Skip to content

Cat de sclav sa fii?

Iulie 25, 2009

SlaveAcum cateva zile eram cu baietii la Hipodrom, bagam o bere. Facem cunostinta cu inca 3 indivizi mai micuti asa, dar pusi pe baut. Radem, glumim, bem, spunem bancuri, la care la un moment dat, unul dintre ei, un taran din Gageni, ne intrerupe sa spuna el o faza, o intamplare adevarata.

„Mama, ma imbatasem eu intr-o zi cu alti 5 tovarasi de-ai mei, ba, si n-aveam ce sa facem! Ce ne-am zis?! Hai, ba, sa mergem pe camp sa batem o vaca! Si am fost pe camp, am gasit o vaca, i-am dat sa bea, s-o imbatam, ca sa nu ne puna probleme, iar apoi, cand am vazut-o mai lesinata asa, am inceput sa-i dam pumni, picioare, s-o lovim in uger…AHAHAHHAHAHAHA!Da’ dadeam tare rau! AHAHAHAHAH!”
Si radea ca prostul acolo, noi prefacandu-ne ca radem cu el. M-am uitat ciudat la toti si am spus:” Ba, cat de SCLAV sa fii sa te duci cu baietii sa bati o vaca?! Hai, Vlade, nu mergem si noi sa batem o vaca? Asa, ca baietii! Hai sa-i dam la pateu! Deci cat de sclav, de milog, poti sa fii sa te duci cu baietii sa bati o vaca?!”
Va dati seama ca tipul respectiv deja se uita foarte urat la mine, dar nu-mi pasa. E genul de om care se lauda ca bate vaci imbatate impreuna cu prietenii lui. Si inteleg, a fost beat, s-a intamplat…dar nu te mai dai mare! Nu faci misto de asa ceva. Asa ca am continuat:
„Si daca tot erati voi beti, asa, nu i-ati si bagat mana undeva vacii? Nu v-ati bagat unii sub ea, unii peste ea? Ca in filmul ala cu Tom Green, „Freddy Got Fingered”, puteati sa-i bagati mana in cur!”
Asta era deja nervos si a decis sa-si ia prietenii si sa se suie in masina, cu gandul sa mearga in alta parte. Noi in masina lu’ BMW, le strigam pe geam: „Hai in fata blocului la Vlad!”
„Nu ca p-acolo sta o tipa, si i-am zis ca nu ies p-afara, ca ma bag la somn!” spuse taranul.
La care Vlad l-a intrebat: „Unde sta aia, ma?”
Taranul: „Vezi ca aia este tovarasa mea, da?”
La care eu am ramas masca, pentru ca taranul are cam 1.70 inaltime si e grasun asa, cocalar style…iar Vlad e o namila de om, 1.90 inaltime si 100 de kg!
Am zis totusi sa nu mai complicam treaba si sa-i lasam dreaq de tarani ratati!
M-a marcat un pic povestea asta, cu vaca. Pentru ca m-am gandit ca urmatorul pas ar fi fost sa imbete, sa bata si sa violeze o baba, tot pe camp! Si ne mai intrebam, dracu’, de ce se intampla chestii de genul asta. Pentru ca de tineri, unii sunt extraordinar de sclavi!

9 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Iulie 25, 2009 1:05 pm

    si mai zici de ce moare lumea.

  2. RaZi permalink
    Iulie 25, 2009 3:23 pm

    word up :))

  3. sushi permalink
    Iulie 25, 2009 8:49 pm

    era o vorba din batrani – mancat, baut si futut

  4. sanky permalink
    Iulie 26, 2009 9:26 am

    a scos maximilian clip la „piz.. la volan” 😀 merita vazut.
    click aici pentru varianta necenzurata.

  5. Tanaku permalink*
    Iulie 26, 2009 11:26 am

    @sanky…e scos de o saptamana…doar ca nu ma intereseaza:))

  6. nycthantes permalink
    Iulie 27, 2009 6:17 pm

    cred ca aduci o ofensa notiunii de sclav, mie mi-e foarte mila de vaca,sper sa existe un dumnezeu al fapturilor inocente vatamate si abuzate de bestii baloase si cretine…

  7. AngeL Cristina permalink
    Iulie 28, 2009 10:30 am

    vai dar e prea sclav…nu le-a fost mila de vacutza? :-s …si vaca era lasata singura de izbeliste pe camp? fara stapan?:| …very idiot people ^:)^

  8. Iulie 28, 2009 1:05 pm

    asa-i la tzara….Angel Cristina 🙂

  9. Februarie 8, 2010 7:27 pm

    chiar ca ofensa sclavilor…mai degraba retardati sau imbecili…

Lasă un răspuns

