Skip to content

Amatorul de mine

August 27, 2009

Am inceput si eu sa invat sa cant cate ceva la chitara. Am sa va arat doua clipuri, dar sa nu va imaginati ca le am cu asa ceva. Sunt un amator, dar vreau sa vad daca voi avansa. Asa ca o data pe luna voi pune cate un alt clip in care sper ca se vor vedea diferente mari. In astea doua clipuri comit si cateva greseli, dar asta din cauza pozitiei aiurea pe care o am pe un scaun de birou si din cauza caldurii de afara care ma face sa transpir…

…daca se aude prost, incercati HQ…

12 comentarii leave one →
  1. August 27, 2009 10:03 pm

    hihihi, talentatul de tine 😛
    bravo
    ahh, la al doi-lea clip, de pe la min 1:58 inainte, ce piesa era? 😀

  2. Tanaku permalink*
    August 27, 2009 11:34 pm

    pai nu e nici o piesa…e facuta de mine:)

  3. August 28, 2009 8:20 am

    frate… cand vei ajunge mare star rock si vei avea turnee in toata lumea, sa ma tii minte!!! nu de alta, dar am auzit ca petrecerile date de starurile rock sunt cele mai tari!!!
    in alta ordine de idei… daca vrei sa ajungi star rock, te sfatuiesc sa iti faci o operatie de schimbare de degete… sau sa incerci alt instrument… ‘cause… u know… u’re not exactly strummin’ my pain with your fingers =))))))

  4. v1c1ousox1 permalink
    August 28, 2009 12:09 pm

    Doar stii ca imi place cum canti la chitara!!! foarte tare!!!!

  5. August 28, 2009 3:18 pm

    @Vladonne: nu caut sa te fericesc pe tine, oricum 😉 puteam sa ma lipsesc de remarca ta 🙂

  6. August 29, 2009 11:35 am

    uuuuuuuu te-ai ofuscat? :))))) u know america’s got talent!… pacat ca nu esti acolo… sigur aveai votul meu de incredere :*

  7. Tanaku permalink*
    August 29, 2009 11:41 am

    🙂 critica ta constructiva ma lasa rece…si de cand ai inceput sa dai replici in engleza? eu m-as abtine…nu am mai dat replici in engleza din clasa a…8-a? 😕

  8. Bianca permalink
    August 31, 2009 7:59 pm

    frumos 🙂

  9. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 1:53 pm

    Am fost si eu curios sa asc putin pe amatorul de u….din clipurile astea 2 ma umpli de modestie si ma amuzi:))…lasa’te de filmari dastea k iti sta urat….cat de plictisit sa fii sa ajungi sa te filmezi si apoi sa urci clipurile pe blog dand dovada de o falsa modestie…cik…’Amatorul de mine’…knd de fapt tu crezi ca Steve Vai ar plange de ciuda dak te-ar auzi:))

  10. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 3:33 pm

    amice…esti idiot :)) as putea spune aceleasi lucruri despre tine: cat de plictisit sa fii sa ajungi sa-ti faci cont pe simpatie.ro, sa-ti pui aceeasi poza pe care o ai acolo si pe hi5, INCA sa ai cont pe hi5 la 27 de ani, inca sa-mi poluezi blogul cu vorbele tale? iti pun si eu poza pe blog? poate aici ai si tu noroc si-ti faci o gagica…:>

  11. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 4:22 pm

    lol….si dak ar fi asa, tot ar fi o diferenta … eu nu ma laud cu asta…u dupa ce k esti idiot si laudaros…mai si tipi in gura mare pe blogul tau de rahat chestia asta …. sa te auda lumea..doar esti fudul:))…poate te scoate din foame…sau cine stie…hai k te-am lasat in pace…poate mai canti cva si te retin..:))..

  12. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 4:47 pm

    nu ma laud cu nimic…chiar cu nimic…si acuma sincer..care-i idiotul dintre noi? eu, care am doar 20 de ani, sunt un putoi si jumatate, inca am dreptul sa sufar de mine, sau tu, „omul de 27 de ani care ma invata pe mine cum sa trec prin viata” si care se face de ras contrazicandu-se cu mine? ai invatat si tu un proverb si mi-l repeti intruna…anyway…te las la viata ta plictisitoare (dovada ca n-ai altceva de facut decat sa-mi irosesti timpul mie cu aceste comentarii pe care le dai-de altfel atat de mature-) si iti dau voie, pe bune, sa te intorci la gonflabilele tale…buh-bye!

Lasă un răspuns

