sa-si puna dopuri in urechi de fiecare data cand eu ma trezeam de dimineata. Si am trecut prin multe genuri muzicale.

Dar acum sunt sigur ca de cativa ani buni, am o trupa de suflet: System of a Down. SOAD mi-a influentat caracterul foarte puternic si in ei mi-am gasit de multe ori linistea atunci cand eram ultra-nervos. Dar de vreo 2 ani am auzit ca membrii trupei au cam luat o pauza, care, sper eu, se va termina curand. Si astept cu nerabdare macar un album, desi am auzit ca sunt probleme cu revenirea la starea initiala.

Asa ca fanii adevarati au creat un clip si un mix ale celor mai bune piese, cu speranta ca se vor intoarce si ne vor incanta cu versuri noi si dure. Este de fapt un proiect…”The Forest Project”, care, sincer, mie mi-a adus amintiri frumoase.

Iar aici va adaug un clip destul de recent, in care solistul de la SOAD, Serj Tankian, canta alaturi de trupa VISA, o trupa cu foarte multe sanse de succes, mai ales in sufletul meu.:)

No comments yet

Lasă un răspuns

