Skip to content

Family guy

Septembrie 9, 2009

Intotdeauna mi-a placut „Family Guy” pentru umorul negru…De aceea am selectat cateva secvente memorabile…

Aici ni se arata cum ca Iisus nu prea era asa de bun in miracole si ca d-aia nu se mai intoarce :))

Aici Peter ii face cadou lui Chris o broasca raioasa!

In acest clip, Peter incearca vorbeste italiana :>

Amuzant e si cand e Popeye la doctor…(calitate mai buna n-am gasit)

Cine nu stie partea cand Stewie il bate pe Brian?

Si inca una oldschool…

Sper ca v-au placut! Mergeau mai multe, stiu, dar sunt de ajuns acestea pentru formarea unei pareri!

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 9, 2009 2:33 pm

    tare!

  2. RaZi permalink
    Septembrie 10, 2009 12:10 am

    hopa ba k esti sclav

  3. Tanaku permalink*
    Septembrie 10, 2009 12:12 am

    :))))))

  4. Septembrie 10, 2009 9:37 pm

    ultimul filmulet e genial :))

Lasă un răspuns

