Skip to content

Ce sa NU faci intr-un club pentru o dedicatie

Februarie 8, 2010

De cand am inceput sa pun muzica, am observat mai multe chestii, printre care si cateva tactici pe care le adopta unii pentru a ma convinge sa pun anumite piese pe care ei le doresc. Este destul de amuzant privit in ansamblu, desi de multe ori este enervant. Am sa enumar acum cateva chestii pe care NU ar trebui sa le faceti pentru ca nu au nici un efect, ba mai mult, ma enerveaza.

In primul rand, daca sunteti intr-un grup mai maricel, in care se afla multi baieti si vreo 3-4 fete dragute, nu trimiteti una din fetele alea la mine sa-mi ceara o piesa in timp ce suge senzual, cu capul aplecat, votca tonic cu paiul, facand, in acelasi timp, ochi de catelus, iar voi sa va uitati ca marmotele la mine asteptand aprobarea mea din cap. Pentru ca in club se danseaza, iar pe ringul de dans observ foarte usor grupurile, mai ales pe cele care se uita insitent si care nu danseaza, atunci cand trimit posta la mine. (nu m-ar mira sa vina cate una sa-mi spuna ca „posta mananca rahat”)

In al doilea rand, daca nu ai mai fost niciodata in clubul acela si nu stii ce muzica se baga, NU CERE PIESE! Nu cere piese care nu au nici o legatura si care nu vor avea nici o legatura in club! Nu poti sa vii in Club A si sa-mi ceri „Dansul Pinguinului”(WTF?!), Usher, Alex si Connect-R! Chestiile astea ma streseaza foarte tare pentru ca stiu ce muzica trebuie sa bag…nu-mi trebuie sfaturi de la tarani ce calca pentru prima oara in Club A. Si mai sunt unii care se cred mari destepti si dau cate-o basina d-asta: „Frate, DJ esti tu de n-ai Usher si Dansul Pinguinului (again, WTF?!)? Mai da-o-n mortii ma-sii!”…nu frate, stai calm, iti zic eu care e problema: ESTI TARAN!

Mai sunt unii care ma streseaza pentru simpla lor lene de a veni sa-mi ceara piese. Nu conteaza ca sunt piese bune sau rele, dar mie nu-mi place cand cineva scrie piesa pe mobil si ma pune sa ma chiorasc in mobilul lui prin geam, sa ma aplec peste playere si peste mixer ca sa-mi dau seama ce vrea. Am avut chiar de-a face cu unul care imi arata prin semne ce melodie sa pun. Nu l-am inteles si oricum nu-i puneam. Ideea e ca, macar daca vrei o melodie, fa un minim de efort, fa 4 pasi, urca 3 trepte si spune-mi ce vrei. Pentru ca si la mine e efortul mare sa ma gandesc cum sa fac sa ajung la piesa ta.

O alta problema este atunci cand iti spun ca o sa bag o piesa, dar ca o pun mai tarziu, iar tu vii si ma bati la cap cu piesa aia din 2 in 2 minute. Daca faci asta, clar nu o sa asculti acea piesa in seara in care pun eu muzica.

Pentru cele evidentiate mai sus, de obicei te alegi cu un raspuns de posibilitate in viitorul indepartat sau cu refuz total. D-aia am tinut sa punctez cateva posibilitati negative. Ati putea folosi acest articol ca un manual de „Cum sa nu…” In rest, sanatate si virtute!

10 comentarii leave one →
  1. Dinte permalink
    Februarie 8, 2010 2:05 pm

    Esti si tu un fel de AVB al Club A’ului. :>

  2. dj bogddan permalink
    Februarie 8, 2010 4:04 pm

    daca ai inceput deja sa-ti faci probleme de terminatii astia pe care i-ai enumerat nu e bine,trebuie ignorati, cred ca asta am omis sa te invat….:) arata-le usa si poarta-te cum vrei cu ei(nu prea urat,totusi), oricum tu hotarasti ce si cum, asa ca……din astia sunt cu zecile si dansul pinguinului mentionat de tine se cere mult prea des in ultimul timp in A(chiar nu pricep de ce si habar n-am cum e) si aia care-l cer sunt doar taranii.Tu esti suveran ei sunt doar niste pioni…….:))

