Skip to content

Michael Jackson traieste…

Ianuarie 8, 2010

…si se ascunde chiar in Romania! Acum 2 zile am fost la Paulesti  sa ma plimb. Era un pic de soare pe-afara. Cum nu prea am prieteni, eram singur. Am ajuns intr-o poienita unde pe timp de vara ar fi fost multi copii. Acum nu era nimeni. Dar am gasit o caseta pe jos.

Nu i-am dat prea mare importanta, dar dupa 3 ore cat am stat p-acolo numarand frunzele uscate intregi de pe jos, m-am intors acasa si m-am uitat la caseta:

Ce altceva mai vreti?
P.S. Dupa multe cercetari, expertii si-au dat seama ca cel ce filma era Dinte Moracu’, care, ascultand atatea melodii cu DMX, SNOOP si 2PAC, a ajuns sa treaca de la statutul de popăr la statutul de repăr!

2 comentarii leave one →
  1. codyxfilm permalink
    Ianuarie 8, 2010 4:27 pm

    traiasca dinte 😀

  2. Dinte permalink
    Ianuarie 8, 2010 6:25 pm

    Furia carpatilor, Tsunami’u romaniei!

Lasă un răspuns

