Skip to content

Trecut

Iulie 10, 2009

01A trecut si ziua mea:) Inca sunt mahmur, am muci uscati in nas, urdori pe obraji, mi-e sete si cred ca duhnesc a bautura cum n-am mai duhnit de mult…
La varsta asta ma simt la fel ca la cea anterioara: destept si frumos! Nimic nu s-a schimbat. Timpul trece la fel de greu, cunosc aceeasi oameni, sunt la aceeasi facultate. Fire de par s-ar putea sa am mai multe, fiindca s-ar putea sa mai am de pe covor de la Atom (cainele lu’ RaZi). In rest, la fel! Iar mi-e lene sa-mi misc hoitu’ pana la baie sa ma spal pe dinti, mi-e frica sa dau ochii cu mama, care, oricum, nici nu stiu daca e acasa. Mi-e frica, da’ nu stiu de ce. Pur si simplu nu vreau sa stie ca m-am trezit. Stiu ca imediat cum afla ca m-am trezit, imi aduce tava cu mancare. Iar eu nu vreau mancare. As baga o tigara pe geam dar sunt muistii aia cu tarnacopu’ in fata blocului si nu vreau sa ma uit la ei. Macar de-ar fi fost si o muncitoare printre ei, sa vad si eu cum da gauri o muiere…
Am stat si m-am uitat prin mobil…hmmm…cam putine mesaje de „La multi ani”. Eh, sunt gelosi, ma! Se oftica! Le e rusine sa se mai bage in seama cu semizeul de mine…sau nu mai intereseaza pe nimeni cand e ziua cuiva. Decat daca le dai de baut. Ati observat cum e?
„Oooooo, e ziua ta! Dai de baut!”(si apoi rade asa a prost, cu speranta ca poate poate chiar ii dai o bere)
„Frate, intai zici „La multi ani!”, apoi mai intrebi si tu care e viata mea, te prefaci ca te intereseaza, si apoi poate ti-oi arunca un capac de bere!”
Da, ma, si ziceam ca am mai scos un album…asta e de suflet…

5 comentarii leave one →
  1. Iulie 10, 2009 1:15 pm

    🙂

  2. Alex Filip permalink
    Iulie 10, 2009 1:30 pm

    Scuze 🙂 Nu am stiut ca e sau a fost ziua ta :-s La multi ani cu intarziere!

  3. Tanaku permalink*
    Iulie 10, 2009 2:30 pm

    Stai linistit, Ducule…nu aveam pretentii de la tine…ca nu ma cunosti asa de bine…insa iti multumesc frumos!

  4. Iulie 10, 2009 6:45 pm

    La Multi Aniiii!!!!
    🙂

  5. Tanaku permalink*
    Iulie 10, 2009 7:01 pm

    thank you, thank you very much! (elvis’ voice)

Lasă un răspuns