  3. codyxfilm permalink
    Februarie 8, 2010 5:25 pm

    bine ca m-ai zis ce nu trebuie facut ca sa te pot stresa de fiecare data cand voi veni in club a :> muhahahahaha I LOVE TARANIi=))

  4. Gagea Ana Maria permalink
    Februarie 8, 2010 5:26 pm

    Ahahaha foarte tare!!!! mi-a placut la nebunie postu!!! dai naibii de parliti!! ce sa faca si ei…lasa ca o sa ii inveti tu sa aprecieze adevarata valoare a muzicii din club A…you are the best!!!! pe mine una m-ai facut sa ma indragostesc de Club A

  5. nycthantes permalink
    Februarie 9, 2010 8:47 am

    mooaaaama, ce figuri de dj, nene, ce sa-ti povestesc!:D

  6. vladinwonderland permalink
    Februarie 9, 2010 9:41 am

    Prietene, te sfatuiesc sa-ti faci lista de melodii cu urmatorii interpreti, pentru a fi pregatit sa-mi satisfaci cererile muzicale: Corina chiriac, dida dragan, marius teicu, catalin crisan, mihai constantinescu, ileana sararoiu, benone sinulescu, margareta paslaru, aura urziceanu. aaa!!! si trupa Savoy =)))))

  7. vladinwonderland permalink
    Februarie 9, 2010 9:58 am

    auleeeeeu, era sa uit!!!! E musai sa nu-ti lipseasca nici Geanina Corondan, nici fata cu parul de foc – Madalina Manole! =))))

  8. Sidorica permalink
    Februarie 9, 2010 11:59 am

    Pentru prima data pot spune ca nu sunt de acord cu ce ai scriiiiiis….. :p

    Acum ceva vreme ai spus asa : „E mult spus DJ. Pentru ca nu prea fac cine stie ce cu muzica. Nu mixez mai nimic. Doar pun muzica.”

    Cum probabil nu vei posta comentariul meu, iti pot dezvalui ca mixez, si mixez pe bune…bpm / bpm. Ok, nu mixez in Club A „come toi”… :p … eu merg sa mixez in cluburi d-astea mai mici 😉

    Mi s-a parut ca ai fost putin cam increzut, si cam fara motiv.

    Nu stiu daca ale mele comentarii vor fi luate drept simple pareri, nu „un tras de ureche”, insa cred ca este mult prea devreme sa ai pretentia ca toti „taranii” sa stie ce sa NU faca ….unde….in Club A.

    Nu te-ai intrebat de ce cer Usher, Justin , etc? S-au saturat de bubuiala ! Cum manelele au acelasi beat, si seama intre ele ca dracu’ ( numai subiectu difera, de la bani la dusmani ) asa si melodiile house seamana intre ele…Ok, vei spune „WTF, comunista mica?!?!”. Nu, nu sunt comunista, insa pot observa ca multi care nu frecventeaza Bamboo sau Kristal, cauta cluburi in care muzica sa fie mixta.
    „Ok…atunci sa nu vina in Club A.” Nu-mi poti spune ca acum ii stii pe toti care intra in club. Come on…nu poti pune interdictie pe gustul unui om…in fond si la urma urmei, omu’ incearca…cum probabil si tu incerci sa agati o femeie…cine te opreste? Nimeni !

    Ok…poate vei crede ca am ceva cu tine…Ei bine, nu am…Iti citesc blogul, imi place cum scrii, esti destept , te duce capu’, dar nu stiu ce te-a deranjat atat de tare, incat sa scrii postul asta cu …”aere”….

  9. Iunie 5, 2010 2:22 pm

    ai foarte mare dreptate cu asta! U esti platit ca sa pui muzica pt ca stii sa o faci , oricine poate pune muzica ceruta de altii numai ca sigur nu va iesii bn.

  10. Iulie 23, 2012 7:55 pm

    De fapt e simplu: mergi intr-un club, nu-ti place muzica, ok, a doua oara nu mai calci acolo; te duci intr-un loc unde se pune muzica pe gustul tau, sau stai dracu’ acasa si nu stresa lumea …. probabil acelasi gen de oameni care sreseaza dj-ul vor stresa si ospatarii cerand bauturi care nu exista in meniu; asa ca iti dau dreptate…TARANI.

Lasă un răspuns

