Skip to content

Romanian girls want american boys

Octombrie 15, 2009

SP_A0006

But american boys are too blind to see that…

Alaltaseara, dupa ce a plecat Camelia din Club A, eu am ramas cu Andi pana s-a dat stingerea. Si probabil am mai fi stat cateva ore bune! In fine…nu asta era ideea. Dar cat timp am fost in Club A, ne-am imprietenit cu doi americani. Unul negru, pe care il chema Greg, iar pe cel alb nu mai stiu cum il chema, asa ca ii spunem „B.” (asta pentru ca stiu ca numele lui incepea cu „B”)

Si cum stateau ei frumos p-acolo prin club, la bautura ieftina, s-au gandit sa si agate ceva. Pentru ca de, romancele sunt frumoase…cine le-ar rezista? Bineinteles, nu le-a fost greu sa cucereasca pustoaice. Pentru ca, in primul rand, sunt americani. In al doilea rand, unul din ei e negru. Si sa fim seriosi. Nu cred ca sunt multe romance care ar refuza un negru. Pentru ca e negru. E ceva nou. Toate isi doresc un negru. Poate unele doar pentru ca exista conceptia asta ca negrii sunt dotati.

Si dupa cum spuneam, americanii au agatat ceva, dar n-au putut merge pana la capat, pentru ca s-a terminat programul clubului. Asa ca ne-am plimbat cu ei pe strada cam o ora, asa. Am fost sa mancam un hot-dog pentru ca foamea isi spunea cuvantul. Am ras si am vorbit cu ei despre tot ce ii deranja.

Am aflat ca americanii sunt destul de fricosi in fata romancelor. Ar fi vrut sa faca mai multe in seara aceea, dar le-a fost rusine si nu stiau cum sa actioneze. Greg, care are 22 de ani, era disperat sa se duca sa caute un proxenet, ceva. B era complet dezamagit ca nu a putut merge pana la capat cu Anca, fata care, pana la urma, l-a cucerit pe bietul baiat din state.

Am incercat sa le explic ca puteau sa incerce mai mult, pentru ca erau doar intr-o vacanta in Romania si ca nu riscau absolut nimic. Au fost de acord, dar au recunoscut ca le-a fost rusine. Radeau cand le spuneam ca romancele sunt disperate dupa americani…nu prea ma credeau. Dar eu chiar asa cred. De cate ori nu ati auzit fete care vor sa mearga in nu stiu ce club, doar pentru ca acolo mai sunt si cativa negrii?

E amuzant cand vezi cat se chinuie strainii sa cucereasca romance usor de cucerit. E foarte amuzant cand le explici lor cum ar trebui sa stea lucrurile, atunci cand nici macar tu nu ai atatea sanse cate au ei. In fine, daca sunt asa tantalai, recomand fetelor sa profite de pe urma lor. Romanii nu sunt ca strainii. Noi ne asteptam ca o femeie sa ne intre in pat dupa o cinste cu o sticla ieftina de bere. Si de multe ori ne iese. Strainii dau multe cocktail-uri si nici nu rezolva nimic. Nu au incredere in sine, ori le place sa traga mai mult. Din povestirile lor, americanii au cheltuit in prima zi 750 RON pe stripteusele dintr-un club. Nu stiau ca ar fi rezolvat totul cu 50 RON. Singura lor fericire a fost ca au platit banii aia, dar au primit si altceva in afara de lapdance. Marfa sa platesti 750 RON unei dansatoare de categoria a 4-a doar sa se culce cu tine, nu?

Whatever, povestea s-a terminat cu urcarea lor intr-un taxi, dezamagiti din cauza cuceririlor nerezolvate…Americanii trebuie sa invete…

9 comentarii leave one →
  1. Octombrie 16, 2009 2:44 pm

    articolul tau nu numai ca de pe-afara de misoginism, dar generalizezi absolut aiurea , nici macar 30% din tipele din ziua de azi nu sunt asa cum le-ai descris tu, pentru ca tu de fapt te referi la pustoaicele alea de 14 ani care cad pe spate daca le spui doua vorbe scoase dintr-o carte.
    gresesti cand spui ca merge asa usor treaba cu toate fetele, pentru ca tu de fapt vorbesti despre o singura categorie de fete.

