Skip to content

Tanaku la chitara

Ianuarie 19, 2010

Pentru ca tot asteapta lumea de la mine sa mai pun clipuri cu mine cantand la chitara (nu stiu de ce), am sa adaug cateva clipuri de azi. Imi cer scuze pentru scartaielile care, in mod normal, nu ar trebui sa se auda, dar de care, cum corzile chitarii sunt noi – cumparate chiar azi, nu am putut scapa.

In cazul in care nu va dati seama, prima melodie e VST de la Vama Veche, iar a doua e doar un ritm standard de blues.

Aici prima melodie e Summer Nights de la John Travolta si Olivia Newton, iar a doua e o melodie pe care o canta anul trecut colegul meu de camera din camin, Andrei.

In clipul de mai sus sunt doar niste acorduri aruncate aiurea. 🙂

In asta cant Flobots – Handlebars. (cea mai grea de pana acum)

Iar asta e un clip de ieri (dupa cum se vede, eram barbos), in care cant Roulette de la System of a Down plus alte 2 melodii pe care le regasiti si mai sus. Doar ca aici am corzile vechi ale chitarii, care erau folosite si sunau mai frumos. Dar astea noi or sa sune si mai bine.:)

7 comentarii leave one →
  1. nycthantes permalink
    Ianuarie 20, 2010 8:23 am

    hey, you keep getting better… mai arunca si ceva cu vocea, nu cred ca strica!:)

  2. Domnul Bolog permalink
    Ianuarie 20, 2010 2:31 pm

    vocea lu’ tanaku… mmm orgasm multiplu…

    serios vorbind… ar fi o chestie interesanta de vazut… hihi!

    keep up the good work ( ca sa nu zici ca-s dinala de face doar critica..carcotas)

  3. Ianuarie 20, 2010 4:32 pm

    asa mai merge bah:D te bag in winamp… langa serto 😛

  4. Ianuarie 21, 2010 12:54 am

    vreau mai mult din Summer Nights 😀
    bravos! 😀

  5. Ianuarie 26, 2010 4:12 pm

    cand scoti un album, sa ne anunti!!! 😀 me likes guitar…

  6. codyxfilm permalink
    Ianuarie 26, 2010 5:49 pm

    esti bun ma …canti frumos ….vorba lui bolog …orgasm:>

  7. Ana permalink
    Ianuarie 28, 2010 12:10 am

    Felicitari! Imi place ca te-ai apucat de chitara, o canti bine.

Lasă un răspuns

