Skip to content

Din lumea mea

Februarie 12, 2010

Sunt diferit de toti ceilalti. Si mi-am dat seama de asta acum ceva vreme cand m-am gandit ca nu ma pot descrie singur, ca nu ma cunosc nici macar pe jumatate pe cat as vrea si ca uneori nici eu nu imi inteleg deciziile. De multe ori imi zic ca sunt cretin, ca nu ma duce capul prea mult. Dar poate ca eu nu am minte sa gandesc cu ea. Poate ca tot ce fac, fac din pur instinct, fac ce simt.

Ma simt ca acum multi ani cand eram un bididiu de abia stia sa vorbeasca. Stiu ca eram vizitati de o matusa foarte de treaba si fostul ei concubin, Mircea, care ii spunea mamei ca nu sunt normal. Ca sunt prea cuminte. Ma punea sa spun cate o prostie, iar eu spuneam „potie”. Stiu, paream prost, dar spuneam ce simteam. Si asta spun si acum, desi nu este frumos. Se crede ca ar trebui sa gandesti inainte sa zici ceva, dar eu cand zic ceva, simt ca acel ceva trebuie spus si nu trebuie sa fiu ipocrit. Incerc de multe ori sa nu spun direct, ci sa dau de inteles, pentru ca altfel lumea s-ar feri de mine si de ura pe care o pot exercita asupra multora.

Am niste parinti minunati, o sora extraordinara, un cumnat pe masura sorei mele, si o nepoata superba. Pentru ei traiesc si incerc sa le demonstrez ca pot face multe. Restul oamenilor din jurul meu, si chiar unii din restul familiei mele sunt doar pioni si guri rele ce improsca veninos peste numele meu ori de cate ori au ocazia. Pentru ca sunt gelosi. Nu ma refer la prieteni. Prietenii mei sunt prieteni. Nu prefacuti. Ma refer la cunostinte si oameni care in prezenta mea au tendinta de a ma pupa in DOS si care pe la spate incearca sa schimbe mentalitatea celorlalti in ceea ce priveste persoana mea.

Astept de multe ori ca cineva sa poata spune ceva de rau de mine in prezenta mea si, totusi, nu se intampla. Nu pentru ca au bun simt, ci pentru ca ipocrizia le ajunge pana in gat si pentru ca le e frica.

Ati putea spune ca sunt un nimeni, ca am abia 20 de ani si ca inca nu stiu nimic despre nimeni. Dar habar nu aveti cate stiu, de cate sunt capabil si cate vorbe dureroase as putea sa arunc in directia voastra. Nu-i problema, nu sunt razbunator pe fata, sunt pervers si castig la jocul vostru. Am tendinta de a face pe altii sa creada ca m-au descoperit si abia apoi atac. Misel, spuneti? Ba deloc! Poate corect. Pentru ca m-am saturat sa vad ca traiti cu impresia ca sunteti castigatori, desi nu ati realizat nimic. Va uitati in vietile voastre si vedeti cate greseli ati facut, dar incercati sa va convingeti ca alegerile voastre au fost cele mai bune. Ii descurajati pe altii sperand ca acei „altii” ajung ca voi.

Mi-era mult mai bine cand cunosteam doar un anume „Barbarossa, elefantul”, pe cand puteam sa impartasesc cu el cele mai ascunse emotii, trairi, senzatii. Nu, nu pot sa vi le impartasesc si voua, nu meritati sa ma cunoasteti.

Ma supara gandul ca nu voi gasi pe nimeni real caruia sa ma destainui, dar ma voi obisnui cu ideea. Sunt departe de ceea ce puteti intelege voi, sunt nemuritor, sunt unic, adeptul necunoscutului, misterul intunericului, lumina ochilor, secretul evolutiei, dar traiesc prea devreme in timp.

E curios cum stau linistit in pat si scriu asemenea tampenii. Par ingamfat si poate si sunt. Dar asta am simtit ca trebuie sa scriu.

5 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Februarie 12, 2010 1:15 am

    1. ce plua mea e introspectia asta de cacat pe care ai ajuns nu numai sa o gandesti, dar sa o si scrii?!?… prima data am crezut ca e vreun text din revistele pentru femei, trecut la genul masculin!!! ca experiment, trece-l la feminin: te pisi pe tine de ras!!!
    2. cred ca te referi la „bidiviu”, care inseamna tanar, salbatic, plua mea… la baza se refera la cal, dar asta-i alta treaba.
    3. nu-mi mai spune „Elefantul”, ma rusinez :”>
    4. cine te-a suparat? hai… mie poti sa-mi spui :))))

  2. Fisu' Lu' Coco =)) permalink
    Februarie 12, 2010 1:16 am

    Iti spun eu ce esti : bolnav. Astept sa te razbuni pe mine , BA!

  3. Prietenu' lu' fisu' lu' Coco permalink
    Februarie 12, 2010 3:45 pm

    you are wrong on so many levels.

  4. Tanaku permalink*
    Februarie 12, 2010 4:27 pm

    si de ce imi zici in engleza?:)) interesantule:))

  5. codyxfilm permalink
    Februarie 12, 2010 10:15 pm

    sunt uimit de ceea ce am citit …ce pot spune VADIM DUS 😀 dar e si el cum e si are voie sa scrie ce vrea …bine ma esti un adevarat baiat …UNICULE 😀

Lasă un răspuns

