Skip to content

My first million(s)

Februarie 2, 2010

Este timpul sa vorbesc despre ultimele 2 saptamani din viata mea, adica despre primul meu job. Nu pot sa spun serviciu pentru ca serviciul implica multe zile de munca pe saptamana. M-am pregatit de ceva vreme sa ajung aici. Adica sa fiu DJ in Club A. E mult spus DJ. Pentru ca nu prea fac cine stie ce cu muzica. Nu mixez mai nimic. Doar pun muzica. Intr-adevar, trebuie sa stii muzica, si trebuie sa stii ce muzica se baga in Club A. Norocul meu a fost ca am avut un profesor pe masura asteptarilor mele. Muzica mai stiam, pentru ca ma duceam destul de des in Club A, dar cel care m-a invatat mai multe este chiar DJ Bogddan, practicant al acestei meserii de cativa ani buni si caruia ii multumesc pentru tot. Pentru rabdarea pe care a avut-o explicandu-mi orice chichita de Nspe ori, pentru curajul de a ma lasa sa experimentez in timpul programului lui…pentru tot!
Eu o sa pun muzica deocamdata numai duminica, desi saptamana aceasta am pus si luni si voi pune si miercuri. Sper ca voi putea face fata oboselii si stresului. Pana acum lumea a fost foarte multumita, s-a dansat foarte mult si au ramas destui insi pana dimineata la ora 5 cand se inchide clubul.
In afara de faptul ca zilele astea mi-am cam schimbat programul de somn si ziua sunt chiaun, sunt foarte multumit de ceea ce fac. Pana la urma, este un job destul de bine platit, daca tinem cont de efortul saptamanal pe care il fac…:)

7 comentarii leave one →
  1. Alex Filip permalink
    Februarie 2, 2010 6:47 pm

    Dupa sesiune promit ca am sa vin sa te vad mixand 😀 Bravo.. Bravo! 😀

  2. Dinte permalink
    Februarie 2, 2010 8:45 pm

    bravo tie , pula mea

  3. Februarie 2, 2010 9:37 pm

    Acum chiar ca o sa-mi fac timp sa vin si eu in Club A. 3 ani de facultate si n-am calcat nici macar o data.

  4. Ana permalink
    Februarie 2, 2010 11:44 pm

    Wow! Congrats! I’d really like to come again in that club as I remember last time (only time) the music was pretty great and I’m sure now’s even better.

  5. Sabah permalink
    Februarie 3, 2010 3:11 am

    sa inteleg ca primele tale milioane le-ai facut la imprimanta? :>

  6. dianaa permalink
    Februarie 3, 2010 8:27 pm

    chiar trebuie sa merg in club A cand ma intorc;))

  7. BellaX permalink
    Februarie 5, 2010 10:39 pm

    „Un ordinateur est une machine dotée d’une unité de traitement lui permettant d’exécuter des programmes enregistrés.”
    In concluzie „ordinateur” este masculin,deci ar fi „le ordinateur” dar se elideaza vocala e dupa regulile gramaticale de rigoare si devine „l`ordinateur”.
    Asa…felicitari pt job si mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

