Skip to content

Revenire…

August 24, 2009

epava_costinesti[4]Ieri m-am intors din mica vacanta de la mare. M-am cazat in Mamaia, dar am vizitat si Costinesti-ul. Am putut face o diferenta intre aceste statiuni. In primul rand, la Mamaia nu prea era lume, si nici foarte multi tineri…in schimb, plaja era extraordinar de curata. La Costinesti e foarte multa lume, majoritatea tineri, o buna parte din ei cocalari, iar plaja nu mai are nisip ci doar chistoace de tigari.

Lasand la o parte detaliile astea, apa a fost foarte buna si m-am distrat exact cum vroiam. O zi mi-am petrecut-o si la Aqua Magic, unde, pot sa zic ca m-am distrat cel mai bine, cel mai frumos. M-am dat de N-spe ori in toate topoganele, asteptandu-ma sa mi se faca rau. Dar nu mi s-a facut. Intrarea si-a meritat banii…pacat ca se inchide totul la ora 19:00.

Am ramas destul de uimit de preturile de la mare care erau foarte bune in comparatie cu anul trecut. Cele de la fast-food erau chiar mai convenabile decat gasesc in Ploiesti sau Bucuresti. In sfarsit, anul asta, am putut sa-mi realizez un vis pe care l-am avut de vreo 5 ani: am mancat covrigi calzi, pe vatra, si am baut braga. Este geniala combinatia, chiar daca multora nu le place deloc braga.

Ce m-a scarbit pe mine foarte mult au fost cocalarii din Costinesti. Ne-am asezat pe plaja in spatele unor domnisoare, care, intr-adevar, aratau foarte bine. O blonda si doua brunete. Toate trei faceau topless. Langa ele, la vreo 4 metri distanta, un grup de gorile de aproximativ 30 de ani, tatuate, chelioase, burtoase, cu lanturi si ghiuluri de aur pe tot corpul. In orice caz, tarani obositi. In timp ce fetele stateau pe spate cu ochii inchisi sa se bronzeze, una dintre gorile scotea aparatul foto sa le faca poze, iar celelalte gorile radeau si il slaveau pe cel ce face pozele. Altii care treceau pe langa ele, se opreau fix la cearsafurile lor si nu aveau nici o mustrare de constiinta ca stateau cate 5 minute in picioare sa se uite la ele, toata plaja uitandu-se la ei salivand vizibil.

Dar asta e…tarani gasesti peste tot. Si cand am fost in Ring, Geo da Silva punea publicul sa strige de unde sunt. Si evident, auzeai foarte mult „Bucuresti, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Timisoara, Arad”, dar de foarte multe ori, toate acestea erau acoperite de „Braaaaan! Sacele! Magurele! Burdovita!”

Una peste alta, la mare a fost frumos, am putut face un studiu de caz destul de reusit…

Sursa poza: Link
4 comentarii leave one →
  1. sanky permalink
    August 24, 2009 4:05 pm

    poza e veche 🙂 anu asta epava arata altfel: e scris mare toni + edy (ceva de genu). cine naiba s-a dus pan la epava si a reusit sa scrie maaaaare cu vopsea pe ea? :-?? idioti.
    cat despre plaja si mucurile de tigara, le gasesti doar in partea manelistica a costinestiului (spre max si ring) si in cea cocalareasca (in fata la tineretului si la gossip). plaja de la costinesti sat, chiar daca e mai ingusta, e foarte curata.
    acu sa ma iau putin de tine 😀 ce plm ai cautat in ring? cel mai scarbos club din tot costinestiu (daca le excludem pe cele cu tigani care merita impuscati => max). geo da silva e un papagal iar ploiesteanul de dj junge e papagalita lui :-?? hidos. mie mi-a placut foarte mult gossipu 🙂 muzica buna, lume destul de ok + ca nu te ploua 😛

  2. renata permalink
    August 25, 2009 7:09 am

    pariu ca daca era cineva din frecatei tacea chitic? for obvious reasons:D

  3. Mai 31, 2010 10:31 pm

    Inca nu am vizitat marea, dar in maxim doua luni o sa imi fac timp de un concediu.

  4. Michael permalink
    Iunie 25, 2010 11:11 am

    Bravo imi place de tn cum gandesti si cum explici si ai foarte mare dreptate cu cocalariiii!!!!! si tiganii!!!! trebuie impuscati

Lasă un răspuns

