Skip to content

Emisiune de cacat…

Iulie 7, 2009

Da, tocmai m-am uitat pe greenchannel.ro la nu stiu ce emisiune unde a fost invitat Radu de la PiticiGratis.
Emisiune de cacat, subiectul emisiunii era despre violenta barbatului…Nu am inteles de ce ne-au aratat poze cu barbati imbracati ciudat, pe care ii comenta Radu. Radu s-a cacat pe el contrazicandu-se singur, si-a jignit cititorii si nu prea a fost amuzant. S-a ajuns la subiectul „lungimea intrumentului”. Prezentatoarele emisiunii, zise „Sisters”,au pronuntat cuvantul „pula” o singura data, dupa care nu se mai saturau de atata „pula”. A fost un fiasco urias, Radu a dezamagit pe multi, iar tot ce pot sa spun ca a meritat, a fost circul de pe chatul site-ului…

25 comentarii leave one →
  1. Iulie 7, 2009 2:18 pm

    S-a vazut ce inseamna sa scrii pe blog, in liniste acasa si sa nu fii presat de nimic si incoltit si ce inseamna sa te duci la o emisiune live. Normal ca-l dominau doar erau 3 contra 1 :)). Si i-au mai adus si bata pe deasupra :D.

  2. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 2:20 pm

    Bai, n-am nimic cu el..chiar il admir…dar chiar s-a vazut diferenta…in emisiune mai avea putin si intra in pamant…iar ajuns acasa pe blog, iar e mare zeu!

  3. Iulie 7, 2009 2:27 pm

    Am vazut ca te certi cu el pe acolo 🙂

  4. Iulie 7, 2009 3:52 pm

    de cacat esti tu ma..

  5. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 3:58 pm

    @tzac: n-am ce discuta cu un pustan de 16 ani:)

  6. Iulie 7, 2009 4:00 pm

    tanacule… nu o arde in dispute pe net… e cel mai patetic lucru pe care il poti face.
    scrie ce stii tu mai bine, adica prostii… de cand nu mai merg discutiile despre Dumnezeu la agatat tipe? :))))))))
    =)))))))))))

  7. Iulie 7, 2009 4:01 pm

    …sau nu tu erai cu astea? 😕

  8. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 4:04 pm

    ba da..si inca merge:> …si lasa-ma sa port dispute ma..asta inseamna content, trafic…m-a invatat bolog:))

  9. Iulie 7, 2009 4:08 pm

    N-ai ce discuta cu un pustan de 16 ani? da tu cati ani ai ma? Ti-ai scris Tanaku’n frunte, ti’ai pus „hi5 URL” la profil, cat 12 ani zici ca ai?

    Si vad ca ai o poza la About ce denota, in cel mai bun caz, bisexualitatea, desi toata lumea te stie de homosexual notoriu cu belciug in bot, sau pirceing cum banuiesc ca ii spui tu.

  10. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 4:15 pm

    bha…nu te mai baga in seama cu mine…esti mult prea ratat ca sa pot citi ce scrii…pur si simplu…poza de la gravatar imi da senzatii de voma…si tu suferi pe burta goala…vino si zi-mi in fata ce ai de zis, putica!

  11. Iulie 7, 2009 4:21 pm

    aaaahahahhahaha…. asta chiar se transforma intr-o bataie marca „Dan Diaconescu” =)))))
    pushtanule, intalniti-va, ca sigur il bati… e mic rau =))))))))

  12. Iulie 7, 2009 4:21 pm

    esti indeajuns de mare sugator de coaie ca sa nu’ti permiti s’o iau pe mata’n pula?

  13. Iulie 7, 2009 4:23 pm

    acum vine partea cam naspa… cui i-ai adresat asta, copile? 🙂

  14. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 4:24 pm

    hahahahaha=))….bha…se vede ca ai 16 ani..ai ajuns la injuraturi de mama? stii ceva? ia-o pe mama in pula, bhai pricajitule…ca la alta mai buna nu ai sanse…ti-o dau si pe bunica? :>

  15. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 4:25 pm

    @vladonne: mie mi-a zis ma…lasa-l sa sufere:)

  16. Iulie 7, 2009 4:25 pm

    in alta ordine de idei, Tanakule hai la o berula 😀

  17. eli permalink
    Iulie 7, 2009 7:28 pm

    Nu prea stiai tu cum sa-ti faci trafic pe ziua de azi si ce ti-ai zis…ia sa fut in gura pe cineva talentat si adorat ca poate imi iau macar o muie sa nu ma mai simt asa de singur.
    penibil.
    penibil.
    si nu. nu l-am futut pe Radu. nici nu vreau sa-l fut si nu-s nici mama lui.
    pur si simplu e un scriitor senzational, care- daca n-o sa aiba parte de prea multi ca tine – o sa faca lumina in jurul lui

  18. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 7:34 pm

    doamne…daca te-ai uita si tu de unde a inceput totul…ti-ai da seama ce ar trebui sa spui…eu nu am zis ca el e vreun dobitoc…ba chiar imi place cum scrie…i-am atras atentia cu faza ca si-a jignit cititorii…iar voi sunteti asa cretini incat ati crezut ca l-am injurat pe burta goala, sau ceva de genul asta…mie putin imi pasa de ce zic altii despre mine…radu a exagerat ca o muiere cand i-am facut o simpla observatie, iar voi, fanii infocati ai lui, nu sunteti in stare sa faceti vreo deosebire intre un simplu comment si o injuratura de toti mortii si ranitii ma-sii cuiva! asa ca, domnisoara, informeaza-te inainte sa arunci cu cacat, ok?

