Skip to content

Anu’ Nou

Ianuarie 5, 2010

Anu’ nou nu m-a prins cum trebuia. Pentru ca nu a fost cum ma asteptam. Nici nu prea imi mai amintesc mare lucru din el. Probabil eram prea ametit, sau prea ganditor. Ma gandesc si acum care vor fi realizarile mele din acest an. Oare oi avea realizari? Oare am din ce? Oare am cu ce? Oare am de ce?

Nu sunt genul de om sa beau pana la inconstienta, dar probabil ca la trecerea dintre ani am vrut sa mai uit un pic din ceea ce a insemnat pentru mine anul 2009. Nu a fost un esec total, dar cu siguranta a insemnat o invalmaseala de sentimente inexplicabile. Si nu ma refer doar la fete.

As putea sa apreciez ca am avut parte de multe aventuri, multe actiuni ingrijoratoare pe care le-am trecut cu brio. Doar ca iar am ramas dezamagit de multa lume. Probabil pana acum nu ma maturizasem. Am cunoscut persoane noi si interesante, unice prin felul lor, dar m-au intristat toate. Au tinut mortis sa-mi demonstreze ca viata nu e chiar asa simpla precum mi-o imaginam. Si sincer, nici macar nu-mi imaginam ca e simpla…ci doar eram sigur pe mine si pe capacitatile pe care le am. Acum parca toate astea aluneca pe o partie de gheata usor inclinata.

Pe zi ce trece ma intreb tot mai multe lucruri despre mine. Si nu pot nici macar sa-mi dau cu presupusul despre viitorul meu. Sunt gelos pe cei ce au de toate si par mai fericiti decat mine. Sunt trist cand ma uit in lista de mess si vad statusuri idioate, inocente si naive si ma gandesc ca inainte si eu gandeam la fel. Acum lucrurile sunt mai serioase, acum rad in sinea mea de cei care au asemenea statusuri.

Macar sper ca anul acesta sa-mi aduca ceva nou, inedit, placut. Caci asta este primul meu articol de pe anul asta, articol pe care tocmai l-am scris in timp ce stateam pe tron, la baie. Dar daca va fi „a shittie year?”

7 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 5, 2010 6:57 pm

    Tu nu esti Tanaku. Elibereaza-l pe Tanaku!!! Altfel vin si te bat :-w

  2. Ana permalink
    Ianuarie 5, 2010 9:11 pm

    Ce e cu toata seriozitatea asta? Parca nu-ti placeau oamenii seriosi 😛

  3. Tanaku permalink*
    Ianuarie 5, 2010 9:34 pm

    Pai cand vad atatia oameni seriosi in jurul meu, sau oameni care se schimba pe parcurs, nu prea iti mai vine sa fii bufon..:)

  4. Ianuarie 6, 2010 2:05 pm

    hai cu povestea Vadim, pai cum doar asa rezumat ??? ceva mai pe larg ma asteptam si hai ca o sa fie un an bun pupici pe obrajori!!

  5. Ianuarie 7, 2010 1:14 pm

    2009 sucked, 2010 smells

  6. nycthantes permalink
    Ianuarie 8, 2010 8:59 am

    stii, uneori isi mai face omu’ norocu’ si cu mana lui, nu prea asteapta sa-i pice magareata din cer:)
    ce misto ar fi daca ne-ar plati cineva sa ne uitam la filme si seriale… exista o astfel de slujba? o vreau!!!

  7. nycthantes permalink
    Ianuarie 8, 2010 9:01 am

    cred ca ai nevoie de un reper, sa-ti centrezi viata in jurul lui and start from there: un om, un hobby, un interes, o responsabilitate, o motivatie… you know the drill!

Lasă un răspuns

