Skip to content

Recorduri

Iulie 14, 2009

In AsteptareDetin multe recorduri! Am medalie de aur la asteptatul unor zile importante, cum ar fi plecatul la munte de saptamana viitoare. Si simt ca turbez pana atunci! Fiecare minut care trece ma apasa pe piept cu puterea unui buldozer, iar eu sunt proiectat sa-i rezist, sa nu mor, dar sa sufar. Detin recordul la adierea vantului prin buzunare si frigider… Ar fi trecut mai repede timpul daca as fi avut unde sa ma duc, ce sa fac, ce sa consum. Poate ca am fost obisnuit prost. Dar sa mor, ce repede trece vremea cand te distrezi! Si cand te gandesti ca nu asta ar trebui sa conteze, ca asta e prea putin in comparatie cu ce sufera altii, te mai apuca si dorul. Astept de mult sa o vad, sa o sarut, sa facem dragoste in timpul rasaritului, dar eu sunt aici , ea acolo, eu o astept, ea nu vine, eu nu ma duc…si e trist. Si mai grav e cand stafiile trecutului se intorc iar prin preajma ta si stii ca nu mai ai nici o treaba cu ele, ca te-au lasat in pace de ceva vreme, dar ceva te mananca… Iti aduci aminte de ce a fost si iar suferi. Si toate chestiile astea combinate nu iti dau decat starea in care se afla un batran care isi bea zilele ca sa uite de ele…

Si baietii mai sunt si prosti…asta ii spuneam unui prieten acum cateva zile la o carafa de vin…in general sunt prosti! Suntem prosti ca nu stim exact ce vrem, suntem prosti ca de multe ori avem tot ce ne trebuie, dar simtim ca nu avem nimic, vrem mai mult!

Ah, si sunt pe primul loc la invidie. Sunt ciudos, ma oftic cand altii fac ceva mai interesant decat mine…si zilele astea, toata lumea a facut ceva mai interesant decat mine. Imi place sa barfesc, sa povestesc de altii de rau cu o incredibila pofta de a-i denigra. Si ma gandesc ca de multe ori imi place sa cred ca sunt corect. Si prietenii, cunostintele, toti ma cred corect. Dar nu, sunt un diabolic, frustrat, visator…

7 comentarii leave one →
  1. Iulie 14, 2009 12:23 pm

    ba… ce cacat? parca discutasem de un schimb… adica sa te dau la schimb… plm… acum iar te-ai inmuiat?!?!?!?! vino drq mai rpd in bucuresti!!!

  2. Iulie 14, 2009 1:28 pm

    cois, stim ca esti un frustrat, si ca ne barfesti cu fiecare ocazie prinsa 🙂 stim, majoritatea 😀 faci asta de vreo 10 ani, nu de ieri de azi :)) dar asta e, te iubim asa cum esti :*

  3. Iulie 14, 2009 4:25 pm

    cata siroparaie frate… baieti sa va pun o telenovela? sau va opresc din crosetat daca o fac?
    tanaku’ zici ca esti si diabolic si visator? cum se impaca cele doua contrarii?

  4. Tanaku permalink*
    Iulie 14, 2009 7:38 pm

    dar se leaga chiar foarte bine…diabolic sunt pentru ca fac tot posibilul sa inrautatesc imaginea persoanelor pe care mi-e ciuda…si visator ca aspir sa fiu genul de persoana pe care mi-e ciuda… 🙂 nu e chiar complicat

  5. nycthantes permalink
    Iulie 14, 2009 8:12 pm

    bizar mod de a descrie ideea de visator…si totusi: nu mai barfi! nu o face, e atat de urat, e injositor pt tine ca om, cine NU barfeste e net superior. eu am realizat asta abia dupa ce am terminat liceul…dar mai bine mai tarziu decat niciodata.acum efectiv nu ma priveste cum o duc altii, masor fericirea numai prin ochii mei si nazuintele mele. numai raportandu-te la tine poti atinge the real bliss, so to speak…

  6. sanky permalink
    Iulie 14, 2009 8:31 pm

    plm 🙂 mi-as fi platit io berea

  7. domnisoara mea permalink
    Iulie 16, 2009 7:41 am

    dor de dragoste in rasarit…

Lasă un răspuns

