Skip to content

Distractie cu risc…

Septembrie 22, 2009

11Inca sunt ametit de aseara, desi am dormit 8 ore. Simt ca-mi ciocane cineva in tample si nu stiu de ce nu-i dau drumul. Am pielea gainii si stau singur intr-o sufragerie friguroasa, invelit cu o plapuma sa nu racesc…mi-e mult prea lene sa ma schimb!

Aseara am fost in Club A cu niste prieteni de la facultate. Nu ma mai dusesem de multa vreme! Dar mi-a placut…am dansat…am baut, am transpirat, m-am simtit bine. Muzica a fost buna, a fost destul de putina lume, ceea ce mie mi-a convenit fiindca aveam loc sa ne desfasuram. Pe la 4, cand ne-am plictisit, am mers in Revenge, unde mare mi-a fost mirarea cand am ascultat Dub FX…chiar nu ma asteptam! Doar ca in Revenge nu era nimeni. Nici dracul! Si vorba aia…dracul e peste tot! Peste tot…mai putin in Revenge. Mai aveam putin si trebuia sa ne facem singuri bauturile, sa punem noi muzica si sa ocupam 4 insi toate mesele!

Cand ne-am hotarat sa plecam si de-acolo, fetele au mers intr-o directie, noi in alta.(noi fiind eu si Andi) Dupa atata bautura si tigari, ni s-a facut foame…Hai la Gregory’s! Ideea lui Andi, binenteles, care avea o foame de nedescris! Ne luam niste sandwichuri cat sa ne ajunga pentru o masea si apoi mergem spre metrou. Andi: Ba, mie tot mi-e foame!

Coboram la Lujerului, isi mai ia asta o shaworma, imi face si mie pofta si-mi iau si eu un kebap. Mancam linistiti pana ajungem in fata scarii, unde trebuia sa asteptam pe careva sa iasa din bloc. De ce? ma intrebati…

Pai pentru ca proprietara ne-a dat o singura cheie de la usa scarii, cheie care mi s-a rupt acum 2 zile. Noi ne-am dascurcat pana acum fara ea. Ca sunam la altii si ne deschideau ei. Dar la 5 si jumatate dimineata, nu prea iti mai permiti sa suni. Si da-i si asteapta. Ni se face frig. Ne uitam la bloc. Nici o lumina aprinsa in nici un apartament. Rahat! Trebuie sa se duca cineva la munca, imi spuneam eu…doar e marti! Colac peste pupaza, Andi incepe a sughita. Si nu se mai opreste. A incercat prin toate metodele: apa, pumni in piept, tinutul respiratiei, ragaieli in timp ce sughite. Nimic…a sughitat 40 de minute continuu. Ma enervase pana si pe mine. N-am vazut in viata mea asa ceva. Era mai infricosator decat tipa paroasa din „The Grudge”. Noroc ca pana la urma a iesit cineva din bloc…asta pe la 6 si un sfert. Si nu…nu se ducea la munca…isi plimba cainele! Slava voua, stapani de caini!

Evident…ne asteptam sa avem probleme la intrarea pe scara, dar a meritat asteptarea pentru ca ne-am distrat foarte bine pe unde am fost. Andi s-a oprit pe la 6 jumate, cand statea in pat. Spunea ca era de la frig. Eu n-am vazut pe nimeni sa sughita de la frig…dar na…exista un inceput pentru toate!

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 22, 2009 1:36 pm

    hai ca nu a durat chiar 40 de minute.. si pana la urma cred ca era de la acool :))

  2. Septembrie 24, 2009 1:52 am

    hehehe :))

Lasă un răspuns

