Skip to content

Heart Robot

August 4, 2009

heart-robotTehnologia avanseaza si avanseaza bine! O companie mica din Bristol a avut ca tema crearea unui robot cat mai uman. Si nu in sensul fizic, pentru ca asa exista deja. Au vrut un robot cu sentimente. Unul care chiar sa te inteleaga si sa il poti intelege si tu.

Ideea este una buna, mai ales ca omului, prin natura lui, i-a fost frica intotdeauna de posibilitatea intoarcerii robotilor impotriva noastra. Cu Heart Robot, acest lucru este imposibil. In primul rand pentru ca arata ca o papusa, ca o marioneta, adica nu este facut din metal, iar in al doilea rand pentru ca este proiectat sa iti dea starea pe care o vrei. Cand esti suparat si il tii de mana, iti simte pulsul si incearca sa te faca sa zambesti doar uitandu-te la el. Simte cand esti nervos, iar atunci el devine fricos.

Cei din Bristol, UK, i-au oferit robotelului pana siun aparat circulator si o inima mecanica. Pulsul este unul normal, iar bataile inimii sunt accentuate de o lumina de pe piept. Astfel, cand lumina palpaie mai rapid, Heart Robot sufera o schimbare de sentimente.

Mie mi s-a parut un proiect foarte bun. Si sincer, imi place cum arata robotelul. Ma cam inspaimanta un pic, dar pare dragut. Care face o cheta cu mine sa ne luam si noi unul?

4 comentarii leave one →
  1. domnisoara mea permalink
    August 6, 2009 7:29 am

    eu 🙂

  2. August 6, 2009 9:43 am

    nu!
    si am multe argumente. unul din ele e ca masinaria asta are sentimente limitate. (chiar daca si oamenii devin „masinarii stricate”)

  3. August 6, 2009 9:54 pm

    Ar fi dragut sa am unul. 😕 Dar nu l-as suprasolicita:”>

Trackbacks

  1. Biciclete custom! « Tanaku face, Tanaku scrie…

Lasă un răspuns

