Skip to content

ProTV.ro, spart!

August 27, 2009

Mare mi-a fost mirarea cand mi-a dat Sabah link catre ProTv.ro. Am dat click si…ce sa vezi? Pai uite asta!

protvfurat

Slab, domne, slab! Proasta protectie au astia pe site-ul lor…Ma intreb daca l-or gasi pe inculpat!

5 comentarii leave one →
  1. August 27, 2009 5:58 pm

    Bine le-a facut !

  2. August 27, 2009 7:10 pm

    Revin. E Doar reclama, strategie de marketing. Nu e spart ! M-am interesat.. E aceasi vrajeala proasta ca la Antena 1 : CARMELITAAAA, NU TE MARITAAAA !!! Se vrea crearea efectului : PRO TV SPART !!! lumea sa vorbeasca … Poftim aici : http://stirileprotv.ro/show-buzz/film-tv/state-de-romania-a-cumparat-protv-ul.html

  3. sabah permalink
    August 27, 2009 7:13 pm

    petarde de strategii de marketing

  4. Tanaku permalink*
    August 27, 2009 7:14 pm

    Da…lasa ca strategia asta e buna si pentru blogul meu…nu-i bai!:)

  5. Andi permalink
    August 28, 2009 2:23 pm

    ma bucur ca ai inteles ca e doar publicitate :)) si tu.. coarda mica ce esti, nu iti mai prostitua blogul :))

Lasă un răspuns

