Skip to content

Dub FX in Romania

August 2, 2009

Dupa ce am scris articolul despre Dub FX, trec cateva zile si primesc un mail: „Salut,

Dupa o cautare pe google am descoperit post-ul tau cu turneul Dub Fx.
Iti ofer un link de unde te poti updata cu orase/ locatii/ preturi etc.

http://www.drumandbass.ro/showthread.php?t=9430

Iti multumesc.


Florin Bordei
Manager// Basswise! Events
Tel: +40 742 281 735
E-mail: florin.brd@gmail.com”

Mi s-a parut foarte tare ca vine. Doar ca vreau sa fac o precizare. Pe acel site aflu ca vine pe 10 septembrie in Cluj, pe 11 septembrie in Timisoara iar pe 12 septembrie in Bucuresti.

Uitandu-ma pe site-ul oficial al lui Dub FX, aflu ca programul e in felul urmator:

  • 10/09/09 in Dub Fx in timisoara at TBC
  • 11/09/09 in Dub Fx in cluj napoca at TBC
  • 12/09/09 in Dub Fx in alba lulia at TBC
  • 13/09/09 in Dub Fx in bucharest at TBC

Am inteles ca intrarea este de 15 lei. Daca aflu detalii despre locatiile din aceste orase, am sa fac update la post. Pana atunci, va las sa va mai relaxati cu vreo 2 clipuri.



Ah…si vreau s-o vedeti si pe mica lui Flower Fairy

Hai bine, nu sunt 2 clipuri..sunt 4 :))

5 comentarii leave one →
  1. RaZi permalink
    August 3, 2009 12:51 pm

    COAIEEE…am verificat iar..ala care ti-am dat mailu e barbasu lu sor’mea drq 😐 :))) CUM KKT?!!?

  2. sabah permalink
    August 3, 2009 8:16 pm

    ce mica e lumea.

  3. Andi permalink
    August 4, 2009 2:02 pm

    coae. mergem si noi in bucuresti. da? nu astept sa imi raspunzi, clar mergem :))

  4. August 16, 2009 5:14 pm

    Super, super. Eu citisem undeva ca o sa vina in Romania (spre surprinderea mea), dar aveam impresia ca o sa vina prin noiembrie. Oricum, de pe 9 septembrie sunt acasa din fericire, si o sa fac tot posibilul sa ajung prin Bucuresti. Thank you for the wonderful news >:D<

  5. Basswise permalink
    Februarie 20, 2010 12:56 pm

    Recomandare articol: http://basswise-crew.com/

Lasă un răspuns

