Skip to content

Smiley feat. Cheloo – Plec pe Marte

Februarie 28, 2010

Presupun ca majoritatea stie melodia, insa clipul e abia scos din tipla. Smiley e un tip ok, canta binisor, melodia este simpla, dar prinde. Clipul, de altfel, este destul de bun. Imaginatia te poate duce la multe. Nu stiu, insa, cum de a acceptat Cheloo o asa colaborare. Bine, mie mi se pare ca se potriveste clipului. Daca ascult doar melodia, nu-i gasesc locul. Insa, in clip, isi joaca foarte bine rolul si parca are un sens… voi ce ziceti?

6 comentarii leave one →
  1. Ana permalink
    Februarie 28, 2010 3:27 pm

    I like it.

  2. Februarie 28, 2010 11:05 pm

    Clipul mi se pare foarte tare, melodia ok, iar prezenta lui cheloo, chiar daca m-a surprins la inceput, e chiar potrivita. 😀 am zis!

  3. sabah permalink
    Martie 2, 2010 12:04 am

    chiar nu mai ai ce scrie.

  4. deliric permalink
    Martie 8, 2010 1:19 am

    Esti underground pana dai de cascaval. Cam asa sta treaba in cazul lui Cheloo!

  5. green eyes permalink
    Martie 11, 2010 10:27 pm

    mie mi se pare oke melodia numai ca deja daca o asculti de prea multe ori devine boooring…macar daca ai putea merge pe marte:)) dar in rest e oke:)

  6. nycthantes permalink
    Martie 27, 2010 9:10 am

    deci, cat de tare! se cere interzicerea difuzarii videoclipului din cauza tricoului pe care-l poarta Cheloo, cu inscriptia „white and proud” si a numarului 14. se pare ca transmite un mesaj rasist. how about that?

Lasă un răspuns

