Skip to content

Hypergandire…

Noiembrie 26, 2009

Sunt captiv intr-un univers paralel ce-mi domina forta de a gandi. Se intampla atat de multe lucruri deodata incat nu stiu ce sa mai cred. Caut o solutie si nu o gasesc. Limita puterilor mele este mult sub nivelul  absolvirii.

Imi doresc atat de mult sa cunosc ceea ce vreau! Incerc sa-mi antrenez mintea sa  evolueze, dar in loc sa construiesc o linie continua, ma trezesc cu una punctata. Nu cunosc restul punctelor pentru a ajunge la destinatia finala. Daca s-ar ivi in fiecare zi cate un punct in plus, as fi extraordinar de fericit. Lumea e nebuna. Eu sunt sanatos. Poate mai sunt si alti sanatosi in lumea asta. Cunoaste-i-as!

Realizez cate lucruri am uitat si cate mai trebuie sa invat. La ce folos daca pe urma uiti? Ma scufund in amintiri si ma mai inec cu cate o intamplare importanta pe care am trait-o. Una care mi-a afectat viata profund. Cum as fi putut sa uit?

De ce nu e totul asa usor precum credeam? Sunt atatea…atatea lucruri pe care le vreau! Dar nu pot sa le urc pe scara valorica. Nu inteleg nici eu ce vreau in primul si-n primul rand. Poate vreau totul deoadata… Sau poate vreau doar un lucru dar nu stiu daca e bun. Sau daca merita…

Lipsa de tupeu ma supara cel mai rau. Nu am curaj sa spun totul in fata…desi asa sunt vazut…ca un tupeist. Si ma intristez cand aflu povesti urate care li se intampla celor dragi mie. Urasc sa planga lumea in jurul meu. Ma demoralizez si cred ca sunt singurul care nu e intr-atat de normal.

Ma gandesc unde se va termina evolutia noastra. Evolutia mea. Ma uit in oglinda si incerc sa ma imaginez cu mai multa experienta bazata pe teoriile mele. Sunt doua tipuri de evolutii: Evolutia rea si daunatoare si evolutia buna si corecta.

Evident, aia buna si corecta este cea pe care o prefer. Consta in alungarea raectiilor care te fac slab. Schimbarea ochilor. Adica sa vezi lumea cu alti ochi. Disparitia naivitatii. Epidemia curajului si simtului civic. Aplicarea egalitatii.

Pentru ca tot ce e rau in lumea asta e ca nimeni nu este egal cu nimeni. Asta e cauza tutor crimelor, genocidelor, furturilor, certurilor intre prieteni, certurilor in familie, despartirilor, amintirilor triste.

Imi  place sa ma vad in alt plan -in cazul asta oglinda- cu alti ochi. Sa-mi observ defectele, sa ma vad murind cum trebuie: un intelept si un cunoscator.

Dar mai e mult pana acolo…

6 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 26, 2009 5:44 pm

    Salut,

    Mi-am schimbat adresa blogului din http://blogulumace.blogspot.com/ in http://www.blogulumace.com/.

    La tine in blogroll sunt trecut Mace. Merci fain!

    Numai de bine!

  2. Noiembrie 27, 2009 12:39 am

    chiar daca te gasesc usor intristat, mi-era dor sa citesc din gandurile tale ( de acest fel), sa nu uiti sa asta-vara eram, prin iulie, „psihologul de serviciu” 😀 si tu la fel. asa ca.. ne trebuie momentele astea.. cand ti se lovesc toate in fata. dar eu stiu ca poti sa te ridici, sa urci cate putin. asa trebuie.
    P.S. : starea asta mai este explicata si de zodia ta 😛 rac- un pas inainte, unul inapoi. zambeste, draga vadime! si sa ne vedem si noi ( asa cum iti zic in vreo 3 cometarii de o bucata de timp) 😀

  3. Dinte permalink
    Noiembrie 27, 2009 12:44 am

    iar te’ai dilit ma?

  4. nycthantes permalink
    Noiembrie 27, 2009 11:35 am

    It is not the critic who counts; not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and blood, who strives valiantly; who errs and comes short again and again; because there is not effort without error and shortcomings; but who does actually strive to do the deed; who knows the great enthusiasm, the great devotion, who spends himself in a worthy cause, who at the best knows in the end the triumph of high achievement and who at the worst, if he fails, at least he fails while daring greatly. So that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat. Success is getting what you want, happiness is wanting what you get.

  5. claudia permalink
    Noiembrie 27, 2009 12:35 pm

    very good. I like it.

  6. Decembrie 16, 2009 1:05 am

    gandesc aproape la fel ca tine(90%), doar ca eu nu pot sa-mi exprim gandurile in litere precum faci tu

Lasă un răspuns

