Skip to content

Da ma, suntem in sesiune.

Ianuarie 14, 2010

Acum doua zile, pe seara, asa, am vorbit cu niste amici sa iesim pe undeva. Si ne-am dus in Club A cam pe la ora 10:30. Am intrat si ni s-a parut foarte ciudat ca era cam pustiu. Adica in afara de noi, mai erau vreo 10.
Ne-am asezat la o masa, am baut cate ceva, si muzica din club nu se auzea foarte bine pentru ca avea volumul mic. Fiind putina lume, era clar ca nu se va dansa curand, asa ca se preferea calmitatea pana se aglomera. Noroc ca peste o ora au inceput sa mai vina tineri. Dar tot nu era ca de obicei. In ziua de marti, oamenii se inghesuiau sa intre in club. Si am stat si m-am tot gandit. M-am uitat la chipurile celor nou veniti si am observat ca acestia ori aveau sub 20 de ani, ori peste 25. Doar cei care erau veniti odata cu noi erau si de varsta noastra. Atunci mi-am dat seama: „Da ma, suntem in sesiune…”
Noi am decis sa mergem in club dupa primul examen scris la engleza, ceilalti care erau cu noi probabil avusesera si ei primul examen. In rest, toti cei care au venit dupa noi erau ori liceeni, ori terminasera de ceva vreme orice tip de studiu.
Macar intre timp s-a schimbat volumul si ritmul muzicii si am dansat aproape de lesin si m-am simtit ca pe vremurile cand eram si eu mic si teribilist. Oricum, tot sexy…
In fine, mi-am dat seama ca sesiunea schimba atmosfera oricarui loc. O, tu, sesiune, piei din vietile celor tineri si nevoiasi! Piei cu glorie si da-ne fericire suprema! Desi sesiunea nu inseamna absolut nimic pentru mine, o simt din perspectiva altora…Mai avem de rabdat vreo 3 saptamani…

2 comentarii leave one →
  1. laagatat permalink
    Ianuarie 31, 2010 7:10 pm

    :*

  2. laagatat permalink
    Ianuarie 31, 2010 7:59 pm

    =)) sa inteleg ca ti-e dor =)) de un :* 😀 =))…

Lasă un răspuns

