Skip to content

Directe

Februarie 24, 2010

Nesomn. Sunt treaz de la primele ore ale diminetii. Realizez ca mi-am lasat degeaba laptopul deschis toata noaptea pentru ratie la torrent. Netul a picat, probabil, dupa 3 minute dupa ce am adormit eu. Sunt cuprins de o stare de nesiguranta, nu stiu ce se intampla si privesc indelung spre viitor. Ma gandesc la ea…Oare o sa vina?

Imi dau doua palme sa nu mai visez la cine nu trebuie. Cat de urat e sa adormi fara sa te speli pe dinti inainte! Rareori se intampla chestia asta, dar si cand mi se intampla, dimineata parca mor. Zici ca mestec tutun de cateva ore bune, iar acum ma chinui sa-mi scot cateva fire dintre masele.

Aud cum suna cateva alarme de la telefon din cand in cand si cum sunt ele oprite brusc, pentru un somn prelungit al celorlalte fiinte, locatari ai acestui apartament. In cateva minute se va declansa haosul, caci se vor trezi toti deodata, vor vrea sa manance, se vor duce ca hienele la frigider, se bat pe mancare, sfasie bestial ambalajul salamului, musca din painea netaiata, raman cu ketchup in coltul gurii…e clar, raman in camera.

Mi-au ramas in cap cateva acorduri de chitara…le aud pe repeat si ma intind in pat. Iar ea…Oare ma mai vrea?

Imi dau 4 palme. Normal ca ma vrea. Sunt tot ce si-ar dori. Sau nu? E posibil sa ma amagesc. Totusi sunt optimist. Niciodata nu m-am inselat in privinta unor caractere. Am stiut cu ce ma pricopsesc. Si mi-a placut…Dar ea…cea pe care nu o cunosc…ea cand vine?

Ma duc sa ma inec in propriul meu fum de tigara, sa nu-mi mai pun intrebari fara raspuns. Oricum, Bianca Dragusanu si acum e la fel de urata…

6 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Februarie 24, 2010 12:01 pm

    decat sa alergi dupa himere la 5 dimineata, mai bine gaseste-ti o ocupatie. stii tu… pana ajungi sa joci pentru Barcelona trebuie sa treci intai pe la Minerul Lupeni, Gloria Buzau, Urziceni, Al Hilal, Bursaspor, Genoa, Fiorentina, si Valencia… ce vreau sa zic este ca tre’ sa mai futi si urate d-astea ca Bianca Dragusanu, pana sa ajungi sa ramai cu una care-ti place 😐

  2. Februarie 24, 2010 6:35 pm

    Adevărul e că Bianca Drăguşanu e chiar urâtă cu crăci. Şi era urâtă şi când era încă fecioară, după cum am văzut în nişte poze din cancan, parcă…

  3. vladinwonderland permalink
    Februarie 24, 2010 7:43 pm

    eu o luasem ca pe-o caterinca, dar vad ca voi vorbiti serios… chiar sunt curios ce fute (sau macar la ce da laba) Mihai, de mai sus, din moment ce aia e „urâtă cu crăci”.

  4. sabah permalink
    Februarie 24, 2010 10:21 pm

    lasa ca vin ele, bre.

  5. Gagea Ana Maria permalink
    Februarie 26, 2010 11:32 pm

    daca si Bianca Dragusanu e urata acum…e clar ca au ajuns in top fetele cu crengi…la cat mai multe fete cu crengi Mihai :D..iupiiiii…rautaciosi oameni…tz tz tz

  6. Februarie 28, 2010 11:11 pm

    Ce stupid. Traim intr-o tara in care idealurile sunt de lemn. Doar scriind numele Biancai Dragusanu s-a creeat un adevarat „haos”. A observat cineva articolul scris de Vadim? Ma-ndoiesc. Bravo tata! Deja ai trecut la un alt nivel :*

Lasă un răspuns

