Skip to content

Back in business

Iulie 20, 2009

001_cheiaM-am intors si sper ca nu v-a fost asa dor de mine (desi stiu ca este greu, ma adorati :-j ). Zilele astea au fost al dreacu’ de grele, nu tin minte foarte mult din ele, daca ma intelegeti. Am fost la Cheia, cu cortul. 16 insi asezati intr-un fel de semicerc. Seara extraordinar de frig, iar la primele raze ale soarelui la 7 dimineata, extraordinar de cald. A trebuit sa ne punem mintile la contributie sa gasim solutii pentru a nu ne topi, pentru a nu ne arde. Am improvizat pavilioane, am intrat in rau, am incercat sa nu ne obosim foarte tare.

Din 16 insi, cunosteam doar 3.  Cu restul de-abia cand am plecat spre munte am facut cunostinta. Oameni foarte foarte de treaba…cu foarte mici exceptii. Evident, ca in orice grup mai mare, trebuie sa existe si neintelegeri. Ma asteptam la asta, nu inteleg de ce ei nu se asteptau. Unii s-au suparat foarte tare, altii abia asteptau sa se intoarca acasa. Dar intr-un final sper ca si-au dat seama ca aceasta mica excursie a fost un mare succes, sper sa nu fi deranjat pe nimeni cu toanele mele. Eu unul m-am simtit extraordinar. Ma asteptam ca baietii sa fie mai nenorociti. Nu a fost cazul. Cel putin cu 3 dintre ei m-am inteles ca si cum ii stiam de-o viata…

Pacat, totusi, ca in ultima noapte nu a mai ramas cine stie ce bautura. Vroiam sa tip mai mult, sa dansez mai mult. Nu sa ma bat cu cainii… Pentru ca asta am facut. M-am batut cu un cioanesc negru si urias la 5 si jumatate dimineata, cand toata lumea incerca sa doarma. S-a gasit el sa latre langa corturile noastre! Am scos capul din cort cu o lene incredibila si cu o durere de oase rar intalnita si incercam sa gasesc in spatele carui cort se afla potaia. Asa ca am inceput sa-l iau frumos: „Cutzu, cutzu, vino-ncoa, manca-te-ar puricii!”

Dupa cortul vecinului vad ca iese un cap ce semana cu un cap de cal. Ciobanescul isi facuse aparitia:

„PAI FUTU-TI DUMNEZEII MA-TII DE CAINE PROST CARE NU MA LASI SA DORM! HAI SA VEDEM CARE PE CARE!”

SI am iesit in sosete si boxeri din cort, pe iarba uda de la roua, si da-i si alearga namila de caine care putea sa ma manance din doua inclestari de maxilar. Dar nu mi-era frica de el, pentru ca in acle moment nu mai gandeam coerent…eu doar vroiam sa dorm… Alerg dupa el, dau cu piciorul….dar cand vad ca nu-l mai prind, iar de pe jarul focului o sticla goala de whisky (nu stiu ce cauta pe jar) si o arunc dupa jigodie. O nimeresc in spate, iar jigodia se enerveaza, latra si mai tare, se ridica pe 2 picoare, isi scoate un Uzzi din buzunar si trage in timp ce rade la mine cu tigara in coltul botului. Fiind foarte chill in astfel de faze, imi amintesc de cum facea Keanu Reeves in filmul ala de il stie toata lumea si are 3 parti. Da, Matrix. Ma plec pe spate si dau din brate. Ma feresc de toate gloantele si ii deviez un glont cu maseaua. Glontul se duce ca in „Wanted” spre el si ii gaureste fruntea. Dimineata am mancat carne…

Si cam atat s-a intamplat la munte. Cand m-am intors, am tinut-o iar pe bautura la botezul nepotelei mele… Dar ce s-a mai intamplat acolo, va povestesc altadata.

P.S. Faza cu ciobanescul este foarte adevarata…dar doar pana ce i-am aruncat sticla ceea pe spate. Apoi cainele a fugit, iar eu am dormit fericit pana la 7 si jumatate…:|

2 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Iulie 20, 2009 5:46 pm

    Comment removed by Chuck Norris.

  2. Iulie 21, 2009 12:40 pm

    ai si fumat…. „leustean”bag de seama….

Lasă un răspuns

