Skip to content

Ce titlu?

Iulie 14, 2009

Nu isi mai are rost titlul..

5 comentarii leave one →
  1. nycthantes permalink
    Iulie 14, 2009 8:05 pm

    tu stii ca eu de cate ori ma uit plang ca o tuta…cred ca e de departe cel mai fain sentiment sa te simti (atat de) iubita de atatia oameni…big up, lara!

  2. Iulie 14, 2009 11:41 pm

    toata lumea lauda ideea si melodia..eu iti zic altceva 😀 avand in vedere interesul meu (fortat chiar) pentru corectitudinea oricarei „scriituri”(doar am admitere, ce naiba!) reformulam : „Nu isi mai are rost titlul”. greseala asta e foarte frecventa, majoritatea bucurestiului vorbeste asa..pe langa multe alte „corcituri lingvistice”:)))
    😛

  3. Tanaku permalink*
    Iulie 15, 2009 12:28 am

    Mie mi-a zis fulga ca pot sa spun si asa…:))

  4. Iulie 15, 2009 12:53 am

    :)) a naibii fulga :))

  5. domnisoara mea permalink
    Iulie 16, 2009 7:24 am

    :((((((((((((((((((((((((
    plang si nu stiu de ce….
    poate…

Lasă un răspuns

