Skip to content

Numa Numa

Septembrie 5, 2009

Da…O-zone fac furori pana si in marina americana…din lipsa de femei, priviti ce fac marii antrenati ai Statelor Unite:

Este destul de trist cand vezi ca echipajul chiar nu are ce face…si mai ales ca cei din marina ar trebui sa iti inspire teama. Pai cum sa le fie teama afganilor de maimutoii astia? Sunt mai docili decat broastele testoase! Rusine SUA!

In schimb…cei de la Bloodhound Gang sunt haiosi cand parodiaza asa ceva…pentru ca, da…melodia asta se potriveste cu Batman si Robin pupandu-se si chiar aduce a Teletubbies!

15 comentarii leave one →
  1. Septembrie 5, 2009 9:50 am

    Prea tare! 😀

  2. Andi permalink
    Septembrie 5, 2009 2:43 pm

    marinari penibili, bloodhound gang, de fapt solistul, nu stiu cum il cheama e absolut afon. in fine… de departe dragostea din tei e cea mai smechera melodie cantata in romana. corect? chit ca iti place sau nu

  3. Un drac permalink
    Septembrie 5, 2009 7:00 pm

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. chintal permalink
    Septembrie 6, 2009 4:38 pm

    De ce n’ar avea si ei voie sa se amuze ? nu inteleg de ce’i critici pentru ca pana la urma sunt si ei oameni …chiar daca reprezinta S.U.A..au si ei voie sa se destinda din cand in cand..mda..trist esti tu cand faci astfel de afirmatii …

  5. Tanaku permalink*
    Septembrie 6, 2009 5:34 pm

    1. Soldatii din marina americana sunt cunoscuti pentru seriozitate, nu pentru distractie si caterinca.
    2. Nu cred ca sunt singurul de parere ca sunt idioti…sunt si amuzanti…dar idioti!
    3. Unii dintre ei au peste 30 de ani…L-ai vedea pe tatal tau distrandu-se asa?
    4. Daca au facut ce-au facut si au dansat pe melodia asta, au denigrat romanii si moldovenii (in cazul in care nu ti-ai dat seama, miscarile lor se terminau de obicei in simulari de acte sexuale intre homosexuali) Crezi ca un roman ar putea fi mandru cand ii vede p-astia dansand ca poponarii pe melodia asta?
    5.Nu zice nimeni ca nu ai voie sa te destinzi…dar poti gasi cu totul alte solutii, nu sa faci precum bufonii 🙂

  6. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 1:47 pm

    Soldatii din marina americana sunt si ei oameni si au tot dreptul sa se distreze cum vor …cine esti u sa ii critici ? a ? un papa lapte kre abia a terminat liceul si inca nu se sterge singur la cur…mda..

  7. Tanaku permalink*
    Septembrie 8, 2009 1:51 pm

    esti vai de steaua ta..eu iti dau argumente bune, iar tu vii si arunci cu cacat…atunci du-te in marina americana tu..distreaza-te cu sclembii tai…dansati „numa numa” si faceti dragoste incet si tandru…iubiti-va mult…

  8. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 1:56 pm

    prietene ..imi pare rau pentru ce am facut..cred ca ar trebui sa mai ies si eu din casa..ma plictisesc si eu, sper sa ma intelegi..ai un blog foarte reusit!

  9. Tanaku permalink*
    Septembrie 8, 2009 1:58 pm

    stiu..mersi…;)

  10. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 2:07 pm

    \:d/ vrei sa pleci, dar numa numa yay! 😀

  11. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 2:07 pm

    numa numa numa yay!

  12. chintal permalink
    Septembrie 8, 2009 2:08 pm

    pam pam!

  13. Tanaku permalink*
    Septembrie 8, 2009 2:11 pm

    nu mai face spam, omule! doar eu am voie..e blogul meu:)

  14. Roberto20 permalink
    Septembrie 9, 2009 12:22 am

    Cat de plictisit sa fie Tanaku asta!! A ajuns sa-si schimbe nick-ul si sa isi laude blogul asta de RAHAT!!!Prietene…gaseste-ti altceva de facut k nu-ti sta bine!!!

  15. Tanaku permalink*
    Septembrie 9, 2009 12:29 am

    cat de ratat sa fii inca sa intri pe blogul meu?:)) nu mi-am schimbat nici un nick, daca esti prostalau si asta crezi ca am facut nu da dovada decat de faptul ca esti un martalog care n-are ce face si cauta harta pe net…:)

Lasă un răspuns

