Skip to content

La mare

August 19, 2009

rasaritDupa multe asteptari, dupa multa rabdare…dupa multa plictiseala, a venit momentul sa-mi iau o mica vacanta si sa zbor pan’ la mare. Mai exact in Costinesti. Mor de cald si deja imi imaginez cum intru in apa cea rece, probabil beat.(shhht…Renato..nu-i spune lu’ mama!)

Cine vrea sa vina, ne gasim acolo…nu trebuie decat sa ma sunati…facem noi vreo combinatie d-asta sa ne intalnim. In fine, asa ca voi, astia 4 insi care imi cititi blogul, sa nu fiti suparati ca pana luni nu scriu nimic…mi-am luat doar o mica vacanta si ma voi intoarce cu povesti noi si, sper eu, amuzante! Bolog, vin dupa tine ma!

Nu-mi duceti lipsa!(aici ma amagesc singur-sunt trist) „Daca voi nu ma vreti, eu va vreau!”

(flu flu flu flu flu ––> Costinesti)

Sursa poza: Andra13
3 comentarii leave one →
  1. Hantzi permalink
    August 20, 2009 1:27 am

    Vadim, te iubesc!!!:))

  2. renata permalink
    August 20, 2009 8:34 am

    sa stii ca lapusneanu a zis
    „eu va vreu”,intr-o romaneasca veche.have fun,dear…

Lasă un răspuns

