Skip to content

Cautari pe Google 15

Noiembrie 2, 2009

google-nyc01faze gratis cu grase goale – c’mon, exista faze cu grase care costa? wtf, man? de ce ai plati pentru asa ceva?

muzica pocita tiganeasca video – puteai sa cauti doar „muzica tiganeasca video”…tot aia gaseai…

taranii si calculatoarele – un fel de jean claude van damme facand balet…

eu cu un mertzan – „fatal error”

cum se scrie manele in engleza – gypsy songs

eclipsa de curcubeu – exista asa ceva?

idei de id smecher d cucerit fete – ma…nu stiu cum sa-ti spun…dar daca esti urat cu spume, idul nu te ajuta cu nimic…in orice caz, poti sa incerci „romeo_fantastik_de_chipes_88”, asta sa para ca esti mai mare :>

cel mai tare caine in maxilar imagini – e bine ca avem si iubitori de animale pe-aici…

preziceri vatican 2012 – a intrat lumea in panica…pana si cei de la vatican, inteleg :))

pierce intre dinti – a…ce?

muzica manele care sa pot scri in calcul – la inceput nu am inteles ce vrei sa spui, dar am observat ca exista si „manele” pe acolo…atunci a fost momentul in care mi-am dat seama ca nici macar nu ma intereseaza ce ai vrut sa spui…ba chiar mai mult, am inteles de ce nu am inteles ce vrei sa spui…

eu scriu tu rezolvi sudoku – esti cumva vreun coleg de-al meu de facultate?

One Comment leave one →
  1. Noiembrie 3, 2009 2:43 am

    vadiiiimeeeeeeee, nu mai dau de tine :))

Lasă un răspuns