  19. eli permalink
    Iulie 7, 2009 8:52 pm

    De ce asa de agresiv?
    Si de ce sa ma inglobezi intr-un plural de fani din care nu fac parte?
    Si daca m-am abtinut sa ti-o dau pe blogul lui ca toata lumea de acolo si am venit – virtual macar – in fata ta sa spun ce am de spus de ce nu-mi raspunzi mie personal ci fanilor lui Radu?
    si-a jignit cititorii???spre deosebire de cand? radu isi baga pula zilnic in cititorii lui – and they are coming back for more.
    Ii iau apararea din perspectiva unui cititor inrait care poate spune cu mana pe inima ca niciunul dintre scriitorii romani pe care i-a citit nu scrie cu atata usurinta , fluenta si originalitate ca asta micu’.
    Si mai spun ca daca e 1 la 23 de milioane- si imi bag mana in foc pentru el ca este- hai sa nu i-o dam la cap in pula mea pentru ca a indraznit sa fie civilizat cu trei femei -indiferent de cat de penibile erau ele. si hai sa nu i-o dam la cap in general. sa vedem ce se intampla.
    si daca isi baga pula in cititorii lasa-l sa si-o bage- mai creste dracului calitatea populatiei bastinase care-intre noi fie vorba- are maxima nevoie de asa ceva.
    hai ura si la bere

  20. Iulie 7, 2009 9:39 pm

    blogul e pentru oamenii care se exprima cel mai bine in scris.

  21. sanky permalink
    Iulie 7, 2009 9:50 pm

    Despre ce naiba vorbiti aici? :-s ca sa mor de inteleg

  22. Iulie 8, 2009 6:04 am

    Stai un pic fi mai explicit ca eu mam uitat la tv si TOATE emisiunile erau de kk.

  23. Tanaku permalink*
    Iulie 8, 2009 9:18 am

    @eli: fiecare om are limitele lui. Asa cum si Radu s-a aprins foarte repede pentru nimic, si eu m-am aprins cand m-am simtit jignit. Ti-am mai spus odata, nu neg calitatea articolelor scrise de el. CACAT! Ba chiar am recunoscut ca il citeam zilnic. Dar dupa cele intamplate, eu zic ca am tot dreptul sa-l judec, sa-l critic. Sunt pareri pur personale, iar cui nu-i convin parerile mele, sa nu le bage in seama! Crezi ca eu asa mi-am propus? Sa fac trafic? Nu e vina mea ca toti se cearta cu mine aiurea, ca imi baga link-ul pe blogul lui Radu…SI daca te-am bagat in aceeasi oala cu ceilalti, a fost pentru ca ai venit sa arunci cu rahat in mine fara sa te gandesti prea mult daca ai sau n-ai dreptate. In fine, apreciez, totusi, ca ai spus ce ai spus pe blogul meu, si nu pe al lui…Peace!

  24. Iulie 8, 2009 9:48 am

    BA>>MAI TACETZI N PULA MEA>SCLAVII DREAQ>>sntetzi fani de blogger si suferitzi de smekereala>>innainte sa va facetzi tura de dimineatza de citit porcarii scrie d un bosketar p blog >>UITATI-VA N OGLINDA SI GANDITZi-VA CAT D RATATZI SNTETZI>>C PENIBIli sntetzi voi …doamne..n-avetzi viatza fratzilor..va credetzi inteligentzi ca avetzi la blogroll p cine stie cine pula mea si ca domne..ii urmaresc toate articolele..p noi ceilaltzi ne doare-n pula si consideram ca sntetzi nijte fatalai bashitzi care la o adica sufera p stomacu gol p blog si belitzi pula fatza-n fatza..nu mai am de zis dekt asta..get a fucking life..a..si..Tzaq-u daca vrei sa iei cva neaparat n pula ia-o p mama coaie…si daca ti s pare ciudat..iti dau si-un hint ..e moarta d cva timp..spor la bloggarit..belimisar pla de voi :X

  25. Shadow permalink
    Iulie 9, 2009 1:41 am

    bah da suntetzi muisti?…am inteles sa iti placa ce scrie cineva, sa fii de acord …. da deja dk si blog-ul genereaza fani v-atzi dus dracu cu totzii, plm acu totzi care se exprima mai bine in scris ca fatza in fatza nu are juma din coaiele care le are pe blog v-au devenit eroi?
    marsh in plm si nu mai facetzi pe batausii pe net ca s-ar putea s-o luati in freza

Lasă un răspuns

