Skip to content

O(l)dd party…

August 17, 2009

party-animalSambata dupa amiaza ne-am strans mai multi si am plecat la Ghirdoveni, la o petrecere a unei fete. Nu mai fusesem de multa vreme la un party cu aceste persoane, ceea ce din start a fost un pic aiurea. Dar nu pot sa zic ca nu a meritat.

Am fost un pic amestecati, si cand spun asta ma refer la faptul ca au fost si alte persoane din alte grupuri. In mare parte am stat in gradina, unde am jucat septica, rummy, poker si table. Muzica a fost ok, sistemul s-a auzit bine. Numai ca nu prea s-a dansat. Toata lumea astepta sa se ameteasca dn bautura pe care o luasem. Dar nimeni nu bea intr-atat de mult incat sa ne ia ameteala, pentru ca parintii gazdei erau acolo (ma gandesc eu ca asta e motivul). De-abia seara s-a mai miscat ceva. Ne-am chinuit 4 ore pentru un gratar. In timpul asta unii jucau septica, iar altii erau fascinati de culoarea jarului aprins. Stateau in linie in jurul gratarului.

Dupa ce s-a mancat, ne-am ametit bine si de atunci fiecare a fost cu filmul lui. Am stat a doua zi si ne-am derulat filmele. Fiecare film era diferit. Chiar si cand era vorba de tine. Tu-ti cunosteai filmul, dar din gura altora, nu mai erai actor de actiune, ci de comedie.

Este bine, totusi, ca am avut bufonii nostri, care, cand sunt ametiti, se pot transforma in cei mai amuzanti oameni. In schimb, au existat si oameni care s-au cam intristat, zicand ca „voi asa va distrati la petreceri de obicei?”

Zilele astea am aflat ca sinceritatea nu mai este admirata. Nu e bine sa fii onest atunci cand jignesti pe cineva. Adica decat sa spui pe bune si sa jignesti, mai bine pupi in cur. Si mie asta nu mi-a convenit. E greu cand nu se invata lumea niciodata ca nu e bine sa te lauzi cu superioritatea ta.

Au existat persoane pe care le-am mai vazut de maxim 2 ori in viata. Adica necunoscuti. Si n-am avut nimic impotriva lor. Ba chiar am incercat sa fiu comunicativ, prietenos, sa nu se simta singuri. Dar hai sa ne suparam ca baiatul e sincer cand il deranjeaza ceva! Si hai sa ne dam mari ca noi suntem extraordinari de tari, ca nu poate nimeni sa ne schimbe perceptia, ca nimeni nu ne poate contrazice! Asa se comporta unii, fara a aduce nici macar cel mai mic argument pentru o afirmatie ca asta. Si e greu cand te pui cu un capos ca mine. Pentru ca stiu ca de multe ori si eu fac afirmatii d-astea…dar asta cu o anumita baza in spate.

Imi pare rau ca s-au suparat strainii cand am demonstrat ca nu au dreptate cu nimic si ca 60% din ce spun sunt vorbe goale. „Nu ai sanse sa ma faci din cuvinte niciodata!”, „Eu nu ma supar niciodata, nu poti sa ma enervezi!” „Poti sa te contrazici cu mine cat vrei, tot eu am dreptate!”

Am auzit chestia asta de foarte multe ori si m-am saturat eu de cate ori le-am demonstrat opusul. Asta s-a intamplat si acum. N-am avut intentia sa jignesc pe nimeni. Ba chiar, cred eu, ca am fost amuzant! Imi pare rau daca altii s-au atacat si s-au suparat. Si da…s-au atacat!

In rest, a fost bine cand dupa o anumita ora s-au apucat toti de baut. Mai nasol a fost ca a ramas multa bautura neatinsa. Dar a fost tare. Un pic ciudat, dar tare! E bine ca n-am ajuns sa batem vaci…

4 comentarii leave one →
  1. Select permalink
    August 17, 2009 10:07 am

    Ghirdoveni vadime tata .. si da a fost mijto … cu exceptia ca unii au fost beti morti (io unu am fost kaput) … pe la ora 15 am inceput cu vin am amestecat cu bere si ink 2 tipuri de vin .. si la 3 dimineatza multumita lu` miky am dat`o pe vodka care mia pus si capac :))

  2. August 17, 2009 11:07 am

    „a merita” nu e verb reflexiv, coaie 😐
    nu „se merita”, dar tu stii asta 😐

  3. Tanaku permalink*
    August 17, 2009 11:16 am

    E articol scris la ora 9 dimineata…va asteptati sa vorbesc corect?:))

  4. DAN permalink
    August 17, 2009 6:52 pm

    A fost foarte frumos vadime … si ce ma bucura cel mai tare e ca nu ai povestit nimic de mine :)) …

Lasă un răspuns

