Skip to content

Nopti nedormite

Septembrie 7, 2009

GroupofFriendsLaughing-main_FullDe vreo doua-trei saptamani am cunoscut cateva persoane noi alaturi de care am inceput sa ies. La inceput, ieseam cu ei pentru ca ma plictiseam enorm acasa si na…nu strica sa beau o bere. In ultimul timp, insa, am inceput sa nu prea mai dorm noaptea. Sunt destul de uimit de compania lor. Niste oameni foarte de treaba. Timpul trece foarte repede atunci cand ai de dezbatut teorii din orice domeniu.(rolul femeii in societate, evolutionismul lui darwin, spatiu, timp, relativitate, credinta, sport etc.)

Aseara, de exemplu, mi-a placut ca s-a ras foarte mult din cauza intamplarilor povestite de noi, cu noi in rolurile principale. Am spus bancuri, am picat de pe scaune, au ras de cazaturile „gay”, am ras din cauza Minotaurilor, am ras din cauza casatoriilor legitime dintre virgine de 12-14 ani din India cu tapii!

Am aflat foarte multe chestii noi. De exemplu, scoala nu incepe in august, asa cum credeau unii. Momentele penibile au fost mult apreciate de unele persoane, care aveau cate un orgasm porcin si o palpitatie a pieptului de fiecare data cand se intampla ceva amuzant si satisfacator. Am aflat ca in cazul in care ti-e frig la picioare, poti sa te incalti cu salupele!

Sincer, zilele astea m-am amuzat copios…sper sa nu se termine repede…:)

3 comentarii leave one →
  1. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 1:51 pm

    :)))))))))))) esti de ras

  2. Tanaku permalink*
    Septembrie 8, 2009 1:56 pm

    sunt doar amuza(n)t

  3. Septembrie 9, 2009 2:07 am

    Buna, te-ar interesa un schimb de linkuri ? astept un mesaj de la tine pe blogul meu, cu datele tale. Mersi si o zi buna iti doresc!

Lasă un răspuns

