Skip to content

Multumesc Psihologule!

Iulie 15, 2009

DragonTattoo3Nu..nu e vorba de vreun test psihologic pe care l-am dat pentru scoala de soferi, ca asta s-a intamplat acum un an…

Doar ca ma simt bine! Ma simt bine, descarcat, mi-au crescut aripi, in ochii mei mov imi vad aurora boreala, ma adaptez la orice temperatura extrema si am o voce de DIVA angelica… Am o incredibila pofta de viata…as face orice acum…indiferent ca nu am ce…momentan!

Si asta pentru ca aseara am aruncat cu nemultumiri intr-o persoana care seamana cu ce m-a suparat pe mine multa vreme… si psihologul m-a ascultat, a zambit, s-a mai intristat asa un pic, mi-a zis vreo 2-3 cuvinte de pace, iar a ascultat…cam o ora asa, dupa care nu a mai trebuit sa-mi dea sfaturi. Pentru ca deja ma simteam al naibii de bine!

Am fost intr-o continua batalie cu un dragon de ura si dispret, am dat cu sabia, dar avea piele impenetrabila, i-am aruncat cu acid pe gat, dar el asta manca. I-am legat aripile sa nu ma mai poata urmari, dar dragonul isi putea folosi si picioarele… Tot ce trebuia sa fac era sa vorbesc cu el..sa ii spun adevarul, sa ii zic ca ma deranjeaza, sa plece! „SHU! SHU!” I-am zis. „FLU FLU!” A zburat!

Psihologule…esti un fel de doctor Cristian Andrei…si totusi, poate o sa jucam in filmul ala odata…Intre timp..ma duc sa zbor!

5 comentarii leave one →
  1. RaZi permalink
    Iulie 15, 2009 10:00 am

    …c…dragutz :))

  2. Iulie 15, 2009 11:11 am

    bun, bun psiholog :))
    da sigur mai bun decat Cristian Andrei,pentru ca ala n-a facut pe nimeni sa zboare 😉

  3. Dinte permalink
    Iulie 15, 2009 2:17 pm

    ba, te-am pierdut si pe tine.

  4. Iulie 15, 2009 5:30 pm

    mda..am cateva nelamuriri si o sa le trec asa cu liniuta de la capat ca la scoala:
    -diva angelica…e nume de tipa? e faina?
    -cine a invins in batalia cu dragonu’? sper ca esti teafar si nu te vedem la protv la stiri
    -„intre timp ma duc sa zbor”- fumasi fara mine da?? cat mai e gramu’?:P

  5. Tanaku permalink*
    Iulie 15, 2009 7:19 pm

    1.nu e nume de tipa decat angelica…(virgula) care da…e faina, tipa..:>
    2.am invins..ca asa sunt eu…castigator…asa ma si striga lumea pe strada :-??
    3.no comment! :))

Lasă un răspuns