  2. Tanaku permalink*
    Octombrie 16, 2009 4:01 pm

    bai, nu stiu cum esti tu..dar iti garantez ca am cunoscut o gramada de tipuri de fete…nu doar un sigur tip. oricum, nu vorbeam de toata lumea…dar majoritatea fetelor nu ar refuza un negru…pentru ca e vorba de ceva ce nu prea vezi prin romania…bine, oricum iti respect parerea…si chiar nu sunt misogin..sunt realist:)

  3. Octombrie 16, 2009 4:10 pm

    asta e doar o scuza slaba cu nu sunt misogin ci realist. si majoritatea fetelor ar refuza un negru

  4. Tanaku permalink*
    Octombrie 16, 2009 5:15 pm

    Hahahah…am momente de misoginism..si crede-ma..asta nu este unul din acele momente…si din toate discutiile mele cu fetele pe tema asta cu negrii, reiese ca am dreptate EU…sunt si fete care ar refuza…2 din 10 probabil…

  5. nycthantes permalink
    Octombrie 16, 2009 9:44 pm

    dreptatea e , de fapt, de partea amandurora. personal, am cunoscut dozens, spre rusinea mea, de fete a caror fantezie principala viza cate un negru. whatever, a mea vizeaza o japoneza…:)
    dar, intr-adevar, textul duhneste a sovinism, ca de altfel destul de multe din scrierile tale. nu stiu, frate, cu cine-ai crescut:)! asadar si eu imi permit sa spun ca ORICE exemplar masculin, aproape, nu s-ar da in laturi din fata unei blonde cu bust proeminent si picioare lungi, sau din fata unor gemene obraznice, sau a unei profesoare riguroase si sexy oranyothercrapfantasy…. tie cum iti suna daca ne balacim in toate cliseele astea care ii caracterizeaza si desigur ofenseaza pe mare parte din barbati? ai avea tupeu sa spui: nu, tata, eu nu-s asa, eu caut o tipa inteligenta si independenta si cu simtul umorului….bhabhabhaaa,,,,muahhhaha!
    iacata ca eu am refuzat (poate nu chiar) 10 negri mititei (cu-n i) chiar in A. nu i-as refuza pe shemar moore, taye diggs si .com, but that’s a different story:D

  6. Tanaku permalink*
    Octombrie 17, 2009 11:30 am

    hahah…pai eu recunosc ca nu ma dau in laturi din fata unei blonde cu bust proeminent si picioare lungi….si nici din fata unor gemene obraznice…nici macar din fata unei profesoare riguroase…ce naiba..merita incercat orice lucru d-asta…e once in a lifetime opportunity!

  7. laagatat permalink
    Octombrie 27, 2009 7:31 pm

    sunt sigura ca sunt multe romance care ar refuza un negru, doar pentru ca e NEGRU!!!!

  8. Octombrie 31, 2009 3:15 am

    :))
    cine nu a intalnit fete doritoare de negri nu se invarte in cercurile „potrivite”. de multe ori o pustoaica de 14 ani e mai cu capul pe umeri decat educata de 20, pentru ca inca nu a prins gustul:P voi, care comentati aici, aveti cunostinte dintr-o anumita parte a socialului, dar tara e plina de doritoare (mai ales bucurestiul). SI AFRICA E MARE, cum bine zicea cineva:D

  9. Ned.Kelly din romanica permalink
    Iunie 16, 2010 6:16 pm

    Da africa e mare si urita cu spume ,cu buzele ca de cal si ochii holbati ca de broasca si pe de-o parte mai este si costeliva…da despre aratarile lor d femei care se dau la d-astia albii nu vorbeste nimeni?

Lasă un răspuns

