Skip to content

Nedreptatea

Septembrie 18, 2009

mlk2Traim intr-o lume in care, ca sa obtii ceva, ti se da de inteles ca trebuie sa astepti. Si stai si astepti ca un lunatic fara sa mai faci treburile de zi cu zi. Esti nerabdator si  ceva-ul nu vine. Astepti, astepti dar pana cand?

Ma uit la altii  si sunt gelos. Cum de au unii tot ce isi doresc? Si, desigur, imi puteti spune ca „au decat aparent, dar sunt nefericiti!”…asta e o mare aberatie. Nu pot spune ca eu nu sunt fericit, caci chiar sunt! Doar ca imi mai trebuie anumite chestii sa ma simt cu adevarat realizat. Chestii pe care le au altii…altii care au deja tot ce am eu.

Zilele trecute citisem in ziar ca un individ a spart nu stiu cate bancomate de unde a scos 1.000.000 RON, din care s-a distrat vizitand Europa. Nu zic ca vreau bani…n-am nevoie de bani…dar sunt sigur ca acel individ nu regreta ce a facut, pentru ca probabil acela era visul lui. E pacat ca pentru a-ti indeplini un vis dintr-asta trebuie sa intri pe urma la mititica. Te intorci din Europa, dupa ce ai stat pe langa palate, muzee, cartiere selecte, restaurante faimoase, si ajungi sa vezi cativa ani buni decat 4 pereti scrijeliti, mananci mamaliga dimineata, la pranz si seara si singura relatie de lunga durata pe care poti s-o ai e cu gorila care e coleg de camera cu tine.

Viata e nedreapta pentru ca nu-ti da posibilitatea de a iti indeplini visul.De fapt, ti-o da, dar e ilegal. Deci e ilegal sa iti indeplinesti visul, ok?

De aceea lipseste curajul la mine. Pentru ca am cunostinta in domeniul asta. Rare sunt cazurile in care cineva isi indeplineste visul fara repercursiuni. Si ajung sa astept ca un fraier sa-mi pice un meteorit din cer care sa ma faca invincibil, nemuritor, sa ma tina mereu tanar. Dar chiar si asa, altii ar imbatrani. Cat sa mai astept? Pana acuma as fi putut sa dau ocolul pamantului e 2 ori…pe jos…si visul tot nu m-ar fi asteptat. Pentru ca imposibil sa ajungi la el. Nu…el nu ma are pe mine ca vis…Raman cu fidela mea cafea de dimineata si imi murdaresc mintea cu prostii, planuri, tactici pentru a realiza ce oricum nu o sa realizez vreodata. Macar am ambitie.

3 comentarii leave one →
  1. nycthantes permalink
    Septembrie 18, 2009 11:49 am

    e cam ca un joc de noroc, sa spunem, toata treaba. putin sunt castigatori si foarte multi perdanti. partea naspa e ca nici nu esti constient uneori ca participi la joc si te trezesti intr-una din cele doua pozitii. imi vine jn minte o vb care spune ceva in genul ca daca te astepti ca viata sa fie dreapta cu tine doar pt ca esti om bun e cam la fel cu a crede ca un taur n-o sa te atace doar pt ca esti vegetarian.

  2. Septembrie 19, 2009 2:51 pm

    frate meleu, nush de unde ti-a venit tie ca implinirea si realizarea vin iminent si cu „repercuRsiuni” (repercusiuni), dar nu prea sunt de acord cu tine.

  3. Septembrie 20, 2009 12:56 pm

    nu viata e nedreapta, ci societatea

Lasă un răspuns

